AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Sanne's Miss Beachproof contest log 2011

Lekker back to the basics, only the big shit:D lekkere training!

Wow, altijd die voeding zo goed berekend :D Succes!!

• Topic Starter Topic Starter
Lekker back to the basics, only the big shit:D lekkere training!

I feel good tududududu... :p

Wow, altijd die voeding zo goed berekend :D Succes!!

Haha dat is ook pas sinds kort hoor.. het irriteerde me dat ik niet zeker wist wat ik nou precies nam kwa kcal. En nu ik het eenmaal allemaal zelf heb opgeslagen ipv van die standaard bereken excel schema's waar geen reet van klopt, gaat het wel lekker. :D
Dank je wel!

Nette trainingen weer hé dame;)
Voeding ook nice, alleen zit jij soms ook te laag..ik heb t zelfde probleem..af en toe best lastig om echt genoeg te eten..
Netjes toch weer wat gewicht eraf!! Toppie!

Dank je wel. Ik vind het niet te laag hoor, en soms vergeet ik zelfs te eten lol had bijna maaltijd 3 overgeslagen want was lekker aan het winkelen. :p
Heb trouwens geen idee of m'n kracht achteruit is gegaan nu ik minder eet... Dat is wel een nadeel want wil dat graag weten.... Frustrerend. :rolleyes:

Haha dit is ook gewoon een hele frustrerende manier van leven:)
Nee maar 1400kcal is wel echt te laag..merk je niet als je zo laag zit dat t afvallen langzamer gaat??
Ik zag ook een paar keer 1900kcal voorbij komen en dat is netjes..
Ik merk als ik te weinig eet, dat er niks met mijn lijf gebeurd..ja dat ie t lekker allemaal vast houdt..grrrr(ook frustrerend:()

Die hele lage dagen zijn de dagen dat ik niet train dus dan neem ik zo min mogelijk koolhydraten.. vandaar. Als ik meer eet heb ik ook meer honger haha en voor de rest krijg ik voldoende eiwitten binnen en energie heb ik de hele dag.
Ik weet niet of ik vast kom te staan dan haha ik ben pas net bezig met dat schema dus we zullen zien... tot nu toe gaat het erg lekker. :)

Oh op die fiets, ik vat m..
Naja zolang t goed gaat, gaat t goed..
keep on going!

Zo.. vandaag begon m'n voeding goed maar besloot er een junkdag van te maken, had ik even nodig hihi. :D

M1 2 eieren, 5 tomaatjes
150 kcal - 6 kcal = 156 kcal
M2 1 sinaasappel, 250 gr kwark, 1 scoop muscle milk
48 kcal - 137,5 kcal - 130 kcal = 315,5 kcal
M3 3 rijstwafels, 50 gr kalkoenfilet, 10 gram pindakaas, 100 gr sla, bakje tonijn waterbasis, 5 cherrytomaten, handje augurken
81 kcal - 62,5 kcal - 67 kcal - 9 kcal - 146 kcal - 6 kcal - 10 kcal = 381,5 kcal
M5 140 gr gerookte kip, 140 gr maïs
154 kcal - 112 kcal = 264 kcal
Whey shake perfection
-110 kcal
Cardio
Whey shake perfection
-110 kcal
M5 3 gekookte eieren: 2 met geel, 1 zonder
75 kcal - 75 kcal - 16 kcal = -166 kcal
M6 M7 voor het slapen: 1 scoop muscle milk
130 kcal

Eieren neem ik vandaag niet en de beiden whey shakes ook niet genomen want had geen tijd voor m'n cardio. Heb net lekker een banaan op. Voor de rest stuk of 8 bonbons, 10 van die kleine koffieleutjes, 4 bitterkoekjes en een stukje taart. Mmmm :lick: was erg lekker. :D Kan er weer even tegen aan.

Is dus totaal van:
1247 kcal + het junken.. geen idee hoeveel dit is. Behoorlijk wat iig! :p

Morgen weer lekker krachttraining en hopelijk red ik het om daarna nog cardio te doen.. Moet werken tot ongeveer 19:30 dus kan pas om 19:45 beginnen en om 21:50 moet je weg wezen uit de zaal. We shall see. :)

Nou das minimaal junken...

Sanne! Als je junkt moet je het wel echt goed doen meid! JWT:)

Inderdaad niet extreem gejunkt..maar als dit genoeg is om er weer ff tegen aan te kunnen is het des te beter!:)

Haha niet extreem??? :o Ik had juist zoiets van **** nu moet ik echt stoppen hahaha. Hoeveel zou het wezen? 1500 kcal? :p

Ik junk nu alleen nog maar zo dat ik er misselijk van word en minimaal de eerste dagen niet meer aan junkvoedsel wil denken:)..
Ik vind het trouwens wel knap dat je slechts 4 bitterkoekjes hebt gegeten!!

Hahah ja maar ik word zowat niet misselijk.. ik kan gewoon door blijven gaan. Prop me dan helemaal vol en dan half uur later weer. Daarom beter gewoon gestopt hihi.
Mmm die bitterkoekjes waren wel erg lekker... :lick: Er ligt nog een hele zak in de la... Vervelend als je thuis woont. :rolleyes:

Donderdag 16 juni
Training @ Gym Alkmaar

Squat. 3 sec up, 3 sec down.
Warming up
5x20 kg
5x40 kg
5x50 kg
Worksets
5x55 kg
5x55 kg
5x55 kg

Lying Legcurl.
6x20 kg
6x25 kg
6x25 kg
6x25 kg

Bench Press. Middle grip.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x30 kg
Worksets
5x35 kg
5x35 kg
5x35 kg

Toen gestopt.. moest nog veel meer maar ik ben ziek, zweet me kapot maar heb het koud enzo. Ook nog gewerkt van 12:00 tot 19:30, slecht geslapen etc etc...:( Pffff nu lekker douchen en naar bed. Morgen nog van 12:00 tot 19:30, hopelijk voel ik me beter want wil morgen m'n training wel afmaken.

Voeding van vandaag:
M1 40 gr havermout, 20 gr rozijnen, 20 gr whey delicious, beetje magere melk
136 kcal - 136 kcal - 78,4 kcal - 20 kcal = 370,5 kcal
M2 Sinaasappel, 4 rijstwafels, 50 gr kalkoenfilet, 20 gr pindakaas
48 kcal - 108 kcal - 62,5 kcal - 134 kcal = 352,5 kcal
M3 2 volkoren boterhammen, 50 gr kalkoenfilet, 250 gr optimel kwark appel/kaneel.
Kwark niet gegeten, kreeg het niet weg. Heel raar, normaal eet ik zo die bak op.
150 kcal - 62,5 kcal - 100 kcal = 348,5 kcal
M4 55 gr volkoren pasta, 150 gr saus, half bakje tonijn waterbasis, 50 gr sla
Heel de maaltijd niet gegeten... Had geen trek blegh..
184,2 kcal - 90 kcal - 73 kcal - 4,5 kcal = 351,7
Whey shake perfection
110 kcal
Krachttraining
M5 voor het slapen: 250 gr magere kwark + 1 scoop muscle milk
137,5 kcal - 130 kcal = 267,5 kcal

Geen zin om het nu even uit te rekenen, ik maak de schema's van te voren.. zal morgen wel kijken hoeveel het was.

Beterschap!!
Ik kom uit op 1349 als ik die ene maaltijd helemaal niet meetel en bij de andere alleen de 250ml optimel kwark niet. (kben nog aant leren en de grafische rekenmachine lag nog naast me :))

Sterkte:o, en rust uit hé, is belagrijk.
Let goed op je voeding, want dit kan het gevolg zijn van te weinig voeding:o

Bedankt... gaat nu al wat beter hoor, teminste geen koppijn meer alleen heb flinke spierpijn ik m'n nek en mn lyfmeklieren zijn opgezwollen en doen pijn.. Heel raar maargoed zal wel weer overgaan. :P

Ik ga vandaag niet trainen, maar morgen dus vandaag low carb.
Voeding voor vandaag:
M1 4 rijstwafels, 50 gr kalkoenfilet, 5 tomaatjes, whey perfection shake
108 kcal - 62,5 kcal - 6 kcal - 110 kcal = 286,5 kcal
M2 1 sinaasappel, 250 gr optimel kwark
48 kcal - 100 kcal = 148 kcal
M3 4 rijstwafels, 50 gr kalkoenfilet, 10 gram pindakaas
108 kcal - 62,5 kcal - 67 kcal = 237,5 kcal
M4 100 gr BBQ Hamburger, even zien nog wat voor groente.
265 kcal - ongeveer 100 kcal = 365 kcal
M5 2 gekookte eieren
150 kcal
M6 Voor het slapen: 250 gr kwark, 1 scoop muscle milk
137,5 kcal - 130 kcal = 267,5 kcal

Totaal: 1454,5 kcal

Dat heb ik daarnet bijna op als ontbijt.... :D

Maar jij hebt je pens dan ook nog nooit goed bekeken...:D

Terug
Naar boven