MuscleMeat

SBS6 Overtreders

Bezoekers in dit topic

Hoeren van de justitie
 
Ik zit nu aflevering van vorige week te kijken, ja ik verveel me. Die gast die een boete krijgt voor dat blikje in het water, geniale vent "Helemaal Mooi".

die 2 flikken spreken zelf amper nederlands:roflol:
 
Precies, echt wel weer sbs materiaal dit.
 
voor jullie eigen veiligheid jongens
 
De vrijwillige politie, wie the **** gaat daarbij. In je vrijetijd parkeerboetes uitschrijven :').
 
Ik zit nu aflevering van vorige week te kijken, ja ik verveel me. Die gast die een boete krijgt voor dat blikje in het water, geniale vent "Helemaal Mooi".

Die politieagent, wat een ****ing kneus is dat zeg, met zn Turks accent, halflang haar, zogenaamd de modelburger uithangen.
 
die kerel die in zijn eigen kots ligt te rollen :roflol:
 
Wat heb je gedronken dan sjon, : weet ik veel
 
SBS k*tgeneratie van tegenwoordig.
 
even voor de goede orde :P het is voornamelijk handhaving en toezicht wat je ziet en die kunnen alleen maar handhaven door bonnen te schrijven. In dienst van de gemeente btw.

En die knakker met dat blauwe shirt moet niet zo bijdehand doen. Als hij normaal had gereageerd was het misschien bij een waarschuwing gebleven :P
 
Weut ik veel...
 
Haha leuke avatar Vipo. Sicko.
 
De meerderheid van NL wil dit soort beleid gewoon, behalve als ze er zelf last van hebben natuurlijk.
 
wat is die ava dan?

Ik ben zn naam kwijt maar die gek heeft zoveel mensen omgebracht. Hij holde ze uit, at ze op, had coïtus met lichaamsdelen en shit. Laatst een hele nederlandse reportage over hem gezien, echt een aanrader.

Als iemand zn naam weet link ik die aflevering wel.
 
"HEY! Jij doet normaal hè! JIJ DOET NORMAAL!" x4
 
2 meisjes die fietsen op een voetpad, krijgt politie melding waarop hij reageert: We hebben hier 2 daders!

:roflol:
 
Iemand link naar de aflevering?
 
Back
Naar boven