Fitness Seller

'S nachts eiwitten nemen

Precies het gaat om optimaal herstel, zou zeggen probeer het een tijdje uit en dan bedoel ik niet 2 weken maar geef het de kans om zijn werk te doen en dat je voldoende feedback hebt..........bij mij werkt dit wel zeer goed, beter dan bijvoorbeeld de cas. shake voor het slapen hoger te doseren want daar werd ik wel vetter van.

het gaat niet om spierverlies. Het gaat om optimaal herstel, dus om spierwinst.
Ik vraag me af wat mijn gewicht daar trouwens mee te maken heeft. Iemand van 74 kilo hoeft niet na te denken over voeding en de tijdstippen waarop hij dit binnenkrijgt?

word je om 6 uur wakker maak je van die maaltijd je ontbijt toch ..

Het gaat niet om spierverlies. Het gaat om optimaal herstel, dus om spierwinst.
IK vraag me af wat mijn gewicht daar trouwens mee te maken heeft. Iemand van 74 kilo hoeft niet na te denken over voeding en de tijdstippen waarop hij dit binnenkrijgt?

Niemand hoeft 's nachts op te staan om een shake te nemen. Waarom iets doen als het niet nodig is? In de gym waren ook die 's nachts opstonden en een beter herstel claimden. Maar als het uitkwam, namen ze die shake extra. Maw meer kcal. en eiwitten per dag. Het was dus het totaal en niet het tijdstip die dit bewerkstelligde.

Heb je mijn eerste post eigenlijk wel gelezen? :p

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Er zijn dus toch mensen die dit doen!
Denk dat ik voor de lange nachten inderdaad een whey-shake ga klarenmaken. Word ik wakker, drink ik hem snel leeg, als het niet zo is, slaap ik door en drink ik deze 's morgens onmiddellijk leeg
ja dat heb ik hoezo ?

• Topic Starter Topic Starter
Jij geeft me een link naar caseine eiwitten. Ik neem al voor het slapengaan deze eiwitten. Maar de afgave van eiwitten is "maar" 7 uur terwijl ik 10 uur slaap. Daarom vroeg ik of het nu had om 's nachts op te staan om extra eiwitten binnen te krijgen. De eiwitten die jij aanraadt neem ik al voor het slapen

Als ik tot 10 uur KAN slapen, dan ga ik om 6 uur nog even verder slapen. Of bedoelde je dat niet?

of ik nu werk doordeweeks of in het weekend vrij ben mijn ontbijt is altijd rond 06.00- 06.30 uur

als jij honger hebt om 06.00 uur vervroeg je je ontbijt toch ga je daarna weer je bed in ...

of ik nu werk doordeweeks of in het weekend vrij ben mijn ontbijt is altijd rond 06.00- 06.30 uur

als jij honger hebt om 06.00 uur vervroeg je je ontbijt toch ga je daarna weer je bed in ...
Het is niet dat ik echt honger heb. het gaat meer om herstel. Als ik om 6 uur wil ontbijten zal ik dus wel men wekker moeten zetten om dan verder te slapen

Ik zou persoonlijk nooit aan beginnen, goede nacht rust gaat boven alles

Jij geeft me een link naar caseine eiwitten. Ik neem al voor het slapengaan deze eiwitten. Maar de afgave van eiwitten is "maar" 7 uur terwijl ik 10 uur slaap. Daarom vroeg ik of het nu had om 's nachts op te staan om extra eiwitten binnen te krijgen. De eiwitten die jij aanraadt neem ik al voor het slapen
nou ik denk dat je die 3 uurtjes wel zonder kan je slaap is ook belangrijk

Laatst bewerkt:
Shake naast je bed, wordt je wakker tik je em leeg, kan je nog ff een halfuurtje terug/rustig ontbijtje koken zonder dat je ketabool bent. Gewoon simpel 1 afgestreken schepje met wat water.

lijkt me niet echt goed voor je tanden zoiets..

In b4 topic over zelf een infuus in elkaar knutselen die de hele nacht BCAAS drupt terwijl je slaapt.

meen je toch niet serieus of wel?

katabool*. Zeker wel. Meestal heb ik nog geen honger nadat ik wakker ben geworden, maar ondertussen zit je wel zonder eiwitten in je lijf, voor mij dan een halfuur/3kwartier omdat ik dan eerst ga douchen.

Speciaal wakker worden om eiwitten in te nemen is alleen 'nodig' als je prof bodybuilder bent. Jay Cutler doet dit bijv.

Het is niet dat ik echt honger heb. het gaat meer om herstel. Als ik om 6 uur wil ontbijten zal ik dus wel men wekker moeten zetten om dan verder te slapen
Valt me op dat je vooral bevestiging zoekt ipv te checken of het eigenlijk wel nodig is voor voldoende herstel.

Ik wou gewoon graag eens verschillende meningen horen.
Heb trouwens besloten om het niet te doen. Ik zou het niet erg vinden om mijn shake te drinken als ik wakker word, omdat ik naar toilet moet. Elke nacht men wekker zetten zie ik toch niet volledig zitten omdat het voordeel te verwaarlozen is.
Maar ik ga geen shake maken op voorhand, voor het geval dat ik misschien wakker zou worden.
Ik hou het gewoon bij mijn caseine-shake.

De rede waarom ik graag verschillende meningen wou, is omdat ik 100% voor mijn fitness wil gaan. Als ik echt merkte dat verschillende mensen op stonden om een shake te nemen en hier dan een groot voordeel uit haalden, dan begon ik dit ook te doen. Sommige mensen gaan gewoon niet voor 100% voor hun fitness en zouden dan ook niet 's nachts opstaan, ook al brengt het voordelen mee.

Een liter melk naast je liggen en telkens wanneer je opstaat een paar slokjes drinken, zo deed mijn onkel dat:D

Terug
Naar boven