AndroidHealthClinic

Say no to drugs

• Topic Starter Topic Starter
guardian zei:
Dude; Je poneert hier een hoop clichématige en ongenuanceerde stellingen bovenop elkaar. Klinkt een beetje zoals de voorlichtingsles op de basischool van toen ik 11 was. Denk je nu echt dat we randdebielen zijn?

Dat beweer ik helemaal niet.Als het zo overkomt, mijn excuses. Ben alleen beniewd of er nog meer mensen zijn die er zo over denken als ik

Laatst bewerkt:
goed topic!!!

Drugs zijn best ok alleen je verliest er zoveel massa van :( :p

las christen-meth pijp :help:

Je hebt maar 1 leven, maar dan moet je wel leven.

EricR zei:
Je hebt maar 1 leven, maar dan moet je wel leven.

Vind ik ook ja, mensen nemen het leven veel te serieus soms.. je moet niet op het randje gaan leven maar come on doe is gek laat jezelf eens gaan, mensen zijn soms zo bekrompen.

Mars zei:
Vind ik ook ja, mensen nemen het leven veel te serieus soms.. je moet niet op het randje gaan leven maar come on doe is gek laat jezelf eens gaan, mensen zijn soms zo bekrompen.

Maar vaak is het zo dat je door de drugs een leuk leven hebt, maar aan drugs zitten consequenties en die kunnen bij langdurig gebruik negatief uitvallen, en kan je later alleen maar k*t leven.

Als je er niet tegen kan moet je geen dope doen.....

En niet anderen erover af gaan zeiken..:coffee:

Ja je moet ook niet bij elk feest schuimbekkend in het toilet willen eindigen natuurlijk.

alweer een drugstopic?:D

Luukie gefeliciteerd! je bent in de puberteit beland. Je denkt baandoorbrekende morele denkwijzen te hebben en je voelt je geroepen om ons te overtuigen van je moralistische zienswijzes. How cute:rolleyes:

maar doe het in een praatgroep van de EO ofzo man en val ons niet lastig met je gelul echt

drugs is simpel vermaak..

ik heb zelf meer dan genoeg gebruikt in het leven, dus ik begrijp wel waarom mensen drugs gebruiken..

maar toch vind ik het een veels te simpel vermaak.. de meeste mensen zeggen de gevolgen voor lief te nemen, terwijl ze vaak nieteens weten wat de gevolgen zijn..

mensen die bij hun volle verstand zijn gebruiken geen drugs of heel sporadisch.. dat getuigt van meer intelligentie dan dagelijks/wekelijks gebruik..

anabolen is ondersteuning.. het helpt je bij het bereiken van je doel.. sommige doelen zijn niet te bereiken zonder anabolen.. als je echt zo anti anabolen bent moet je misschien www.fitness.nl proberen ofzo.. bodybuilding zit er al niet echt meer in dan namelijk..

ook grappig van luuk om een nfl avantar, waar ze de deca met de fruity loops binnenvreten

Ik ben ook zeer tegen gebruiken,je staat dus niet alleen,al die troep slikken of spuiten,kan nooit goed voor je zijn.

Weet je trouwens wat je er allemaal van kunt krijgen?Laatst nog een programma gezien op talpa,zoon man met allerlei viezigheid in zijn armen,dat krijg je van sterobolen,en over de anawieden maar te zwijgen

happymar zei:
een joint ..... wij noemen het een tjoppie .... net als ik aan jonko vroeg of het wel de jonko was die ik ook jammie vind hahahah :p

tjoppie wordt "nen toep" hier

Ik ga niet akkoord met "Luukie"

krieltje zei:
Ik ben ook zeer tegen gebruiken,je staat dus niet alleen,al die troep slikken of spuiten,kan nooit goed voor je zijn.

Weet je trouwens wat je er allemaal van kunt krijgen?Laatst nog een programma gezien op talpa,zoon man met allerlei viezigheid in zijn armen,dat krijg je van sterobolen,en over de anawieden maar te zwijgen

én dat heeft dan 6 sterren onder zijn naam staan :rolleyes:

Terug
Naar boven