MuscleMeat

Schaam jij je voor je drug/ alcohol gebruik?

je bent gwn te oud om thuis te wonen, ik ben 21 en ik word hier al paranoia tot mn 25ste zou ik het niet kunnen volhouden hoor

Ach dat is verschillend, maarja als je gezeik hebt op je 25ste wordt het wel tijd om je biezen te pakken ja.

Ik ben blij dat ik het gebruikt hebt, je bent weer een ervaring rijker en je hebt later geen moeite om het bij je eigen kinderen te constateren, daarbij moet je alles is geprobeerd hebben vind ik, heroine uitgesloten natuurlijk, maar een pilletje of een tikkie op zn tijd kan echt geen kwaad hoor, mensen vinden het ook niet erg om ieder weekend volgetankt te zijn, dus een pilletje daar maak ik me ook niet druk om, als je maar weet hoe je het gebruikt en met mate.

+1

je moet alleen weten wanneer je er best mee ophoudt voor het uit de hand loopt

Je bent ****ing 25 dude. WTF doe je nog thuis?

Ik ben 23 trouwens. Ben ook druk mee bezig om weg te gaan hier, maar je komt op een wachtlijst. En voor paar jaar terug was het op mezelf gaan wonen nog niet zo op de voorgrond als nu. Maar zoals het er naar uitziet ben ik binnen een half jaar op mezelf.

Ik ben 23 trouwens. Ben ook druk mee bezig om weg te gaan hier, maar je komt op een wachtlijst. En voor paar jaar terug was het op mezelf gaan wonen nog niet zo op de voorgrond als nu. Maar zoals het er naar uitziet ben ik binnen een half jaar op mezelf.

waarom staat er 25 op je profiel?:D

normaalgezien woon ik ook op mezelf binnne een paar maand, woon nu tijdelijk in duffel maar echt klote hier boeregat tot en met haha:D

23 vind ik ook nog oud om thuis te wonen. Helemaal als ze op je lopen zeiken.
18 ben je volwassen en wordt dus tijd om je zo te gedragen, maw: geen gezeik van je ouders meer pikken en anders het huis uit gaan.
Die wachtlijst wist je natuurlijk van te voren. Had je 5 jaar geleden ingeschreven en je had nu kans op de beste woningen.

Hehe, wat is dat voor bullshit dat je uit het huis moet als je 21 bent? Ik studeer nog en zal ook sowieso nog mijn hele studententijd thuis wonen. Ik zit wel de helft van het jaar op kot (kamers), maar in de vakanties ben ik altijd thuis. En al mijn kameraden net zo. Meeste mensen die op mijn leeftijd al alleen wonen zijn bingen zonder diploma en die al 3 jaar werken.

Hehe, wat is dat voor bullshit dat je uit het huis moet als je 21 bent? Ik studeer nog en zal ook sowieso nog mijn hele studententijd thuis wonen. Ik zit wel de helft van het jaar op kot (kamers), maar in de vakanties ben ik altijd thuis. En al mijn kameraden net zo. Meeste mensen die op mijn leeftijd al alleen wonen zijn bingen zonder diploma en die al 3 jaar werken.

Als mn ouders zouden zeiken en ik ben oud genoeg om uit huis te gaan zou ik daar geen moment over twijfelen.
Als je gezeik over je heen laat komen voor een beetje gemak ben je verkeerd bezig imo.

Wat en waar studeer je trouwens? Meeste studenten die ik ken wonen toch wel op kamers.

Als mn ouders zouden zeiken en ik ben oud genoeg om uit huis te gaan zou ik daar geen moment over twijfelen.
Als je gezeik over je heen laat komen voor een beetje gemak ben je verkeerd bezig imo.

Wat en waar studeer je trouwens? Meeste studenten die ik ken wonen toch wel op kamers.

Als je 18+ bent en je kan niet op een volwassen manier met je ouders onder 1 dak wonen is er een probleem met jou (bedoel niet jou persoonlijk:D). Dat kost ook geld, he. En als student heb je weinig inkomsten.

Ik studeer Handelsingenieur in Leuven. Ik zit daar ook tijdens de lessen. Maar in het weekend, met kerst, Pasen en zomervakantie kom ik naar huis.

Als je 18+ bent en je kan niet op een volwassen manier met je ouders onder 1 dak wonen is er een probleem met jou (bedoel niet jou persoonlijk:D). Dat kost ook geld, he. En als student heb je weinig inkomsten.

Ik studeer Handelsingenieur in Leuven. Ik zit daar ook tijdens de lessen. Maar in het weekend, met kerst, Pasen en zomervakantie kom ik naar huis.

mja mastaguy is een goed voorbeeld van overdreven gezeik, als hij op den duur niet meer weggaat omdat zn ouders zoveel zeiken dan vind ik toch dat hij beter wegkan, zijn er zo geen problemen kan je makkelijk wat langer blijven.

zelf wil ik weg gwn voor de vrijheid, kan doen wat ik wil in huis dan

Nou ja, het is ook weer niet zo dat ik niet met mijn ouders onder 1 dak kan wonen. Het is meer dat ik dat liever niet deed. Wilde geen verantwoordelijkheid meer afleggen en gewoon meer vrijheid.
maar goed als je wat vrijheid wilt inleveren voor minder lasten dan kan je idd beter thuis blijven wonen.

ik schaam me er niet voor, maar hang het ook niet aan de grote klok, doe het maar af en toe weet waar men grens is, waneer de fun minderd stop ik weer een tijd.
verder intreseerd het me weinig wat andere er van vinden.

Tuurlijk heb je van die wanabees die het hip vinden en er willen bij horen, opscheppen hoeveel pilletjes ze wel niet slikken een tasje of sleutelhanger kopen met een weed blad op, ja want dat is plots cool :cool:

Ik sta over een maand op straat, tenzij de gemeente opschiet.

23 vind ik ook nog oud om thuis te wonen. Helemaal als ze op je lopen zeiken.
18 ben je volwassen en wordt dus tijd om je zo te gedragen, maw: geen gezeik van je ouders meer pikken en anders het huis uit gaan.
Die wachtlijst wist je natuurlijk van te voren. Had je 5 jaar geleden ingeschreven en je had nu kans op de beste woningen.

waarschijnlijk had hij 5 jaar geleden geen inkomen en dan ligt dat iets gecompliceerder. imo moet je pas aan een huis denken als je financieel zeker bent, anders kun je op straat komen te staan omdat je zo nodig stoer moest zijn op je 19é

• Topic Starter Topic Starter
waarschijnlijk had hij 5 jaar geleden geen inkomen en dan ligt dat iets gecompliceerder. imo moet je pas aan een huis denken als je financieel zeker bent, anders kun je op straat komen te staan omdat je zo nodig stoer moest zijn op je 19é

Een kamer in een studentenflat kan al voor 200 euro per maand. Ben je zelfstandig en niet al te veel geld kwijt.

Soms als ik me nog eens laat gaan en er een fles wijn gevolgd door een shitload aan Kasteelbier
& Rum/cola verdwijnt, denk ik wel eens van shit zeg. Daar zwijg ik beter over tegen de (schoon)ouders.
Maar voor de rest, tsja ... ik ben wie ik ben hé :p

Een kamer in een studentenflat kan al voor 200 euro per maand. Ben je zelfstandig en niet al te veel geld kwijt.

en buiten op bankjes slapen kost helemaal niets
kom op man ... een klein kamertje, daar wil je je leven toch niet onnodig doorbrengen, tja ligt maar in je instelling natuurlijk

i just dont give a ****..

Me pa gaat 12 maanden op vakantie. Lucky bastard gaat een wereldreis doen.
Me ma gaat naar Almere verhuizen, en ik ga op kamers. Het duurd alleen allemaal lang om urgentie te krijgen.. Naar Almere gaan is gewoon geen mogelijkheid. Het is ten 1e te ver van me school en werk af, en ten 2e is Almere gewoon zwaar k*t.

Terug
Naar boven