XXL Nutrition

Ryu's Mixed Martial Arts (MMA) Log!

heey ryu!

ik moet zeggen dat jou log mij wel inspireert man.
denk dat ik ook maar eens alles qua training ga bijhouden:D en niet alleen kracht training.

hoe combineer jij KT en MMA eik?

posten jij!

• Topic Starter Topic Starter
I'm back bitches.

Flink druk geweest laatste twee weken. Verhuizen, verjaardag van me zus en miss pinda (zelfde dag gelukkig :P ) , helaas ook me oma in het ziekenhuis met een hersenbloeding.
:( That's life.

Druk druk druk, maar deze week begin ik woensdag weer met MMA en vrijdag muay thai.

Als de nieuwe mma school bevalt wordt het Ma-Woe MMA en Vrij-zondag Muay Thai/boksen

4x per week krachttraining doe ik in de ochtenden. Heb echt zin om te knallen weer vanavond!

Hier even een goed liedje om weer in de stemming te komen!

http://www.youtube.com/watch?v=BVgM7qeAlko

K*t om te horen van je oma man.. altijd klote nieuws.

Verder goed om te horen dat je weer gaat knallen, ben benieuwd naar je volgende training.

(En dat liedje...... haha, wat een grapje:roflol:)

Vanavond weer knallen! Rug en schouders!

Hahaaaaaaaaaaaaaaa Born to be alive! :D

Trouwens, ik kan gratis meetrainen met Isrealisch kickboxen op mijn BB gym. Heeft men hier ervaring mee?

Vanavond weer knallen! Rug en schouders!

Hahaaaaaaaaaaaaaaa Born to be alive! :D

Trouwens, ik kan gratis meetrainen met Isrealisch kickboxen op mijn BB gym. Heeft men hier ervaring mee?

Volgens mij is dat een soort krav maga... maar weet het niet zeker.

Anders is het wel de moeite om mee te trainen.

Hey lul,

kan ik jou a.s. woensdag op mn lessen verwachten offuhhhh ;)

• Like
Waarderingen: Ryu
Hey lul,

kan ik jou a.s. woensdag op mn lessen verwachten offuhhhh ;)

Hahah klootviool! Ga me best doen deze maand, maar kan nog niks beloven. Komt goed! Ik geef je wat tijd om te oefenen ! :D

---------- Toegevoegd om 11:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------

heey ryu!

ik moet zeggen dat jou log mij wel inspireert man.
denk dat ik ook maar eens alles qua training ga bijhouden:D en niet alleen kracht training.

hoe combineer jij KT en MMA eik?

Dank je !

Nieuwe schema zal ongeveer het volgende worden:

Ma - Woe MMA
Vrijdag - Zondag Muay Thai of Boksen

Ma t/m vrijdag elke ochtend gewoon mijn bodybuilding/krachttraining.

Ma-Woe-Vrijdag Stretchtraining

En als het lukt, maar weet niet of het nodig is nog 2 a 3x per week hardlopen.

Nog eens hardlopen erbij gaat zwaar worden, gevaar voor blessures ook...

Ik deed een paar weken het volgende:

3 x BJJ/MMA
3 x poweren
3 x hardlopen

Daarbij natuurlijk nog gaan werken en andere dagelijkse rondslomp.

Ik was overtrained in no-time en heb weer last gekregen van scheenbeenvliesontsteking.
Ook andere gewrichten begonnen pijn te doen.
Natuurlijk is iedereen anders, maar voor mij was het teveel..

• Like
Rug Biceps

Single grip pull downs 55 kg

5 sets, 15 reps

Close grip chins

5 sets, 5 reps ( Ging niet lekker dit keer :( Even inkomen. :)

Hyperextensions

4 sets, 25 reps BW

Shrugs Barbell 60 kg

6 sets, 15 a 20 reps

Allemaal in een lekker tempo met frederx getraind.

Biceps

Preacher curls

5 sets, 35 kg , 15 reps

Barbell curls

5 sets, gewicht weet ik niet meer, 10 reps

Dragon curls

3 sets, 35 kg, 12 reps

Net toch nog maar even 20 minuten wezen joggen. Even om weer kickstart te krijgen.

Morgen naar me mma school voor de eerste keer. Geen training maar even alles doornemen, want ik kan ook gewoon muay thai op dezelfde school volgen. Dat wist ik eerst niet, dus dat is mooi meegenomen. Al mijn vechtsporten dan voor 30 euro per maand. Das geen geld! :)

Ik zit nog even te kijken voor kniebeschermers. Liefst zo dun mogelijk om niet teveel hinder te krijgen tijdens Muay Thai, maar genoeg voor de bescherming van MMA. Tips ? :)

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

Ik deed een paar weken het volgende:

3 x BJJ/MMA
3 x poweren
3 x hardlopen

Daarbij natuurlijk nog gaan werken en andere dagelijkse rondslomp.

Ik was overtrained in no-time en heb weer last gekregen van scheenbeenvliesontsteking.
Ook andere gewrichten begonnen pijn te doen.
Natuurlijk is iedereen anders, maar voor mij was het teveel..

Hardlopen zal ik ook niet verwachten dat het er nog bijkomt. Langzaam er in rollen en dan kijken wat me lichaam aankan. Denk dat zonder het hardlopen het hard genoeg gaat, maar zo niet....

It's gonna make me angry..... :fire:

Heey Ryu,

Ten eerste,
Sterkte met je oma man !

Ten tweede,

Gaat lekker man lees ik. Mooi schema man, wel zwaar maar hey that's MMA ;)
Ik zou zeker niet besparen op beschermende artikelen hieronder vallen bitjes, toks, kniebeschermers indien nodig elleboogbeschermers. En dan vooral bitjes en kniebeschermers. Want een goede knie beschermer is niet alleen voor schade aan je huid maar ook voor stabilisatie voor je knie.

Ik heb zelf ook die volleybal dingen van de perry sport maar heb al van verschillende mensen gehoord dat ik toch echt die duurdere moet kopen en ze hebben ook zeker gelijk! Ben nu herstellende van een redelijk zware knie blessure omdat mijn knie geen goede stabiliteit had.

Ga zo door man ! Klinkt goed :D

Al wedstrijd ambities ?

Peace

Europe

Edit:

Hoe ziet je voedingsschema er op het moment uit eigenlijk ?

Laatst bewerkt:
Welke zijn de ''duurdere'' ?

Eetschema is simpel:

All you can eat. :)

Dank je wel. Oma gaat al stukje beter. Volgende week die kant op en dan begint hele hersteltraject.

Laatst bewerkt:
Welke zijn de ''duurdere'' ?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik ben de laatste tijd bij BJJ iets meer aan mn top-game aan het werken (mn guardpassing is echt slecht) en hierdoor zit ik dus vaak op mn knieeen. Ik merkte nu afgelopen training dat ik last begin te krijgen van mn knie. Ik heb ook nog wel ergens goedkope kniebeschermers van de Perry, maar als er betere voor een redelijke prijs ergens te vinden zijn graag.

• Like
Borst

Supersets:

5 sets X 5 sets , 15 reps per set

Benchpress X Pecdeck

Incline benchpress X Push ups

Dus 20 sets in totaal en lekker hoog tempo. Mooi aderen overal en zit goed strak in het pak. Nu even vlug eten thuis en daarna door naar MMA.

Hey Ryu,

Ik boks zelf ook 2-3x per week en 1-2x per week joggen. Verder doe ik ong. 4 keer per week krachttraining, gewoon een standaard split en dan vaak zo zwaar mogelijk je snapt het wel rep range ongeveer 8-12, soms een supersetje of dropsetje. Nu is m'n vraag; kan ik beter zoals jij trainen dus ook gewoon een split alleen dan minder zwaar en meer herhalingen en meer supersets of gewoon zo trainen als ik nu doe (en eigenlijk altijd heb gedaan). Hoef niet echt extra spiermassa, liefst een beetje zo houden en wat meer definitie hier en daar voor een wat completer fysiek zou fijn zijn. Eten zit denk na aftrek van hardlopen, boksen en krachttraining ongeveer op onderhoud, maar zijn ook dagen dat ik er een stuk boven zit of wat onder(tel niet echt kcals, wel vaak clean voedsel)

Hoor het wel ;)

Laatst bewerkt:
Hey Ryu,

Ik boks zelf ook 2-3x per week en 1-2x per week joggen. Verder doe ik ong. 4 keer per week krachttraining, gewoon een standaard split en dan vaak zo zwaar mogelijk je snapt het wel rep range ongeveer 8-12, soms een supersetje of dropsetje. Nu is m'n vraag; kan ik beter zoals jij trainen dus ook gewoon een split alleen dan minder zwaar en meer herhalingen en meer supersets of gewoon zo trainen als ik nu doe (en eigenlijk altijd heb gedaan). Hoef niet echt extra spiermassa, liefst een beetje zo houden en wat meer definitie hier en daar voor een wat completer fysiek zou fijn zijn. Eten zit denk na aftrek van hardlopen, boksen en krachttraining ongeveer op onderhoud, maar zijn ook dagen dat ik er een stuk boven zit of wat onder(tel niet echt kcals, wel vaak clean voedsel)

Hoor het wel ;)

Ik train om mijn massa en kracht te behouden. Ik doe dit eigenlijk altijd op gevoel als het aankomt op de gewichten. Nu ook voor MMA, omdat ik eigenlijk niet meer zorgen hoef te maken om die achterliggende rear delt bicep split kop :P Als je begrijpt wat ik bedoel. :)

Dus als jij je massa en kracht kan behouden op je huidige schema. Be my guest. Ik blijf gewoon beter droog op super set schema's, maar kan maar zo dat ik volgende week wat anders doe. :)

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Morgen weer MMA en dan stand up. :)

Oke ;) maar je blijft toch sowieso wel droog met al dat boksen en evt nog hardlopen. Denk dat ik het ook zoals jij gaat doen, ging je zoals vandaag bij borst wel gewoon tot failure?

Terug
Naar boven