MuscleMeat

S0lar's log

• Topic Starter Topic Starter
Hey,

is weer ff geleden. Vrijdag vermoeiende dag, maar tevens productief tijdens de lessen geweest. 's Avonds zoals haast elke vrijdag, gaan badmintonnen en dat lukte aardig. Ik heb tijdens een enkelwedstrijd niet helemaal constant gespeeld maar de flitsen die er waren, waren belovend. Volgend weekend is het provinciaal kampioenschap en als ik mijn hoogste niveau haal en de eerste ronde doorgeraak dan zit er iets in.

Vandaag was het een rustdag, morgen ga ik waarschijnlijk, als ik op tijd wakker ben, fitnessen in de voormiddag en dan om 13u moet ik gaan werken. Tegen half 9 kan ik dan gaan badmintonnen tot 22u. Ik hoop mijn kcal tot 2500 te beperken zodat ik nog wat cut.

Goeienacht en succes.

Hey,

ik ben terug. Donderdagmorgen vertrokken naar Namen (Namur) met de fiets. 110km heen. Toen we bijna aankwamen viel ik, gelukkig niets ernstig en iets later kreeg mijn kameraad een platte band. Dan te voet zoeken naar de herberg. We konden nog iets eten en dan slaagden we aan het praten en sloten onszelf buiten. Moesten we maar op zeteltjes slapen. Dan te laat wakker geworden en na het ontbijt moesten we op zoek naar een nieuwe binnenband en een pomp. Nog een uurtje of 2 stappen en we vonden ons gerief. Tegen 13u konden we terug vertrekken. We zijn dan 40km per fiets naar een treinstation gereden en dan per trein naar Lier en dan nog 10km met de fiets. Ik was stikkapot en ben na het aankomen en wat eten in slaap gevallen tot deze morgen. Ik had vandaag tornooi en moest om half 10 mijn eerste match spelen. Mijn benen waren al hersteld maar ik verloor in 3 sets. Morgen wat rustiger aandoen en 's avonds badmintonnen.

Goeiendag en succes.

Vandaag gefitnessed. Niet zoveel kunnen doen de laatste weken, maar ik ga er nu vol voor. Het deed wat vreemd vandaag na een anderhalve week geen krachttraining.

Eerst nog 6min Cardio als opwarming, fietsen.

Benen:

Legpress 12*3 100-110-120
Standing leg curl 12*3 15-20-20
Standing Gluteus Curl 12*3 40-45-50
Free Standing Calf raises (1 been) 3*X 20-15-15

Bovenlichaam:

Front Pulley ofzo en dat is voor de triceps, deed het verkeerd...
3*12 20-15-15
Chest press 3*12 40-45-50
Standing laterals 3*12 6-6-7 (per hand)
Pullback (zittend ellebogen van boven aan je hoofd naar beneden duwen)
3*12 35-40-45

Buik:

Crunches 3*X 40-30-30
Rotary Torso (zijdelingse buikspieren, op zo een draaistoel) 3*12 20-20-20

Dan cardio:

6min Op zo een draailoopmachien met van die hendels.

Dat was het, vooral mijn schouders, benen en triceps hebben afgezien. Borst ook wat met die Chest press en natuurlijk kuitjes.

Goeieavond en succes.

Terug
Naar boven