XXL Nutrition

's Nachts wakker worden voor eiwitshake

luke1984

Ripped Bodybuilder
Waardering
68
Lengte
1m85
Massa
111kg
Vetpercentage
16%
Wie van jullie doen dit?

Ik doe het sinds 2 maanden en heb het idee dat ik iets sneller herstel.

Ik zet niet m'n wekker maar ik gebruik een systeem wat de oude indianen, de oorspronkelijke bewoners van Amerika, ook gebruikten als ze eerder wakker wilden worden dan zonsopgang en dus eerder wakker dan hun vijanden.

Ik drink gewoon redelijk veel water voordat ik ga slapen en dan wordt ik vanzelf 's nachts wakker, meestal om 3 uur. Als ik m'n wekker zet ben ik direct klaarwakker en dat is dus niet de bedoeling.
Ik zorg gewoon dat er een lekkere shake naast m'n bed staat en als ik wakker word om te pissen drink ik gelijk die shake op en val ik makkelijk weer in slaap.

Heb je 's nachts nog wat extra eiwitten :meal:

Nee ik doe het niet. Voor het slapen gaan mn shake en kwark + wat carbs en ik overleef ik de nacht wel :)

zijn er imo meerderen die het zo doen
ik geef zelf de voorkeur aan gewoon voor en na het slapen, ik slaap toch liever aan 1 stuk door ;)

Ik ben er van overtuigd dat goed en diep slapen meer bijdraagt tot herstel dan 's nachts uit je slaap gerukt worden voor een shakeje.

Maar als het voor je werkt Luke, waarom niet?

Is grote onzin! Zeker als je meer een hobby sporter bent zoals de meesten hier...
Je hebt je slaap ook keihard nodig en daarbij kan je wel een shake naast je bed zetten maar daar smaakt na 3 uur ook geen hol meer van...

En er speciaal uit gaan om er even 1 te mixen is helemaal gekkenwerk!

Is grote onzin! Zeker als je meer een hobby sporter bent zoals de meesten hier...
Je hebt je slaap ook keihard nodig en daarbij kan je wel een shake naast je bed zetten maar daar smaakt na 3 uur ook geen hol meer van...

En er speciaal uit gaan om er even 1 te mixen is helemaal gekkenwerk!