- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja ik vind het niet zo erg meer... Probeer het sowieso 3 keer per week te doen. 2x na krachttraining en 1 keer cardio dag. Wil ook wel eens op zaterdag ochtend maar ik werk om het weekend en als ik dan vrij ben heb ik niet altijd zin om dan te gaan hihi. Door de weeks heb ik vaak wel tijd.
-------------
Ik heb besloten om te stoppen met hardlopen, ik denk dat dat niet echt voor mij is weggelegd. Iedere keer als ik nu op de crosstrainer sta voel ik de voorkant van m'n schenen terwijl ik dit eerst niet had dus slimmer om er mee te op te houden. Helaas maar ik ben dan ook geen geboren hardloper hihi.![]()
Ja ik vind het niet zo erg meer... Probeer het sowieso 3 keer per week te doen. 2x na krachttraining en 1 keer cardio dag. Wil ook wel eens op zaterdag ochtend maar ik werk om het weekend en als ik dan vrij ben heb ik niet altijd zin om dan te gaan hihi. Door de weeks heb ik vaak wel tijd.
-------------
Ik heb besloten om te stoppen met hardlopen, ik denk dat dat niet echt voor mij is weggelegd. Iedere keer als ik nu op de crosstrainer sta voel ik de voorkant van m'n schenen terwijl ik dit eerst niet had dus slimmer om er mee te op te houden. Helaas maar ik ben dan ook geen geboren hardloper hihi.![]()

Geen pijntjes, wat fijn.
Maar wel DBB'rs geboren:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben naast kt zelfs cardioverslaafd geworden, conditie is gewoon bizar aan t worden en samen met een dalling van vetperc geeft dat een kick. Hardlopen kan ik ook niet krijg altijd last aan de achterkant van mn scheenbeen plus ik vind er geen fl**ker aan. Gooi nu lekker de loopband op 12% met 5.2km/u
Steppen/stairclimber is trouwens ook een echte burner.
Succes met t behalen van je doelen ie geval.

Wel jammer dat je moet stoppen met hardlopen, je had pas geleden speciaal goede schoenen gekocht toch?
Die schoenen gaan echt lang mee.
Dat is echt zo lekker!
Hallo Sanne; ik heb het hardlopen ook moeten opgeven, op doktersadvies ivm wat hij noemt unieke exemplaren van voeten (links staat plat en is doorgezakt en rechts is gewoon plat) en ook nadat ik nieuwe loopschoenen had gekocht; 140 euro weg :-/
Ik ben beginnen zwemmen in de plaats, ik denk dat het een goeie vervanging is aangezien het 0 impact heeft op je gewrichten en als surplus gebruik je je hele lichaam ipv enkel je onderlichaam

Oee bah rijstewafels...als ik die dingen alleen al ruik word ik misselijk, haha. Ik zie die muscle milk iedere keer bij je voorbij komen, ben wel benieuwd wat dat is...zometeen ff opzoeken.
Het moet toch gek lopen wil je niet afgevallen zijn met het dieet wat je de afgelopen dagen hebt gedaan en de cardio!

Ik ging wel altijd lopen na mijn UB workout, zo heb je toch een hele hoop rust gehad voor je wheels é. fffuuuu het spijt me nog altijd dat ik niet meer kan, misschien probeer ik het wel opnieuw, maar de laatste keren dat ik gelopen heb was de pijn aan de onderkant van mijn voeten niet meer uit te houden, ik kon zelfs niet meer autorijden
Denk wel dat je knieën het zullen houden, hoor; en al helemaal als je off road ergens kunt gaan lopen. Het is natuurlijk jouw keuze

Wat een waanzin zeg maar was wel super gezellig.