MuscleMeat

's ochtends trainen en maltodextrine

Bezoekers in dit topic

Tjibbe

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 jun 2003
Berichten
2.027
Waardering
4
Ik train 2 x in de week in de ochtend. Eerst eten en als ik klaar ben 2 uur wachten en dan trainen. Ik eet dan 4 eieren 2 broodjes en een banaan. Het lijkt me wel handig om extra kh binnne te krijgen maltodextrine van te voren te nemen. Of hoeft dit niet?? Zo ja waar kan je dat halen, ik heb al een paar gezondheidswinkels geprobeert maar die hadden het niet. En hoeveel moet je nemen dan??
 
je kunt maltodextrine goed voor je training nemen omdat het, in tegenstelling tot dextrose, zorgt voor een geleidelijke afgifte

bij het kruidvat heb ik 2 merken gevonden:

- fantomalt (4,29 euro 400 gr)
- kruidvat kristalzoet met aspartaam (0,85 euro 75 gr)

de kruidvat variant bevat 3 procent aspartaam en 97 procent maltodextrine
het lijkt me dat hier weinig mis mee is, maar ik vind het wel opmerkelijk dat de pot van kruidvat van 75gr bijna net zo groot is als die van 400gr, bovendien is aspartaam een omstreden zoetstof

voor de zekerheid kun je dus fantomalt kopen :)
 
Laatst bewerkt:
Kruidvat hebben we in mijn stad dus dat licht morgen in huis, thnx!!
 
pannekoeken !
 
Musli zit ook veel koolhydraten in. 100 gram is geloof ik zo'n 75 gram koolhydraten.

Ik heb altijd de euroshopper van albert heijn.
 
Tjibbe zei:
Ik train 2 x in de week in de ochtend. Eerst eten en als ik klaar ben 2 uur wachten en dan trainen. Ik eet dan 4 eieren 2 broodjes en een banaan. Het lijkt me wel handig om extra kh binnne te krijgen maltodextrine van te voren te nemen. Of hoeft dit niet?? Zo ja waar kan je dat halen, ik heb al een paar gezondheidswinkels geprobeert maar die hadden het niet. En hoeveel moet je nemen dan??

Ik neem ook altijd wat maltodextrine(+23gr whey) voor de training, maar ook tijdens de training in een aanmaakdrankje. Zo blijf ik extra energie hebben tijdens de training. Bevalt mij persoonlijk wel goed.
 
Back
Naar boven