Fitness Seller

Milk Protein + Brinta shake

Bezoekers in dit topic

sander83

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2008
Berichten
331
Waardering
20
Voor het slapen gaan wil ik mijn Milk Protein shake mixen met 70 gram Brinta om aan mijn macro's te komen, deze shake zal ik dan 1 tot 1.5 uur voor het slapen gaan drinken.....

Gaat deze shake mij wakker houden doordat het heel de nacht energie zal leveren of is dit allemaal te verwaarlozen?
 
Ik ben nog nooit wakker gebleven van mijn laatste meal. Maar is eerlijk gezegd meestal voornamelijk proteïne + vet.

Als je hier bang voor bent dan kun je de Brinta toch ook op een ander moment op de dag eten.
 
Brinta kan wel eens zwaar vallen op de maag en dat is niet echt fijn voordat je gaat slapen, ik zou die brinta op een ander moment nemen maar de shake wel gewoon voor het slapen pakken. Maar het is maar net wat je zelf fijn vind
 
Voor het slapen gaan wil ik mijn Milk Protein shake mixen met 70 gram Brinta om aan mijn macro's te komen, deze shake zal ik dan 1 tot 1.5 uur voor het slapen gaan drinken.....

Gaat deze shake mij wakker houden doordat het heel de nacht energie zal leveren of is dit allemaal te verwaarlozen?
Nee, ik at een tijdje geleden 150 gr cornflakes 2 uur voor het slapen gaan
 
Voor het slapen gaan wil ik mijn Milk Protein shake mixen met 70 gram Brinta om aan mijn macro's te komen, deze shake zal ik dan 1 tot 1.5 uur voor het slapen gaan drinken.....

Gaat deze shake mij wakker houden doordat het heel de nacht energie zal leveren of is dit allemaal te verwaarlozen?

Je zal niet wakker blijven door een "energierush" hoor :) het is geen cocaine of speed :)

En als je dit 1 a 1.5uur voor je slapen gaat op eet zal het ook niet op je maag gaan liggen volgens mij.

Ik kan gerust 5 minuten voor ik ga slapen nog eten zonder last maar sommigen mensen niet.
 
Na wc gaan smorgens wordt je alleen wat verhinderd. Zet hem op!!
 
Probeer het uit zou ik zeggen
 
Na wc gaan smorgens wordt je alleen wat verhinderd. Zet hem op!!
Leren kaka doen wanneer de kinderen wakker zijn. Zal het voor hun ook makkelijker gaan als ze later groot zijn. Ze vergeven de kaka wel. Die is namelijk op zijn plaats. Opgeruimt staat sethjes met Carnett solutions.
 
Leren kaka doen wanneer de kinderen wakker zijn. Zal het voor hun ook makkelijker gaan als ze later groot zijn. Ze vergeven de kaka wel. Die is namelijk op zijn plaats. Opgeruimt staat sethjes met Carnett solutions.
9982779.jpg
 
Leren kaka doen wanneer de kinderen wakker zijn. Zal het voor hun ook makkelijker gaan als ze later groot zijn. Ze vergeven de kaka wel. Die is namelijk op zijn plaats. Opgeruimt staat sethjes met Carnett solutions.

WEED
 
In dit geval wel ja voor mij
Geen probleem maat. Vandaar dat ik het vroeg aan je. Sorry dat ik japanees klink... hopelijk kan je me ooit even goed begrijpen dan als ik jouw versta. Groet Seth
 
Back
Naar boven