XXL Nutrition

Ryu's Mixed Martial Arts (MMA) Log!

Ey ryu-san, Gaat allemaal lekker zo te lezen. Khou je logje in de peiling kerel ;)
Nog een kleine 4 weken dan gaan onze trickking lessen weer van start. Nog steeds van plan onze lessen te komen volgen?

Keep it up dude!

Grtz,

Xtrickz

ff wennen om geen Ryu de BB'er meer te zien:(

deze mesopinda kan namelijk ver komen:D

Ben je ook van plan wedstrijden te doen?, want dan kom ik zeker kijken!

Heb je al een beetje incasseringsvermogen, een ontspannen ademhaling, een wielrenners conditie en snelle harde stoten? Het lijkt meer op een log van een bodybuilder die creatief aan het cutten is dan dat er echt met devotie MMA training wordt bedreven.

Prachtig! Realistisch dat je je zo zwaar voelt en je armen en benen zo slap worden als pap. Dit is vechters training.

• Topic Starter Topic Starter
Deze week niet zoveel tijd om te loggen. Hele week in de verhuizing, maar daarna is het ook allemaal klaar!

Daarna gelijk inschrijven bij de vaste scholen. Zal boksen, muay thai en MMA worden. All set ready to go!

Vannacht in Den Haag , UFC 117 live gevolgd op de pay per view stream met vrienden!!!! Echt sick!!! Wat een avond! Zal geen spoilers plaatsen, maar dit was the best night ever van ufc. Heerlijk! :)

Voor deze ochtend;

30 minuten rennen
25 burpees + Push up
25 bw squats
25 push ups

Zachtjes zong ik de hele tijd de theme van Rocky, maar dat zal ik altijd stellig ontkennen mocht je me ooit in het echt tegen komen. :D
:D Herkenbaar...

Fijne log, ben even aan het kijken hoe KT en muay thai te combineren, dus zeker interessant.

h**ren! Verhuizing nog weekje moeten uitstellen. Denk dat ik zondag lekker ga trainen bij team duncan en dan donderdag weer. De shorts zitten trouwens heerlijk! Blij als het allemaal voorbij is, want dan is er regelmaat en dan gaat het dak eraf. Ken zal niet weten wat hem overkomt! :D

Ryu, komt dit ook bekend voor?

Ik heb het elke week zitten.. knieën, voeten, ellebogen, kaken en kin open, blauw plekken

24fk1i0.jpg

Laatst bewerkt:
Ja, maar niet zo erg. Daarvoor hebben we goede techniek geleerd, namelijk ''terugslaan''. :D

Ja, maar niet zo erg. Daarvoor hebben we goede techniek geleerd, namelijk ''terugslaan''. :D

Komt niet door het slaan, door continu de grepen te oefenen en worstelen. ;)

edit: komt mss ook door de roaccutane dat m'n huid zo snel scheurt. :)

Heb je wel een rashguard aan, Lenn?

Na een tijd word het ook een stuk minder merkte ik.

Godver, net gehoord dat Team Duncan een nieuwe lokatie krijgt met de beste MMA shit ever!!!! Banden, zakken , hamers weet ik veel wat! Alles! 7 dagen per week wordt er MMA gegeven! Ohh ik word gek, hahaha!

haha nice en nu knalle beest :D

Je bent zeker druk met verhuizen :D

MMA in de Praktijk :thumb:

Ik vind het zelf een hele slechte choke :cool:

*Mogelijk NSFW inhoud

Alleen leden kunnen deze inhoud bekijken

pfff heel druk. zaterdag proberen eerste mma training weer me te pakken. nu ook alleen internet op mobiel nog. erg vervelend. appartement is mega cool!! heb weer zin om te knallen zo !

Terug
Naar boven