heb je dat onderzoek nog ergens?
supersized, het is theorie, maar wel logisch,
wanneer je s'avonds je glycogeen voorraad aanvult, en daarna gaat slapen, dan kan je daar s'morgens direct over beschikken aangezien je s'nachts niet alles verbruikt.
wel zal je wanneer je s'morgens eerst ontbijt met een pre meal nog meer energie in je spieren hebben omdat je toch een uurtje of 7 slaapt en er wel energie wordt verbruikt.
nogmaals ik gaf dit voorbeeld om aan te geven dat wanneer je je goede eiwitten eet voor je slaapje deze goed bruikbaar zijn omdat je tijdens je slaap je groeihormoon aanmaakt en dus aminozuren hard nodig zijn om te herstellen en te groeien.
Ik heb zelf tijdens mijn afval avontuur in het begin iets teveel gegeten, maar trainde als een beest, ik hield dit ook 1,5 uur vol maar viel vrijwel niet af, toen ik iets minderde en mijn voeding beter ging verdelen begon ik veel beter af te vallen, en bleef mijn vvm behouden en nam ook toe. maar mijn energie nam duidelijk af.
dus wanneer je s'avonds veel kh zou eten heb je gewoon een lading in je spieren om te knallen.
maar ook als ik in een bulk zou zitten (ondenkbaar nu maar als dit ooit nodig is post ik hier een foto van 3 bij 3 meter lol)!!!! dan nog zou ik zeker eiwitten en geen kh eten voor het slapen hoor!
nog 20 kilo te gaan tot 15 juli 2012 !!!!!