AndroidHealthClinic

LOG: MK-2866(ostarine) en GW501516 stack

Bezoekers in dit topic

Yafi

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 jun 2009
Berichten
20
Waardering
0
Heren,

Aangezien ik hier redelijk weinig over terugvind op dit forum, en wat meer op een aantal andere fora, ga ik hier bijhouden hoe ik de MK2866(ostarine) en GW501516 stack ervaar.

Doel:
Conditioneel erop vooruitgaan naar het nieuwe voetbalseizoen toe. Eventueel met vetverlies, maar dit gaat al vlotjes door het lage koolhydraten dieet dat ik nu aanhou. Hierbovenop zou ik spiermassa willen behouden, en als het mee zit zelfs sterker worden.

Manier waarop:
Conditietraining wordt lopen, met hartslagmeter en binnen hartslagzones die vastgesteld zijn door een sportarts dmw bloedafname en hartslagnotering tijdens de inspanning. Dit 3 tot 5 keer per week.

Krachttraining: gewichtheffen. Vooral de basisoefeningen voor kracht van de benen, rug en borst. Dit 2 tot 3 keer per week.

Voeding: Koolhydraat arm dieet, de koolhydraten die ik wel eet komen van noten, grof brood, (amper)fruit en groenten. Het tekort is ongeveer 350kcal per dag om te beginnen.

Supplementen: Ostarine 12,5mg/dag, GW501516 5mg/dag gedurende 30 dagen.
De verwachting is dat ik binnen 8 a 12 dagen de werking begin te voelen/merken.

Huidige loopprestatie welke dus wekelijks sterk aangescherpt moet worden om op de vooropgestelde 2 maanden mijn doel te halen:
- Gelopen afstand: 5km
- Tijdsduur 00:44:50
- Gem. hartslag: 137
- Max. hartslag: 157 ( max hartslag tijdens uitputtingstest: 186 )

Het wordt dus punt om die tijd te verkorten, terwijl de hartslag lager wordt. Deze test ga ik 1x per week op dezelfde dag en hetzelfde moment doen, na hetzelfde gegeten te hebben.
De andere dagen kan er wel een heel stuk variatie in zitten, om dus naar de conditieopbouw te werken, dus sneller lopen op hogere hartslag.

beginwaarden Krachttraining:

- Squat: 5x 20kg, 5x 30kg, 5x 40kg.
- Bench: 8x 20kg, 8x 30kg, 5x 40kg.
- Fly's ( omgekeerd voor de rug ): nog te noteren.

Andere oefeningen die voor de ( onder ) rug enige betekenis kunnen hebben mogen jullie me altijd meegeven, alsook opmerkingen op het schema. Het is dus geen bodybuilding log, maar een log over fysieke vooruitgang, conditioneel en qua kracht ( in veel mindere mate en minder belangerijk voor mij ).

Ik ga na elke training de resultaten neerschrijven in de vorm zoals de beginwaarden hierboven geschreven zijn. Als iemand andere info wil, mag je het gerust vragen.

Deze 'kuur' wordt niet onder toezicht van een arts gedaan, ik heb tot nu toe geen ervaring met steroiden en mijn jaarlijkse bloedafname heeft nog nooit iets buiten de norm laten zien. Deze doe ik al meer dan 10 jaar lang, dus als het binnen 2 maanden wel abnormaal blijkt te zijn ga ik ervan uit dat het door deze producten komt.

Als er vragen zijn, shoot.
 
intressant, zeer intressant

ben benieuwd wat het je gaat brengen

Had er nog niet van gehoord maar zie net op wiki dat je het best stacked met AICAR?
 
Het probleem hierbij was dat ik geen aicar kon krijgen van een lab welke bevestigd geteste producten levert, aan een normale prijs. Deze combinatie zou ook zoden aan de dijk moeten kunnen zetten, en is veel goedkoper.
 
Doe je het via een dokter ofzo? Of is dit underground enkel te verkrijgen?
 
Succes

tipje over de krachtoefeningen...
Omdat het toch niet je doel is om massa te kweken hou het makkelijk..
Squat
Deadlift
Bench Press

De grote 3 compound oefeningen...
Werk naar je voorbereiding voor het voetbal toe..
Begin zwaar met krachttraining, 3x5 en eindig met hoge herhalingen.. 3x15 - 3x20..
Je kuur duurt 30 dagen: eerste deel 3x5 (en zwaar), tweede deel 3x10, derde deel 3x15-20.. En je voorruitgang is te meten door het gewicht minimaal aan te passen.. Of het zelfde te houden..
3x5x 40 kg squat ---> 3x10x 40 kg squat ---> 3x15x 40 kg squat

Je benen gaan niet vooruit als jij alleen maar zware krachttraining doet.. --> ervaring ;-)
 
@Robke:

Het gaat niet via een dokter.

@Reverz:

Ik zal dat dan zo proberen, elke keer een aantal reps meer.

Vanavond staat lopen op het programma.

EDIT:

Resultaat lopen:

- Gelopen afstand: 5km
- Tijdsduur 00:42:36
- Gem. hartslag: 139
- Max. hartslag: 160

Ik voel nog niets van werking van de producten. De vooruitgang wijt ik aan een goede dag, en alvast het opbouwen van de conditie die al bezig was, alleen is dit wel een redelijk verbetering tegenover de andere dagen. Met de gemiddelde hartslag nog altijd onder 140, en het verscherpen van de tijd.
Het doel moet gaan worden 30 minuten, met hartslag onder 150. Dit binnen de maand. Dan opbouwen naar 10km onder 60min. Dit is in het verleden geen probleem geweest, alleen moet de GW ervoor zorgen dat mijn hartslag "laag" blijft.
 
Laatst bewerkt:
Dag 2:

Geen training gedaan door onweer in belgie.

Dag 4:

Oefenwedstrijd:

Gedurende 56 minuten op het veld gestaan en dan gewisseld. Verrassende resultaten, maar ik ben wat sceptisch om ze nu al ( binnen de week van de eerste inname van het product ) aan de producten toe te schrijven, kan ook mentaal zijn. Hartslag van rond 182 gedurende enkele minuten, en tijdens die periode heb ik heel luid en duidelijk de medespelers kunnen sturen...kan ik normaal niet. Dat, samen met het feit dat ik zelfs in 'rust' niet zakte tot onder 160 en helemaal geen last van conditionele problemen zoals zwaar ademen vielen me op.
Na 56 minuten mezelf fysiek redelijk hard ingespannen te hebben ging ik fris van het veld. Zeer opvallend voor mij.

Hartslag resultaten gemeten met een polar hartslagmeter:
Duur: 00:56:56
gem hartslag: 164
max hartslag: 182


Wat me wel opviel en wat ik niet verwacht had: Gewrichten die gevoelig zijn, alsook pezen van de armen en schouders. Krampen in de bovenarm ter hoogte van de elleboog.
Ik neem er nu magnesiumpillen bij (deze was ik al aan het nemen maar stopte toen ik met deze producten begon ).

Als er nog iemand met zoiets bezig is mag hij me altijd laten weten of hij last had van gevoelige gewrichten.
 
Laatst bewerkt:
Dag 5: Rust na de matchdag.

Dag 6:
Lopen want fitness was uitzonderlijk gesloten.

Afstand: 5km
Duur: 00:34:46
Gem hartslag: 152
Max hartslag: 162
Gem loopsnelheid berekend adhv afstand en tijd: 8,6kmph.

Verschil met de eerste training na het nemen van producten:

Duur: 19% sneller
Gem hartslag: 9% hoger
Max hartslag: 1,2% hoger

Conclusie: het lijkt me alsof ik er op vooruitgegaan ben.

Opmerking:
Ik keek frequent naar mijn hartslagmeter, en op hartslag 150 leek het me alsof ik daar lang niet aan zat, had meer een 130-ish gevoel.
De hoop is dat het product al werkt. Dan heb ik nog een mooie 25 dagen van training en stevige vooruitgang voor de boeg.
 
Laatst bewerkt:
Dag 2:

Geen training gedaan door onweer in belgie.

Dag 4:

Oefenwedstrijd:

Gedurende 56 minuten op het veld gestaan en dan gewisseld. Verrassende resultaten, maar ik ben wat sceptisch om ze nu al ( binnen de week van de eerste inname van het product ) aan de producten toe te schrijven, kan ook mentaal zijn. Hartslag van rond 182 gedurende enkele minuten, en tijdens die periode heb ik heel luid en duidelijk de medespelers kunnen sturen...kan ik normaal niet. Dat, samen met het feit dat ik zelfs in 'rust' niet zakte tot onder 160 en helemaal geen last van conditionele problemen zoals zwaar ademen vielen me op.
Na 56 minuten mezelf fysiek redelijk hard ingespannen te hebben ging ik fris van het veld. Zeer opvallend voor mij.

Hartslag resultaten gemeten met een polar hartslagmeter:
Duur: 00:56:56
gem hartslag: 164
max hartslag: 182


Wat me wel opviel en wat ik niet verwacht had: Gewrichten die gevoelig zijn, alsook pezen van de armen en schouders. Krampen in de bovenarm ter hoogte van de elleboog.
Ik neem er nu magnesiumpillen bij (deze was ik al aan het nemen maar stopte toen ik met deze producten begon ).

Als er nog iemand met zoiets bezig is mag hij me altijd laten weten of hij last had van gevoelige gewrichten.

neem chrondroïtine/glucosamine
 
neem chrondroïtine/glucosamine

Kan hij zeker proberen. Alleen moet je het wel een langere tijd nemen.
Zeker een maand of 2 voordat t misschien merkbaar wordt.
Ikzelf neem t nu 7,5 maand en merk wel dat me schouders veel 'rustiger' zijn.
 
Kan hij zeker proberen. Alleen moet je het wel een langere tijd nemen.
Zeker een maand of 2 voordat t misschien merkbaar wordt.
Ikzelf neem t nu 7,5 maand en merk wel dat me schouders veel 'rustiger' zijn.

Ik dacht ook dat glucosamine voor langere periode genomen diende te worden, en mijn klachten zijn deze week begonnen. Als ze er binnen een maand nog zijn ( als vitamine B en Magnesium niet helpen ) zal ik er toch aan moeten beginnen. Moet er niet aan denken dat ik hier permanent zoveel last van heb, dan sport ik niet meer denkik.
 
Ik dacht ook dat glucosamine voor langere periode genomen diende te worden, en mijn klachten zijn deze week begonnen. Als ze er binnen een maand nog zijn ( als vitamine B en Magnesium niet helpen ) zal ik er toch aan moeten beginnen. Moet er niet aan denken dat ik hier permanent zoveel last van heb, dan sport ik niet meer denkik.

Loop je toch morgen ff langs de Tuinen oid en tel je een tientje neer voor een potje glucosamine. Beter voorkomen dan genezen, ookal had je dan eerder moeten beginnen.
Ik heb zelf meerdere malen over een 2 weken 'loading fase' gehoord (dat het gaat werken) ipv 2 maanden.
 
Mja...misschien best, als het echt van die producten komt en die blijf ik een maand nemen kan het alleen nog maar erger worden.
Update: Pijnlijke gewrichten en pezen zijn er vandaag helemaal niet...tijdelijke bijwerkingen van de producten? Een handig weetje voor de toekomstige gebruikers.
 
Laatst bewerkt:
Mijn conclusie

Dames en Heren,

Na deze producten genomen te hebben op dosissen die aangeraden werden door de reps van het bedrijf op andere fora kan ik concluderen dat mijn conditie en herstelling er niet op is vooruitgegaan. Kracht heb ik wel wat gewonnen, maar volgens mij een hoeveelheid die haalbaar is door normaal krachttraining te doen zonder bijkomstige producten.
Als ik mijn logs vergelijk met die van de voorbije jaren voor het nieuwe voetbalseizoen ben ik fysiek niet vooruitgegaan, en er is duidelijk geen herstellende factor, op welke ik hoopte na andere gebruikerservaringen te lezen op andere fora. Er kwamen zelfs gewrichtklachten bij.

Daar kunnen 2 redenen voor zijn, de dosering was niet hoog genoeg, of het product doet niet wat er gezegd wordt.
Om meer info te geven aan de personen die interesse hebben om hetzelfde te doen:
Ik heb de producten gebruikt van het merk met het groene 'klavertje vier' dat binnenin wit is. Mijn raad hierbij is, of je bestelt genoeg om de dosis te verhogen, of je gaat voor een ander merk.

Excuses voor het niet bijhouden van de log op dit forum, de conclusie is gebaseerd op een nauwkeurig log in xls met afstanden, looptijden en snelheid.
Deze verschillen over het algemeen minder dan 5 seconden ( schommelend tussen 2 en 5 ) op een afstand van 5 en 10 km. Wat ze dus verwaarloosbaar maakt.

Ik zal dit type 'kuur' niet meer doen, en zou het ook niemand aanraden wegens te weinig invloed op het eindresultaat.
 
Misschien heb je er te makkelijk over gedacht? In bijna 4 weken zou je naturel toch al een verbetering moeten kunnen zien (meer dan 5 seconden)?
 
Bedankt voor de update, ben echter wel benieuwd of een hogere dosering wel had opgeleverd wat je ervan verwachtte.
 
Misschien heb je er te makkelijk over gedacht? In bijna 4 weken zou je naturel toch al een verbetering moeten kunnen zien (meer dan 5 seconden)?

Om het uit te leggen:

Ik praat over de vergelijking van de voorbereiding van dit seizoen tijdens het nemen van dit product, tegenover de voorbije jaren. Het resultaat is dat mijn 10km afstand geen 5 sec sneller is, en dus trager is dan wat ik de voorbije jaren begin augustus liep.
Ik heb over 5 vorige jaren mijn Juni, Juli en Augustus seizoensvoorbereiding bijgehouden. Wat ik van dit product vooral had verwacht na de andere forums te lezen is om elke dag een fysieke training te kunnen doen zonder daar last van te hebben de volgende dag, om dan een 'mindere' prestatie neer te zetten, en de dag erna weer goed te trainen. Ik verwachtte geen superman te worden, maar wel om tijden neer te zetten eind July die ik normaal begin Augustus neerzet. Dit is niet gelukt.
Dus in mijn ogen doet dit product niet, aan de aangeraden doseringen, wat je elders kan lezen. Dat kan omdat ik meer van het product nodig heb dan die andere personen, wat ik betwijfel omdat ik wel neveneffecten heb ervaren, of het product doet niet wat ze zeggen. Het kan zijn dat producten van andere producenten wel werken. Daarom verduidelijkte ik van welk merk ik gekocht heb.
Of het een invloed op kracht heeft kan ik niet zeggen omdat daar de focus niet lag.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven