AndroidHealthClinic

RYU FOTO! en vaarwel :(!

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 23
  • Weergaven 2K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Bah deze is toch eigenlijk ook verdoet maar ja vond zonder om ze alle 12 weg te doen :p Wat voor pose het is weet ik veel maar dacht voor dat ik weg ga nog ff foto posten! Iedereen verder fijne vakantie ! En ik ga Jur achterna in Blanes .. Hoop dat ie zo tijger string aan heeft :rolleyes:


:D Bye!


Ryu
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ripped!! volgende keer de flits aanzetten ;)

Have fun in Blanes!
 
Ziet r wel goed uit Ryu, alleen volgende keer beetje rustig aan met de bruinigs-glimmings creme ;) Veel plezier op vacantie m8, de groeten!
 
kweet het... :( Maar zal wel nieuwe foto´s maken van me baywatch walk over strand :D
 
Maar Rob schatje... dat wou je toch.. ik bedoel.. gister avond zei je dat nog tegen me...
 
ripped mother****er..jammer vd flits en dat je je singlet aanhebt..en idd beetje zuiniger met dat bruiningsspul he:D

have fun at blanes
 
Ruy fijne vakantie bro!!
 
dandyman zei:
en idd beetje zuiniger met dat bruiningsspul he:D

have fun at blanes

zeker voor een pinda ;)
 
Ja Ruy, fijne vakantie :D

Je probeert zeker de pose van Arnie op je avatar na te bootsen? ;)

Have fun en wees aardig voor de blondines en brunettes he :cool:

Ciao!
 
Ziet er goed uit kerel! Dit wordt flinke concurrentie voor Juriaan :D
 
hhaha laatste berichtje! Wie denk dat arnie die pose heeft geleerd :P
 
hehehe

ziet er erg goed uit kerel

:thumbs:

volgende keer wel die flits opzetten...
 
Hey gap

Ziet er massiv uit man

Ben net terug uit blanes, daar lopen meer chickas als mannen en gespierde gasten missch 1 op de 100 :D

Ik had me zinnen lichtelijk op een wijffie gezet wat verdomme niet gelukt is :mad:

Maar als je wilt pimpen, als me makkers hebben er meerdere beplayed daar enne sommige bieden zich gewoon aan

Was een topvakantie alleen jammer dat ik me zinnen op 1 moppie gezet had, maar was echt SUPER

Adios
 
Ziet er goed uit kerel!!

Have fun in Blanes!!

Ben net zelf 1 dag terug uit Blanes, echt te gek man daar.
 
aaaaaaaaah is heerlijk hier! zit nu in internet cafe! verder echt zeer chill hier. Me baywatch walk heeft goed geholpen. Dames zijn alleen boos omdat ik badhand doek van een naakt wijf heb gekocht :P ach ja ze had gewoon een lekker kontje! Las Vegas en Arena en Sunset waren de bom! maar heb nog tot volgende week zaterdag 10 aug. dus ga lekker verder. oeeeh zie lekker blondje lopen ! ik ga weer mzzzzzzzzzzzl
 
Ryu zei:
aaaaaaaaah is heerlijk hier! zit nu in internet cafe! verder echt zeer chill hier. Me baywatch walk heeft goed geholpen. Dames zijn alleen boos omdat ik badhand doek van een naakt wijf heb gekocht :P ach ja ze had gewoon een lekker kontje! Las Vegas en Arena en Sunset waren de bom! maar heb nog tot volgende week zaterdag 10 aug. dus ga lekker verder. oeeeh zie lekker blondje lopen ! ik ga weer mzzzzzzzzzzzl

wat ben je toch een vieze mazzelaar :(
nee hoor, je hebt het verdient. Maar pass wel ff wat tel. nmrs. :D
 
Ryu zei:
aaaaaaaaah is heerlijk hier! zit nu in internet cafe! verder echt zeer chill hier. Me baywatch walk heeft goed geholpen. Dames zijn alleen boos omdat ik badhand doek van een naakt wijf heb gekocht :P ach ja ze had gewoon een lekker kontje! Las Vegas en Arena en Sunset waren de bom! maar heb nog tot volgende week zaterdag 10 aug. dus ga lekker verder. oeeeh zie lekker blondje lopen ! ik ga weer mzzzzzzzzzzzl


Declap en Mimo's zijn ook aanraders om te gaan stappen man!

Taxi naar Llorret kan ook!! :D
 
Back
Naar boven