AndroidHealthClinic

Say no to drugs

Hey mijn tjoppie leg ik echt niet neer ....:nanner:

Luukie23 zei:
haha, maar nu ff serieus. Waarom is geen drugs gebruiken gay volgens jou. Waar ik vandaan kom heet dat verstandig met je leven om gaan, je hebt er maar één van..

Kom je uit het Staphorst oid? :scratch:

Béétje gelijk heb je wel ja, op straat zwervende drugsverslaafden zijn idd niet leuk. Voor de rest heet matig drugs gebruiken sociaal zijn, je grenzen verleggen, plezier hebben, je verstand gebruiken, discipline hebben en je verantwoordelijkheden kennen.

MightyDuck zei:
Kom je uit het Staphorst oid? :scratch:

Béétje gelijk heb je wel ja, op straat zwervende drugsverslaafden zijn idd niet leuk. Voor de rest heet matig drugs gebruiken sociaal zijn, je grenzen verleggen, plezier hebben, je verstand gebruiken, discipline hebben en je verantwoordelijkheden kennen.

inderdaad,

@Ts, had je nou een vraag ofzo? of wou je het ons gewoon even vertellen? aardig, maar nee, bedankt.

IKKE zei:
eigenlijk is dit wel goed punt...hoeveel mensen hebben er wel niet lichamelijke klachten door het vele slechte eten....zijn er denk ik heel wat...drugs in mate is wel ok vind ik....maar ja dan moet het natuurlijk wel in mate gedaan worden:D

klaas zei:
eigenlijk is dit wel goed punt...hoeveel mensen hebben er wel niet lichamelijke klachten door het vele slechte eten....zijn er denk ik heel wat...drugs in mate is wel ok vind ik....maar ja dan moet het natuurlijk wel in mate gedaan worden:D

nog een ergere drug, "Stress" , wiet is een goed anti stress middel.

een joint ..... wij noemen het een tjoppie .... net als ik aan jonko vroeg of het wel de jonko was die ik ook jammie vind hahahah :p

klaas zei:

vet eten moet ook met mate worden gedaan. dan is het ook wel ok.

ben je niet wijs ofzo

guardian zei:

Dan zou ik er wel een poepie anders uit zien ... en niet 4 tot 5 dagen trainen .
Op kazen met harddrugs ... het maakt meer kapot dan het je lief is .....

happymar zei:
Dan zou ik er wel een poepie anders uit zien ... en niet 4 tot 5 dagen trainen .

:rolleyes:
Softdrugs is voor tieners

Luukie23 zei:
haha, laat me niet lachen. Als jij straks impotent bent door overmatig anabolen gerbuik, mag jij mij vertellen wat dan gay is:D

Heb voor deze onzin ook een bron die niet van NeCeDo komt? :rolleyes:

Luukie23 zei:
Ik ben zelf tegen enig gebruik van drugs, dus ook anabolen gebruik. Ik veroordeel niemand die er wel aan doet, maar zijn er mededenkenden te vinden hier??

Dus je drinkt ook geen alcohol/koffie/thee, en gebruikt geen medicijnen (=drugs)? En wat is precies je argumentatie hiervoor?

Of ben je zo'n moraalridder die de dingen die hijzelf gebruikt goedkeurt maar wat ie niet kent slecht vindt?

happymar zei:
Ghehe, op christal meth kan je anders ook bergen verzetten hoor...

Maar mn reply was iig niet serieus bedoeld :p

volgens mij praten we hier met een kluizenaar

Jij zit dan ook op de antillen man... daar gaat alles "eeaaasy going"

Terug
Naar boven