Fitness Seller

SBB will become massive warrior (de analytische benadering)

Laat de lente maar komen!

Weer in t shirt rondlopen.. Wha dat zou relaxed zijn!

Nog steeds spierpijn in benen.

Benen tijd niet trainen en dan wat zwaarder trainen is echt een muscle shock!
Klopt! Je wordt altijd extra gestraft als je benen een keertje overslaat!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag. Nog beetje verkouden, maar trainen kon.

Bench met 50kg. Pulls ook. Curls met 45kg.

Als ik fit ben kan het weer omhoog..

Gym zit op 700m van mijn werk. Ff fietsje kopen dan moet dat makkelijk lukken in de pauze.

Ingeschreven bij gym in de buurt van mijn werk. Volgende week daar trainen. Dit weekend thuis!

UB ,

Bench 65 kg
Pulls 50 kg
Cable voor armen, lekker
MP met barbell.
Bor

Meer volume en minder gewicht. Was erg moe na deze week.

Hoe beviel het in de (nieuwe) gym?

Helaas niet meer getraind. Voor mijn werk naar het buitenland. En daarna flink ziek; griep (nog steeds).

Ik ga ff goed herstellen voordat ik weer ga trainen. Afgelopen paar keer was ook weer net iets te veel.

Nieuwe baan, nieuwe indrukken, naar het buitenland, virussen in de lucht.. geen goede combo. Deze week nog goed herstellen, volgende week weer naar buitenland. Tussendoor voorzichtig trainen, maar nog niets wilds. Als alles weer rustiger is en de zon weer schijnt gaan we zeker knallen, in de gym bij mijn werk :-))

Helaas niet meer getraind. Voor mijn werk naar het buitenland. En daarna flink ziek; griep (nog steeds).

Ik ga ff goed herstellen voordat ik weer ga trainen. Afgelopen paar keer was ook weer net iets te veel.

Nieuwe baan, nieuwe indrukken, naar het buitenland, virussen in de lucht.. geen goede combo. Deze week nog goed herstellen, volgende week weer naar buitenland. Tussendoor voorzichtig trainen, maar nog niets wilds. Als alles weer rustiger is en de zon weer schijnt gaan we zeker knallen, in de gym bij mijn werk :-))

Balen, griep lijkt wel in de lucht te hangen ofzo.. Wat voor werk doe je als ik vragen mag? Succes verder:)

Ik ben verantwoordelijk voor de informatievoorziening in een internationale organisatie. Soort meewerkend teamleider en architect. Hiervoor was ik 8 jaar IT consultant.

---------- Post toegevoegd Fri 22 Mar 2013 om 16:51 ----------

inmiddels aan de beterende hand, maar helaas nog niet beter... heel hardnekkig dit jaar..

train nu 2x per week, gewichten zijn matig, vorm nog best goed. Het gaat weer ff duren voordat mijn vorm weer terug is. Maar onderhouden van spiermassa is niet zo'n probleem. Dus dat is voorlopig het doel..

Gewoon rustig door blijven gaan, zolang je voeding goed zit kan je het makkelijk onderhouden.

daarom, voeding probeer ik ook op orde te krijgen, ik geef het ff..

Afgelopen zondag begonnen met Thai boxen (training). Lekker voor de conditie.

Nu het beter weer is ook iets meer aan het trainen.

Gisteren benchen met db van 30kg. Dus weer een stapje richting het oude nivo van ong 36 kg.

Pulls met 50.

Benen nog spierpijn van bixtraining.

Korte update; heb nu een ritme met trainen bij mijn werk en zondag Thai boxen.

Verder laatste tijd full body.

Nu weer up en LB omdat ik weer vaak train.

Gewichten zijn matig, shape gaat de goede kant op.

Terug
Naar boven