KaLe zei:Jij zit dan ook op de antillen man... daar gaat alles "eeaaasy going"
haha ja
jij kan daar lekker genieten van al die dikke negerkontjes.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KaLe zei:Jij zit dan ook op de antillen man... daar gaat alles "eeaaasy going"
jij kan daar lekker genieten van al die dikke negerkontjes.guardian zei:Dude; Je poneert hier een hoop clichématige en ongenuanceerde stellingen bovenop elkaar. Klinkt een beetje zoals de voorlichtingsles op de basischool van toen ik 11 was. Denk je nu echt dat we randdebielen zijn?
EricR zei:
EricR zei:
Mars zei:Vind ik ook ja, mensen nemen het leven veel te serieus soms.. je moet niet op het randje gaan leven maar come on doe is gek laat jezelf eens gaan, mensen zijn soms zo bekrompen.
dan moet je de wc eend ook niet bffen "mars"Mars zei:Ja je moet ook niet bij elk feest schuimbekkend in het toilet willen eindigen natuurlijk.
Mars zei:Ja je moet ook niet bij elk feest schuimbekkend in het toilet willen eindigen natuurlijk.

happymar zei:een joint ..... wij noemen het een tjoppie .... net als ik aan jonko vroeg of het wel de jonko was die ik ook jammie vind hahahah![]()
krieltje zei:Ik ben ook zeer tegen gebruiken,je staat dus niet alleen,al die troep slikken of spuiten,kan nooit goed voor je zijn.
Weet je trouwens wat je er allemaal van kunt krijgen?Laatst nog een programma gezien op talpa,zoon man met allerlei viezigheid in zijn armen,dat krijg je van sterobolen,en over de anawieden maar te zwijgen