Fitness Seller

Sarm log: Ostarine (mk2866).

Bezoekers in dit topic

AlphaMuscle

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2013
Berichten
72
Waardering
8
Lengte
1m89
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
Besloten om een klein logje bij te houden van Ostarine. Ook omdat er eigenlijk niet zoveel logjes hier te vinden zijn over sarms. Gisteren Olympus Labs Ostarine 5mg binnen gekregen. Ik begin rustig op te bouwen en denk uiteindelijk op 20/25mg per dag uit te komen.
Ik heb er geen hele grote verwachtingen van, omdat Ostarine meestal als recomp wordt gebruikt. Dus hopelijk 3 kg erbij in zo'n 6 weken. Ook een reden dat ik het gebruik is omdat ostarine peesproblemen kan verlichten, zit namelijk al zo'n 2,5 jaar met een jumpersknee. Om die reden kan ik ook geen benen trainen helaas. Doorverwijzing naar t ziekenhuis sinds vorige week op zak.

Ik ga de eerste weken op 2600kcal zitten (onderhoud 2300kcal). Daarna nog ophogen tot 3000kcal is de planning. Start gewicht is 76 kg. Dit is al een paar maanden stabiel.
Verdere supplementen die ik reeds neem:
1600mg curcumine
2000mg visolie
1000iu vitamine D
2500mcg vit b12
800mcg vitb11
5 gram creatine mono

Eind pak ik een OTC pct, Nova lijkt me beetje overkill voor een Sarm op deze dosering.

Ik neem de dosering in de ochtend op lege maag, half life van Ostarine is 24uur. Dus dosering wordt in 1 keer ingenomen.

Vanochtend met 10mg begonnen. Voel meteen de werking, voel me nu al de Hulk..... Grapje :D
 
in, ben benieuwd. succes
 
In, succes!

Welke OTC PCT ga je gebruiken?
 
Laatst bewerkt:
Mag ik vragen vanwaar de sarm? Geen gehaat maar op jouw gewicht zou de eerste 10 kilo nog super easy te gainen moeten zijn?
 
Mag ik vragen vanwaar de sarm? Geen gehaat maar op jouw gewicht zou de eerste 10 kilo nog super easy te gainen moeten zijn?

Hij is ook al 37 he gaat dan sws al een stuk trager
 
Zal kwa pct iets bij de hand houden in geval van anders geen pct met die doseringen.
 
OTC PCT

zit zelf te twijfelen of ik een pct ga doen, ik heb 1g osta liggen ga volgende week beginnen. Dosering denk 20mg p/d, ga recompen

pct echt niet nodig met osta. Hooguit testboostertje na de tijd. Is genoeg
 
OTC= over the counter pct. Is alternatief voor Nolva ed, zoals resveratrol, D-asparic Acid etc. Denk alleen daa te nemen. Misschien dat ik Pes Erase laat overkomen. En heel misschien toch ook weer wel Nolva. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.

Sarm kwam ik eigenlijk tegen toen ik naar alternatief zocht voor behandeling jumpersknee. En op je 37e (vandaag geworden btw :( )gaan de kilo's er niet zo makkelijk meer aan. Daarnaast kom ik van 60kg, dus kom wel van ver. 2jaar geleden de 86kg nog aangetikt. Maar kreeg toen de blessure, en besloot te cutten. Daar voel ik me ook beter bij, werd er log van.
 
Laatst bewerkt:
Ben zelf nog op zoek naar iets voor na mijn komende ph kuur om zoveel mogelijk gains te behouden tijdens en na pct en Ostarine van Olympus is een vd producten waarvoor ik uiteindelijk wil gaan.

Ik ben ook erg benieuwd en ga je dan ook zeker volgen!
 
OTC= over the counter pct. Is alternatief voor Nolva ed, zoals resveratrol, D-asparic Acid etc. Denk alleen daa te nemen. Misschien dat ik Pes Erase laat overkomen. En heel misschien toch ook weer wel Nolva. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.

Sarm kwam ik eigenlijk tegen toen ik naar alternatief zocht voor behandeling jumpersknee. En op je 37e (vandaag geworden btw :( )gaan de kilo's er niet zo makkelijk meer aan. Daarnaast kom ik van 60kg, dus kom wel van ver. 2jaar geleden de 86kg nog aangetikt. Maar kreeg toen de blessure, en besloot te cutten. Daar voel ik me ook beter bij, werd er log van.

Op je 37ste vliegen die kilo's er nog vlot aan. Op je vijftigste wordt het moeilijk. Op 37 ben je nog jong en in de fleur van je leven. Wel nog naief voor je leeftijd. Sarms en behandeling jumpersknie??? DAA, resversatrol alternatief voor nolva???
 
Op je 37ste vliegen die kilo's er nog vlot aan. Op je vijftigste wordt het moeilijk. Op 37 ben je nog jong en in de fleur van je leven. Wel nog naief voor je leeftijd. Sarms en behandeling jumpersknie??? DAA, resversatrol alternatief voor nolva???

Op jouw 37e misschien. Maar dat gaat echt niet meer zo hard als 10 jaar geleden. Sarms zou peesproblemen kunnen verlichten. Het is geen behandeling voor jumpersknee, daarvoor ga ik binnenkort naar t ziekenhuis.

Ik snap dat voor Nolva geen alternatief bestaat, maar denk denk dat nolva voor Ostarine "kuur" beetje overkill is.
 
Op jouw 37e misschien. Maar dat gaat echt niet meer zo hard als 10 jaar geleden. Sarms zou peesproblemen kunnen verlichten. Het is geen behandeling voor jumpersknee, daarvoor ga ik binnenkort naar t ziekenhuis.

Ik snap dat voor Nolva geen alternatief bestaat, maar denk denk dat nolva voor Ostarine "kuur" beetje overkill is.

Een pct is voor osta helemaal niet nodig.
 
Een pct is voor osta helemaal niet nodig.

Je zit hier wel dat soort kreten uit te spreken, maar als ik in je eigen log kijk verbaas ik me over je onkunde. Je kloot maar wat aan n.a.v. info gelezen op andere forums, totaal niet in de positie om advies te geven.
 
In, ben benieuwd!
 
Je zit hier wel dat soort kreten uit te spreken, maar als ik in je eigen log kijk verbaas ik me over je onkunde. Je kloot maar wat aan n.a.v. info gelezen op andere forums, totaal niet in de positie om advies te geven.

Ostarine onderdrukt niks tot bijna niet. Lgd en S4 wel
 
Ostarine onderdrukt niks tot bijna niet. Lgd en S4 wel
Niks tot bijna niet? Vreemde zin maar oke. De meningen zijn hier in ieder geval over verdeeld, de een roept niet suppressive, de ander ervaart een volledige shutdown (zeldzaam). Meeste ervaringen die je tegenkomt geven aan niet hoger doseren dan 25mg ed en niet langer dan 4 weken om in de 'veilige' zone te blijven al zijn er ook weer voldoende ervaringen te vinden dat 12,5 mg ed al enigzins zou onderdrukken.

Je kunt Osta in ieder geval niet zomaar gaan promoten als niet onderdrukkend want dat verschilt blijkbaar enorm per persoon.
 
Niks tot bijna niet? Vreemde zin maar oke. De meningen zijn hier in ieder geval over verdeeld, de een roept niet suppressive, de ander ervaart een volledige shutdown (zeldzaam). Meeste ervaringen die je tegenkomt geven aan niet hoger doseren dan 25mg ed en niet langer dan 4 weken om in de 'veilige' zone te blijven al zijn er ook weer voldoende ervaringen te vinden dat 12,5 mg ed al enigzins zou onderdrukken.

Je kunt Osta in ieder geval niet zomaar gaan promoten als niet onderdrukkend want dat verschilt blijkbaar enorm per persoon.

Ze hadden een onderzoek erover ik zoek die nog wel even op. Daaruit werd geconcludeerd dat er een geringe onderdrukking begint bij 25mg ed.
Dit is een onderzoek zegt dat het bij 12 weken kuren een heel klein beetje onderdrukt op 3mg. Dat andere onderzoek kan ik zo snel niet vinden ga er vanmiddag even voor zitten. http://www.ergogenics.org/twaalf-weken-kuren-met-3-mg-ostarine-per-dag.html
 
Back
Naar boven