MuscleMeat

SBS6 Overtreders

Bezoekers in dit topic

zo een vet programma, kga ze allemaal kijken :thumbup:
 
2 meisjes die fietsen op een voetpad, krijgt politie melding waarop hij reageert: We hebben hier 2 daders!

:roflol:

die had ik gezien haha, wat een sukkel
 
Mijn fout :) niet gelezen dankje Stam! Karma on the way
 
Og og , aflevering 1 .. zo briljant :)
 
LOOOOOL. Laten ze een "replay" zien of die ene gozer wel of niet stopt voor het rode licht bij het spoor en blijkt dat er een stuk of 10 mensen het rode licht negeren, hij is toevallig de laatste van de stoet en hem pakken ze. :roflol:

[Link niet meer beschikbaar]

Wow wat is dit, hoe dom kun je zijn. Fiets er een mocro langs de camera, dus hij komt in beeld (duh), wordt ie helemaal gek, stapt van de fiets af en begint uit te halen naar de camera man dattie niet in beeld wilt. Super agressief, ze nemen hem naar het bureau en blijkt dat hij nog een straf moet uitzitten, dus hij ging meteen de bak in.

Hoe dom kun je zijn, geweldig programma dit. :roflol:
 
IK VIND: Let op ik vind, het soms maar mierenneukers... triest programma om de politie weer in een goed daglicht te zetten.. beetje jammer
 
IK VIND: Let op ik vind, het soms maar mierenneukers... triest programma om de politie weer in een goed daglicht te zetten.. beetje jammer

Jij dacht echt dat de politie zo in een goed daglicht gezet wordt?
 
Het meest trieste in Nederland zijn wel de "animal cops". Er bestaat geen eens een Nederlands woord voor!
 
Het meest trieste in Nederland zijn wel de "animal cops". Er bestaat geen eens een Nederlands woord voor!

Beter dat ze dieren een beetje in de gaten houden i.p.v. nutteloze boetes uitschrijven.
 
Beter dat zij echte boeven gaan vangen dan muggen gaan beschermen.

Dieren zijn ook bewoners van de wereld knul, zij kunnen zich vaak niet verweren tegen het sadisme van de mensheid, dat wij kunnen denken betekent nog niet dat dieren niet belangrijk zijn.
 
Het meest trieste in Nederland zijn wel de "animal cops". Er bestaat geen eens een Nederlands woord voor!

link? of uitleg van falende ondernemingen van deze groep?
 
Dieren zijn ook bewoners van de wereld knul, zij kunnen zich vaak niet verweren tegen het sadisme van de mensheid, dat wij kunnen denken betekent nog niet dat dieren niet belangrijk zijn.

Knul? Het sadisme van de mensheid?

Ik sta met mijn bek vol tanden!
Maar ik probeer het toch. Zijn bomen ook bewoners van de wereld?
 
Zit ik op k*t sbs site te kijken, komt er bij elk filmpje 30 seconde reclame van GIllette

:@

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 11:53 ----------

oke sterf, ik ga niet elke keer 30 seconde reclame kijken voor een filmpje van 1.5 minuut
 
Knul? Het sadisme van de mensheid?

Ik sta met mijn bek vol tanden!
Maar ik probeer het toch. Zijn bomen ook bewoners van de wereld?

Dus jij vergelijkt een boom met een hondje wat mishandeld wordt?

Een boom omzagen mag ook niet zomaar.
 
Nu op tv nog 30 minuten, ik ga kijken :p
 
Dus jij vergelijkt een boom met een hondje wat mishandeld wordt?

Een boom omzagen mag ook niet zomaar.

Precies, wij moeten tree-cops hebben om de bomen te beschermen tegen omzagen! :D
 
Back
Naar boven