- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) , helaas ook me oma in het ziekenhuis met een hersenbloeding.
That's life.Vanavond weer knallen! Rug en schouders!
Hahaaaaaaaaaaaaaaa Born to be alive!
Trouwens, ik kan gratis meetrainen met Isrealisch kickboxen op mijn BB gym. Heeft men hier ervaring mee?
Volgens mij is dat een soort krav maga... maar weet het niet zeker.
Anders is het wel de moeite om mee te trainen.

Hey lul,
kan ik jou a.s. woensdag op mn lessen verwachten offuhhhh![]()

heey ryu!
ik moet zeggen dat jou log mij wel inspireert man.
denk dat ik ook maar eens alles qua training ga bijhoudenen niet alleen kracht training.
hoe combineer jij KT en MMA eik?
Nog eens hardlopen erbij gaat zwaar worden, gevaar voor blessures ook...
Even inkomen.

Ik deed een paar weken het volgende:
3 x BJJ/MMA
3 x poweren
3 x hardlopen
Daarbij natuurlijk nog gaan werken en andere dagelijkse rondslomp.
Ik was overtrained in no-time en heb weer last gekregen van scheenbeenvliesontsteking.
Ook andere gewrichten begonnen pijn te doen.
Natuurlijk is iedereen anders, maar voor mij was het teveel..

Hey Ryu,
Ik boks zelf ook 2-3x per week en 1-2x per week joggen. Verder doe ik ong. 4 keer per week krachttraining, gewoon een standaard split en dan vaak zo zwaar mogelijk je snapt het wel rep range ongeveer 8-12, soms een supersetje of dropsetje. Nu is m'n vraag; kan ik beter zoals jij trainen dus ook gewoon een split alleen dan minder zwaar en meer herhalingen en meer supersets of gewoon zo trainen als ik nu doe (en eigenlijk altijd heb gedaan). Hoef niet echt extra spiermassa, liefst een beetje zo houden en wat meer definitie hier en daar voor een wat completer fysiek zou fijn zijn. Eten zit denk na aftrek van hardlopen, boksen en krachttraining ongeveer op onderhoud, maar zijn ook dagen dat ik er een stuk boven zit of wat onder(tel niet echt kcals, wel vaak clean voedsel)
Hoor het wel![]()
Als je begrijpt wat ik bedoel.