Fitness Seller

Say no to drugs

Luukie23

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Ik ben zelf tegen enig gebruik van drugs, dus ook anabolen gebruik. Ik veroordeel niemand die er wel aan doet, maar zijn er mededenkenden te vinden hier??

ik alvast niet, verkeerde sectie als je mededenkenden zoekt ;)

Luukie23 zei:
Ik ben zelf tegen enig gebruik van drugs, dus ook anabolen gebruik. Ik veroordeel niemand die er wel aan doet, maar zijn er mededenkenden te vinden hier??

Ben je ook tegen :

Alcohol
Soft en hard drugs
Roken?
Vet eten? (ergste drugs)

Geeft namenlijk meer problemen

Laatst bewerkt:
Ben het met je eens !

Drugsgebruik brengt weer een hoop ellende met zich mee, de gebruikers vergeten dat ik voor al die kwaaltjes ook mee betaal in de vorm van belastingen, verzekeringen etc.....:mad: .

Js Grolmus hoeveel betaal je dan mee daaraan? Van je zakgeld

:roflol::roflol::roflol::roflol:

Moved

oh my god...

verkeerd topic in de verkeerde sectie...

je zal je overigens veel beter voelen na de eerste dagen dianabol :D

Die benchmarc klonen beginnen beetje irritant te worden.

wie geen drugs gebruikt is zoooo gay

• Topic Starter Topic Starter
Luukie23 zei:
haha, laat me niet lachen. Als jij straks impotent bent door overmatig anabolen gerbuik, mag jij mij vertellen wat dan gay is:D

als jij straks over 10 jaar training nog steeds 65kg weegt, mag jij mij vertellen wat gay is

je bent gewoon een ecto homo. face it :wave:

• Topic Starter Topic Starter
koetje zei:

haha, maar nu ff serieus. Waarom is geen drugs gebruiken gay volgens jou. Waar ik vandaan kom heet dat verstandig met je leven om gaan, je hebt er maar één van..

bodybuilders zijn gay :D

jk:D

Luukie23 zei:
haha, maar nu ff serieus. Waarom is geen drugs gebruiken gay volgens jou. Waar ik vandaan kom heet dat verstandig met je leven om gaan, je hebt er maar één van..

wat maakt het uit? waar maak je je druk over? iedereen kijkt anders tegen het leven aan, dus waarom zo'n discussie?

Je pocht dan wel lekker met je NFL-embleem. Imo het walhalla van coïtus, drugs en anabolen. ;)

Verder geef je niet goed aan wat je nou wilt met dit topic. Turven hoeveel medestanders je hebt? Loopt toch uit op een nutteloze discussie.

IKKE zei:
Ben je ook tegen :

Alcohol
Soft en hard drugs
Roken?
Vet eten? (ergste drugs)

Geeft namenlijk meer problemen

eigenlijk ook wel, ik rook en drink namelijk ook niet

alleen die junkfood kan ik nog niet vanaf blijven........:o

Luukie23 zei:

Dude; Je poneert hier een hoop clichématige en ongenuanceerde stellingen bovenop elkaar. Klinkt een beetje zoals de voorlichtingsles op de basischool van toen ik 11 was. Denk je nu echt dat we randdebielen zijn?

Terug
Naar boven