AndroidHealthClinic

Schaam jij je voor je drug/ alcohol gebruik?

Anoniem_1987_2

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
42
Lengte
1m92
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Met andere woorden, maakt het jou niet uit wat men van jouw gebruik vind of heb je liever dat zo min mogelijk mensen weten wat jij allemaal op feestjes (of op welke locatie dan ook) uitspookt?

Maakt me geen t*ring uit, degene die er problemen mee heeft flikkerd maar lekker op.

Daarbij zijn de mensen die er het meest over zeuren vaak de mensen met de meeste issues, als jij gelukkig bent met je leven maak je je echt niet druk om wat mensen wel en niet nemen.

interesseerd mij vrij weinig wat anderen er van vinden.. mensen die het vervelend vinden of die er iets over te zeiken hebben mogen van mij opt**fen, met dat soort mensen heb ik toch niets.

Heb één keer gehad dat ik ****ing dronken door m'n eigen stad liep en vervolgens de volgende dag te horen kreeg wat voor rare dingen ik allemaal wel niet gedaan heb. Dus ga liever ergens stappen waar ik weinig tot geen mensen ken. Qua gebruik weet ik zelf waar mijn max zit dus trek me niet veel aan van wat mensen van mijn gebruik vinden.

het maakt me niet uit wat ze denken, ik schaam me er niet voor, maar ik ga op feestjes er niet mee te koop lopen wat ik allemaal heb gebruikt enz.

intresseert me niet, naar de feestjes waar ik ga zit trouwens toch bijna iedereen aan de drugs

Alcohol niet. Andere drugs hou ik liever on the L-OW. Mijn kameraden weten dat allemaal wel, maar ik vraag hen dan toch een beetje stil te houden. Kwestie van gezeik van andere mensen niet te hoeven horen.

Alcohol niet. Andere drugs hou ik liever on the L-OW. Mijn kameraden weten dat allemaal wel, maar ik vraag hen dan toch een beetje stil te houden. Kwestie van gezeik van andere mensen niet te hoeven horen.

Ja duh logisch, alsof ik luid verkondig aan mensen dat ik drugs gebruik (zelden nog hoor), maar als mensen het vragen ga ik er niet om heen lopen draaien, bijvoorbeeld van wat neem je zoal op een feest of iets dergelijks.

Maar mensen die het eerst vragen en dan af gaan lopen zeiken lach ik hard uit, met hun bekrompen zieltjes, heb je niks aan, die mensen hebben ook niks meegemaakt.

nee, want ik gebruik niet meer... :)
ik zeg nooit nooit, maarre het ziet er voorlopig niet meer naar uit
spijt over mijn gebruik heb ik niet, wel over het feit dat ik het zolang genomen heb
merk nu pas dat er mooiere dingen in het leven zijn. alles op z'n tijd zeker, misschien dat het verstand dan toch nog met de jaren komt, I don't know... only time will tell

ik gebruik niet, maar zou me er sowieso neit veel van aantrekken.

Ik doe het niet vaak meer, maar als ik het doe boeit het me niet dat mensen het weten of zien.
Als ik maar lol heb!

nee, want ik gebruik niet meer... :)
ik zeg nooit nooit, maarre het ziet er voorlopig niet meer naar uit
spijt over mijn gebruik heb ik niet, wel over het feit dat ik het zolang genomen heb
merk nu pas dat er mooiere dingen in het leven zijn. alles op z'n tijd zeker, misschien dat het verstand dan toch nog met de jaren komt, I don't know... only time will tell

Ik ben blij dat ik het gebruikt hebt, je bent weer een ervaring rijker en je hebt later geen moeite om het bij je eigen kinderen te constateren, daarbij moet je alles is geprobeerd hebben vind ik, heroine uitgesloten natuurlijk, maar een pilletje of een tikkie op zn tijd kan echt geen kwaad hoor, mensen vinden het ook niet erg om ieder weekend volgetankt te zijn, dus een pilletje daar maak ik me ook niet druk om, als je maar weet hoe je het gebruikt en met mate.

Soms denk ik de volgende dag wel: Hoe de **** heb je je gister weer gedragen. En dan schaam ik me soms wel een beetje.

Maar dat mensen weten dat ik drugs gebruik boeit me vrij weinig. Maar bij sommigen wil je toch een professionele en volwassen relatie hebben en die hoeven niet per se dat ik in het weekend een pilletje slik.

Ja, eigenlijk wel. Overigens niet tegenover vrienden, maar vooral tegenover een bepaald verder staande sociale kring, waarin ik bekend sta als een zuiplap (mijn hele vriendengroep overigens). Als iemand die altijd helemaal los gaat en zich helemaal het leplazerus zuipt.

Ik zou liever iets charmanter bekend staan. Maarja, schamen is ook weer zo'n groot woord eigenlijk. Ik vind het k*t, maar schamen.. achja.

Overigens is dat puur gericht op de drank zelf. Over mijn gedragingen tijdens dronkenschap..? Ik heb de neiging om mensen helemaal belachelijk te maken als ik dronken ben. En daar ben ik ook echt ongelofelijk goed in. Wat dat betreft ben ik in het echt net als op DBB. De volgende dag schaam ik me daar af en toe weleens voor. Tenminste, als het chicks zijn die ik ooit nog weleens zou willen nken.

Voelde me altijd zo verrot na een avondje doorzakken als mn ouders weer gingen zeiken dat ik teveel zuip. En zo ****ing ongerust doen, je voelt je echt een klein kind soms.

Een keer na thuiskomst op de stoel in slaap gevallen, later horend dat ik maar wat voor me uitstaarde toen mn moeder me wekte. Ze vond het maar eng. En ik dacht eens, hmm ff lekker een dutje doen in de badkamer. Komt me Pa verschrikt binnen. Sindsdien altijd maar gezeik als ik weer uitga en ga zuipen. Op dat vlak kan ik niet wachten tot ik op mezelf woon.
Is dit nou overdreven gezeur van hun of maak ik het gewoon te bont? Ik ben verder niet vervelend als ik dronken ben en heb nooit ruzie ofzo.
Ga nu nog maar weinig uit, want voel me echt klote als ze weer zo gaan zeuren, dan heb ik al helemaal geen zin meer om weg te gaan en is mn avond al vergald.

Voelde me altijd zo verrot na een avondje doorzakken als mn ouders weer gingen zeiken dat ik teveel zuip. En zo ****ing ongerust doen, je voelt je echt een klein kind soms.

Een keer na thuiskomst op de stoel in slaap gevallen, later horend dat ik maar wat voor me uitstaarde toen mn moeder me wekte. Ze vond het maar eng. En ik dacht eens, hmm ff lekker een dutje doen in de badkamer. Komt me Pa verschrikt binnen. Sindsdien altijd maar gezeik als ik weer uitga en ga zuipen. Op dat vlak kan ik niet wachten tot ik op mezelf woon.
Is dit nou overdreven gezeur van hun of maak ik het gewoon te bont? Ik ben verder niet vervelend als ik dronken ben en heb nooit ruzie ofzo.
Ga nu nog maar weinig uit, want voel me echt klote als ze weer zo gaan zeuren, dan heb ik al helemaal geen zin meer om weg te gaan en is mn avond al vergald.

Je bent ****ing 25 dude. WTF doe je nog thuis?

Voor alcohol zeker niet. Voor andere drugs soms. Zeker als het gewoon op café is en je loopt er rond met kikkerogen, dan schaam ik me wel en hoop ik dat niet veel mensen me bezien. Je bent dan ook nog eens paranoia en hebt het gevoel ofdat iedereen naar je kijkt.
Zo was het vroeger toch.

je bent gwn te oud om thuis te wonen, ik ben 21 en ik word hier al paranoia tot mn 25ste zou ik het niet kunnen volhouden hoor

Ik ben met alles gestopt, en alcohol gebruik ik echt sporadisch. Dus ik hoef me er ook niet voor te schamen. En zelfs toen ik nog gebruikte schaamde me ik er niet voor. :)

Terug
Naar boven