Fitness Seller

Alcohol/Drugs & Sporten

Tijdje geleden was er zo'n wetenschappelijk artikel dat de invloed van alcohol en drugs op bodybuilding lifestyle in kaart bracht. Conclusie was dat GHB de minst schadelijke drug van allemaal was. Probleem is dan echter weer wel dat GHB al na 2-3 keer gebruiken geloof ik lichamelijk verslavend kan zijn. En als je eenmaal op dat pad zit, dan goodluck with that

Linkje?

• Topic Starter Topic Starter
Tijdje geleden was er zo'n wetenschappelijk artikel dat de invloed van alcohol en drugs op bodybuilding lifestyle in kaart bracht. Conclusie was dat GHB de minst schadelijke drug van allemaal was. Probleem is dan echter weer wel dat GHB al na 2-3 keer gebruiken geloof ik lichamelijk verslavend kan zijn. En als je eenmaal op dat pad zit, dan goodluck with that

''Hoewel er een plausibel mechanisme bestaat, zijn er geen studies die een gunstig effect laten zien. Daarentegen zijn er ook geen studies die een ongunstig effect laten zien op de spiermassa ''

Het komt er dus op neer dat je er pas achter komt als de gebruikers van nu 15 jaar verder zijn.

Zowel wetenschappelijk als eigen ervaring..

Geen enkele drugs geeft na 2-3 keer gebruiken al ontwenningsverschijnselen. Bij GHB ben je lichamelijk verslaafd na een week 24/7 gebruik ongeveer. Het is wel een iets te lekker goedje waar je makkelijk geestelijk van afhankelijk kan worden dus beware.

Overigens kun je gerust af en toe eens zuipen. We zijn maar een stel enthousiaste hobbyisten die graag zware shit verplaatsen een paar keer per week, geen pro's. Niet zeiken en gewoon genieten af en toe. Ik spreek namens de meeste overigens, much respect voor de echte bodybuilders hier die het podium op gaan. Ik zou het zelf niet kunnen.

• Topic Starter Topic Starter
adam-en-eva-bewegende-animatie-0005.gif

Terug
Naar boven