XXL Nutrition

Ryu's Mixed Martial Arts (MMA) Log!

• Topic Starter Topic Starter
Iets in de trend van dit:

http://groundfighter.eu/index.php/nl/fight-gear/protection/lp-support-knee-pad-4.html

Zijn zeker prijzig maar deze bied veel meer stabiliteit en blijft stukken beter zitten.

Had het er vandaag nog over met een trainingsmaat die vandaag met gewone kniebeschermers trainde en normaal heeft hij de duurdere/betere. Hij benadrukte nog eens dat het erg slecht was om met die perry sport dingen te trainen eigenlijk en dat ook ik daar niet meer mee moet trainen.

All you can eat haha ik wou dat dat bij mij kon man :D dat zijn gewoon weg dromen bij mij haha.. :D;)

• Like
Waarderingen: Ryu
Iets in de trend van dit:

http://groundfighter.eu/index.php/nl/fight-gear/protection/lp-support-knee-pad-4.html

Zijn zeker prijzig maar deze bied veel meer stabiliteit en blijft stukken beter zitten.

Had het er vandaag nog over met een trainingsmaat die vandaag met gewone kniebeschermers trainde en normaal heeft hij de duurdere/betere. Hij benadrukte nog eens dat het erg slecht was om met die perry sport dingen te trainen eigenlijk en dat ook ik daar niet meer mee moet trainen.

All you can eat haha ik wou dat dat bij mij kon man :D dat zijn gewoon weg dromen bij mij haha.. :D;)

Hmm das wel stukje duurder ja. :D

Iemand hier toevallig ervaring met Team Hans Vos in Groningen? Misschien goed voor de afwisseling als hier op hoog niveau wordt getraind. :)

Vandaag MMA stand up

Uurtje a anderhalf getraind. Begonnen met een goede warming up van rondjesrennen en veel routine oefeningen welke wel wat anders zijn als bij team Duncan, maar net zo leuk! Gezellige groep jongens en gemotiveerde leraar maakt altijd een wereld van verschil. Verder doorgegaan met giantsets ( 4 oefeningen aan 1 ) in een soort van HIIT interval. De oefeningen bestonden uit spider push ups, crawl static holds , lunges en vervolgens doorzakken met 1 been strekken.

Veel op techniek gewerkt kwa stoten, knieen en deze natuurlijk in diverse combinaties toegepast. Ademhaling heb ik beter onder de knie en stoten gaat steeds beter. Natuurlijk nog veel werk aan de winkel, maar mijn trainer geeft goede tips en ik kan hierdoor alles beter plaatsen.

Kortom, goede training met veel focus op giansets en oefeningen met static hold oefeningen. Veel aan techniek gewerkt en combinaties met zowel het stoten als de knieen. Leuke training en morgen benen trainen en grappling.

Wicked!

MMA training standup en ground

• 12 minuten interval fietsen warm up

HIIT training (20 seconden op, 10 seconden af) = 1 set
  • Speed squats 8 sets ( geen rust )
  • Speed Hack squats 8 sets ( geen rust )
  • Speed Leg extension ''superset'' met balance full squat BW. 8 sets ( geen rust)
  • 4 x 1 minuut stoot combinaties op de zak ( 30 seconden rust tussen de minuten )
  • 4x 1 minuut stoot + kick combinaties op de zak ( 30 seconden rust tussen de minuten )
  • Traptechnieken doornemen
  • 3 minuten trappen ( 30 seconden per been ) volgorde: low, med, high kick.
  • 2 minuten trappen ( 30 seconden per been ) volgorde: low, med, high kick.

Vervolgens nog 40 minuten Grappling. Voornamelijk de stands en takedowns geoefend. Enkel ontsnappingen uit de guillotine choke doorgenomen en 4 rondes sparren met het punten stysteem.

Daarna nog zonnebank! :D

Totaal anderhalf uur getraind en was weer top! :)

Laatst bewerkt:
Val je veel af met al die extra cardio? Of pas je je voeding erop aan dat je gewoon je onderhoud haalt?

• Like
Val je veel af met al die extra cardio? Of pas je je voeding erop aan dat je gewoon je onderhoud haalt?

Op het begin wel, maar dat was voornamelijk vet, vocht en massa op de benen. Btw, zaterdag ga ik denk ik MMA knallen bij Aalt!

Train je mee met je broer? Gezellig man! :D

Laatst bewerkt:
Op het begin wel, maar dat was voornamelijk vet, vocht en massa op de benen. Btw, zaterdag ga ik denk ik MMA knallen bij Aalt!

Train je mee met je broer? Gezellig man! :D
Ahh man heb vrijdagavond feestje, dus tenzij je me kotsend de zaal wil zien verlaten lijkt dat me geen goed idee :D

Geeft Aalt MMA les? Kan helaas nooit op zaterdag, is een werkdag voor me ffs!

Lekker bezig man! Spider push ups nooit van gehoord..

• Like
Haha, het spijt me ik had graag meegedaan! balen dit zeg...

• Like
Spierpijn..... niet normaal... :( Lijk wel een oma...

Misschien vanavond weer trainen. Even kijken. :D

Deload training

Upright rows
5 sets x15 40 kg

Side raises
5sets x 15

Front Plate raise + Side Plate Raise Cross over
5sets x 15 + 5 sets x 10

Sorry gewichten hierbij vergeten

Triceps Rope Pull down

5 sets x 15 55 kg

Triceps Push Down EZ Bar

5 sets x 15 50 kg

Dips

3 sets, 15 reps per set met bankje BW

Ab Twist + 25 kg schijf

3 sets, 50 reps per set

Ab Machine

3 sets, 75 kg 50 reps per set

Zonnebank! :D

Vanavond uit in Scheveningen en Den Haag! Zet de rum maar vast klaar! Morgen weer MMA trainen! :)

Vanochtend begonnen met 20 minuten rensessie. Lekker wakker worden. :)

Bitje van Shockdoc ook dit weekend gemaakt en zit echt heerlijk. Vanavond Rug en biceps knallen en MMA stand-up als het lukt.

Train je nog bij Duncan? In de nieuwe Gym?

ryu, wat happened man? ik vond dit tot nu toe een van de meest interessante logjes van dbb:o.

Zit ik de hele tiijd "the live and times of ryu" te volgen is het alweer een maand geleden dat Ryu postte.:rolleyes:

Terug
Naar boven