Fitness Seller

Scheenbeen/kuit

Ano_87_8

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Ey people,

Ik heb afgelopen vrijdag m'n B-training van doggcrapp gehad (oftewel: quads/hams/biceps/forearms/calves. Ik had de standaard spierpijn de dag erna en de dag daarna miniem tot niks. Opeens kreeg ik maandag(ochtend) onwijze spierpijn in mijn schenen en een beetje in m'n kuiten.

weten jullie hoe dit zou kunnen? heb gehoord dat het niet perse door trainen hoeft te komen, kan ook door verkeerd gelegen te hebben met slapen etc ?

Hoor het graag, thx!

Hoe het komt geen idee. Ik weet wel dat met pijn in schenen achteruit wandelen goed helpt, spier en zijn antagonist precies andersom als waarmee je ze wat teveel belast hebt. Vooral de beweging van je teen andersom afrollend naar hiel letten en die helemaal afrollen. En op je BUIK (edit want schreef op rug liggen wat natuurlijk niet kan kloppen) liggend R been omhoog en L hand je tenen naar beneden en naar links rekken en andersom L been R hand. (tips uit Runnersworld)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ok :D!

Ga die tips uit Runnersworld vanavond maar eens proberen, want wil er morgen wel vanaf zijn, morgen leg-day namelijk!

Thx en karma on your way.

De oorzaak is me allleen nog onbekend dan ^^.

Ik krijg tijdens het hardlopen ook wel eens last van men kuiten. Als ik dat voel aankomen loop ik regelmatig even achteruit, dit helpt wel om die stijfheid te verminderen.

Terug
Naar boven