- Waardering
- 10
martie zei:
jij hebt het juist schatje

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
martie zei:

Luukie23 zei:haha, maar nu ff serieus. Waarom is geen drugs gebruiken gay volgens jou. Waar ik vandaan kom heet dat verstandig met je leven om gaan, je hebt er maar één van..

MightyDuck zei:Kom je uit het Staphorst oid?
Béétje gelijk heb je wel ja, op straat zwervende drugsverslaafden zijn idd niet leuk. Voor de rest heet matig drugs gebruiken sociaal zijn, je grenzen verleggen, plezier hebben, je verstand gebruiken, discipline hebben en je verantwoordelijkheden kennen.
eigenlijk is dit wel goed punt...hoeveel mensen hebben er wel niet lichamelijke klachten door het vele slechte eten....zijn er denk ik heel wat...drugs in mate is wel ok vind ik....maar ja dan moet het natuurlijk wel in mate gedaan wordenIKKE zei:

klaas zei:eigenlijk is dit wel goed punt...hoeveel mensen hebben er wel niet lichamelijke klachten door het vele slechte eten....zijn er denk ik heel wat...drugs in mate is wel ok vind ik....maar ja dan moet het natuurlijk wel in mate gedaan worden![]()
happymar zei:
martie zei:

martie zei:

klaas zei:eigenlijk is dit wel goed punt...hoeveel mensen hebben er wel niet lichamelijke klachten door het vele slechte eten....zijn er denk ik heel wat...drugs in mate is wel ok vind ik....maar ja dan moet het natuurlijk wel in mate gedaan worden![]()
guardian zei:
happymar zei:Dan zou ik er wel een poepie anders uit zien ... en niet 4 tot 5 dagen trainen .
Op kazen met harddrugs ... het maakt meer kapot dan het je lief is .....
Grijpwijk zei:

Luukie23 zei:haha, laat me niet lachen. Als jij straks impotent bent door overmatig anabolen gerbuik, mag jij mij vertellen wat dan gay is![]()

Luukie23 zei:Ik ben zelf tegen enig gebruik van drugs, dus ook anabolen gebruik. Ik veroordeel niemand die er wel aan doet, maar zijn er mededenkenden te vinden hier??
Ghehe, op christal meth kan je anders ook bergen verzetten hoor...happymar zei:Dan zou ik er wel een poepie anders uit zien ... en niet 4 tot 5 dagen trainen .
Op kazen met harddrugs ... het maakt meer kapot dan het je lief is .....

martie zei:nog een ergere drug, "Stress" , wiet is een goed anti stress middel.