- Waardering
- 2.745
Jij pist ook over iedereen heen he

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

het gaat niet om spierverlies. Het gaat om optimaal herstel, dus om spierwinst.
Ik vraag me af wat mijn gewicht daar trouwens mee te maken heeft. Iemand van 74 kilo hoeft niet na te denken over voeding en de tijdstippen waarop hij dit binnenkrijgt?
Als ik tot 10 uur KAN slapen, dan ga ik om 6 uur nog even verder slapen. Of bedoelde je dat niet?word je om 6 uur wakker maak je van die maaltijd je ontbijt toch ..
Het gaat niet om spierverlies. Het gaat om optimaal herstel, dus om spierwinst.
IK vraag me af wat mijn gewicht daar trouwens mee te maken heeft. Iemand van 74 kilo hoeft niet na te denken over voeding en de tijdstippen waarop hij dit binnenkrijgt?
ja dat heb ik hoezo ?Heb je mijn eerste post eigenlijk wel gelezen?
---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------
Er zijn dus toch mensen die dit doen!
Denk dat ik voor de lange nachten inderdaad een whey-shake ga klarenmaken. Word ik wakker, drink ik hem snel leeg, als het niet zo is, slaap ik door en drink ik deze 's morgens onmiddellijk leeg
Jij geeft me een link naar caseine eiwitten. Ik neem al voor het slapengaan deze eiwitten. Maar de afgave van eiwitten is "maar" 7 uur terwijl ik 10 uur slaap. Daarom vroeg ik of het nu had om 's nachts op te staan om extra eiwitten binnen te krijgen. De eiwitten die jij aanraadt neem ik al voor het slapen
Als ik tot 10 uur KAN slapen, dan ga ik om 6 uur nog even verder slapen. Of bedoelde je dat niet?
Shake naast je bed, wordt je wakker tik je em leeg, kan je nog ff een halfuurtje terug/rustig ontbijtje koken zonder dat je ketabool bent. Gewoon simpel 1 afgestreken schepje met wat water.
Het is niet dat ik echt honger heb. het gaat meer om herstel. Als ik om 6 uur wil ontbijten zal ik dus wel men wekker moeten zetten om dan verder te slapenof ik nu werk doordeweeks of in het weekend vrij ben mijn ontbijt is altijd rond 06.00- 06.30 uur
als jij honger hebt om 06.00 uur vervroeg je je ontbijt toch ga je daarna weer je bed in ...
nou ik denk dat je die 3 uurtjes wel zonder kan je slaap is ook belangrijkJij geeft me een link naar caseine eiwitten. Ik neem al voor het slapengaan deze eiwitten. Maar de afgave van eiwitten is "maar" 7 uur terwijl ik 10 uur slaap. Daarom vroeg ik of het nu had om 's nachts op te staan om extra eiwitten binnen te krijgen. De eiwitten die jij aanraadt neem ik al voor het slapen
Shake naast je bed, wordt je wakker tik je em leeg, kan je nog ff een halfuurtje terug/rustig ontbijtje koken zonder dat je ketabool bent. Gewoon simpel 1 afgestreken schepje met wat water.
In b4 topic over zelf een infuus in elkaar knutselen die de hele nacht BCAAS drupt terwijl je slaapt.

Valt me op dat je vooral bevestiging zoekt ipv te checken of het eigenlijk wel nodig is voor voldoende herstel.Het is niet dat ik echt honger heb. het gaat meer om herstel. Als ik om 6 uur wil ontbijten zal ik dus wel men wekker moeten zetten om dan verder te slapen