Fitness Seller

SBB will become massive warrior (de analytische benadering)

• Topic Starter Topic Starter
Ben nu bezig met fitness games voor de kinect. Wilde toch met bodyweight aan de gang dus past daar mooi bij. Moet eigenlijk wel aan de slag met de armen..

Verder tegenwoordig blauwe bessen door mijn kwark. Lekker!!

vandaag getraind met 'your shape evolved' op de kinect en flink gebokst. Daarnaast pulls en bench met gewicht (bench; dit keer barbell aan de andere kant van de kooi, dus dan moet ik de barbell naar achteren doen bij het terugleggen, werkt wel lekker).

squats met BW, wel veel reps natuurlijk.

Ik slaap niet optimaal meer natuurlijk. Dus ik moet mijn inspanning aanpassen naar de hoeveelheid rust die ik kan krijgen..

We gaan weer langzaam opbouwen en ontdekken hoe ik tegenwoordig het beste kan trainen. Benchen met 100kg enzo, zit er echt ff niet meer in.

congrats maat !

Hey man,

Tijdje afwezig geweest maar ga weer logjes bijhouden en m'n eigen log, hoe gaat ie hier?

Dank je! 3e is een jongen. Hij doet het goed.

Nu kunnen we met de soldeerbout aan de gang daar onder.. :-)

Ik train nu minder vaak. De opzet is nu ong. om met de kinect een programma te doen, bijv bootcamp (conditioneel heel pittig) en daarna een paar oefeningen met gewichten, mn upper body en vooral armen. Benen zit al goed dus die onderhoud ik enkel met de kinect fitness programma's.

Wel lekker om flink te variëren dmv die kinect trainingen. Flinke spierpijn van terwijl je dan alleen met BW traint en een beetje in de lucht slaat.

Variatie is key!

Heb een tijdje last van mijn darmen gehad. Nu geen last meer van. Maar ik ga voorlopig niet meer heel zwaar bulken.

Verder is het definief 1 maart start ik bij nieuwe baan. Heel februari vrij. Dus weer lekker opbouwen met trainen.

Verder steek ik minder tijd in dbb en lezen over BB. En houd ik me nu veel bezig met beleggen en onze persoonlijke financieen.

Gefeliciteerd nog!

Ook nog gefeliciteerd! Zal je weer flink wat motivatie geven om dalijk aan de slag te kunnen.

Vandaag ook weer getraind; bootcamp met kinect:
http://www.youtube.com/watch?v=e4tDctRN3xs

Verder beetje benchen, en armen.

Gewicht stellen momenteel geen ruk voor.

Ik ben zeker gemotiveerd om weer te knallen dit jaar, zodra het weer een beetje kan.

Maak je zulke slechte nachten ivm the newborn?

Vannochtend bootcamp en muurbreker.

Ben verkouden maar was nog best te doen.

Doel voor de komende tijd is conditie omhoog alvorens weer met zware gewichten te trainen.

Nog gefeliciteerd!!!

Hele maand februari dus vakantie? Lekker hoor! Dus kun je flink bezig in je homegym:p

Ja we gaan weer opbouwen.

Hopelijk binne kort flink trainen. Heb momenteel niet veel energie, eigenlijk moet ik dan toch licht trainen om in het ritme te blijven. Gaat goed komen..

Nogmaals dank voor de felicitaties trouwens!

Training vandaag; boksen kinect, op punten gewonnen.

Benchen 5x70, ja we moeten opbouwen..
Biceps, triceps en delts.

Benen ga ik voorlopig niet met gewichten trainen. Ff enkel UB met focus op armen.

Benen trek ik later wel op dankzij spiergeheugen .

Verder ga ik geen kh en eiw supps meer kopen is eigen bs. Dat hele intermittent fasting is een eye opener, dus timing voedsel is maar beperkt relevant.

Enkel PWO en Testo booster op zijn tijd.

Ga weer meer eieren eten. Verder is een banaan bij de PWO een goeie om mijn darmen te sparen.

Ga ook meer appels enzo eten.

Vandaag 1,5 uur gebokst op kinect. Meermaals gewonnen op punten, helaas geen knockout.

Hopelijk morgen fit en met de gewichten aan de gang.

---------- Post toegevoegd Sun 3 Feb 2013 om 20:36 ----------

Voeding is nog waardeloos , ik probeer daar weer in ritme te komen, zal wel beter gaan als ik eenmaal meer train. Heb al verlof, dus moet lukken!

Training, bench, db press, bench 75kg, lichte maar moeizame vooruitgang. Dumbbells rond 32kg, ging iets makkelijk. Verder armen.

Met boksen gewonnen!

Gewichten gaan iets omhoog, heb nog wel een weg te gaan om op mijn oude nivo te komen.

Netjes hoor, met een kleine erbij valt het ook niet mee. Haal je straks wel weer in, gewoon voeding aanscherpen. :)

Probeer inmiddels meer eiwitten te eten en minder carbs naar verhouding. Beetje terug naar een BB voeding; brinta, eieren, kip, tonijn, kwark, rijst, etc.

Qua tijdstip en timing van voeding ben ik aardig overtuigd na dit artikel;
http://www.leangains.com/2010/10/top-ten-fasting-myths-debunked.html

Ik ga minder proteïne supps zoals peptopro nemen, alleen direct na training.

En minder zwaar ontbijten en continu eten. Eten kan kennelijk ook maar 3x per dag.

Probeer inmiddels meer eiwitten te eten en minder carbs naar verhouding. Beetje terug naar een BB voeding; brinta, eieren, kip, tonijn, kwark, rijst, etc.

Qua tijdstip en timing van voeding ben ik aardig overtuigd na dit artikel;
http://www.leangains.com/2010/10/top-ten-fasting-myths-debunked.html

Ik ga minder proteïne supps zoals peptopro nemen, alleen direct na training.

En minder zwaar ontbijten en continu eten. Eten kan kennelijk ook maar 3x per dag.
Interessant artikel..

Denk ook dat veel van de bodybuilding voedingsleer in sommige opzichten wat achterhaald is. Echt vind ik het persoonlijk fijn om gewoon lekker vaak per dag te eten. Echter geloof ik zelf niet 100% in IIFYM. Het maakt imo wel degelijkheid wat je er in stopt. Maar als je niet op proffessioneel niveau zit kun je wel wat losser omspringen met je voeding. Dat zelfde geld denk voor ecto's en meso's..als endo moet je denk gewoon wat meer opletten wat je consumeerd...

Terug
Naar boven