Luukie23
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Ik ben zelf tegen enig gebruik van drugs, dus ook anabolen gebruik. Ik veroordeel niemand die er wel aan doet, maar zijn er mededenkenden te vinden hier??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok......Luukie23 zei:Ik ben zelf tegen enig gebruik van drugs, dus ook anabolen gebruik. Ik veroordeel niemand die er wel aan doet, maar zijn er mededenkenden te vinden hier??

Luukie23 zei:Ik ben zelf tegen enig gebruik van drugs, dus ook anabolen gebruik. Ik veroordeel niemand die er wel aan doet, maar zijn er mededenkenden te vinden hier??
Luukie23 zei:Ik ben zelf tegen enig gebruik van drugs, dus ook anabolen gebruik. Ik veroordeel niemand die er wel aan doet, maar zijn er mededenkenden te vinden hier??
koetje zei:

Luukie23 zei:haha, laat me niet lachen. Als jij straks impotent bent door overmatig anabolen gerbuik, mag jij mij vertellen wat dan gay is![]()
Luukie23 zei:haha, laat me niet lachen. Als jij straks impotent bent door overmatig anabolen gerbuik, mag jij mij vertellen wat dan gay is![]()

koetje zei:
Luukie23 zei:haha, maar nu ff serieus. Waarom is geen drugs gebruiken gay volgens jou. Waar ik vandaan kom heet dat verstandig met je leven om gaan, je hebt er maar één van..
IKKE zei:Ben je ook tegen :
Alcohol
Soft en hard drugs
Roken?
Vet eten? (ergste drugs)
Geeft namenlijk meer problemen

Luukie23 zei:haha, maar nu ff serieus. Waarom is geen drugs gebruiken gay volgens jou. Waar ik vandaan kom heet dat verstandig met je leven om gaan, je hebt er maar één van..