MuscleMeat

Scheenbeenpomp

Shreddedness

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Beste Harry's

Of ik nou een test only, tren/test, anavartje of een winny knal, als ik ga joggen krijg ik me toch een pomp in de spieren van me scheenbeen. Ik ben nog geen 5 min aan t lopen en BOOOOM pomp voor t leven. Dan strompel ik nog een paar honderd meter door als een harry met twee klopvoetjes en dan moet ik wel stoppen omdat me spieren bijna uit me been knallen.

Zijn er mensen met de zelfde ervaring? En zo ja hebben jullie een manier gevonden om toch te kunnen joggen of cardio uit te voeren zonder dat je been opzwelt?

Ik hoor t graag

Dat zijn shin splints geen pomp

Ik heb exact hetzelfde probleem met joggen tijdens de kuur, schenen lopen vol en veel last ook van de onderrug, na paar km kom ik ook niet meer vooruit. Ik doe mijn cardio op de crossmachine, hier heb ik geen last van

Zelfde probleem! Soms zelf als ik wat sneller wandel, tijdens cruise off periode wel geen last

Ik cardio gelukkig nooit.

Dat noemt comPartimentsyndroom .
Heb het zelfde gehad en er jaren mee gesukkeld .
Ben er 4 jaar geleden aan geopereerd , dat is de enigste oplossing.
Zoek maar op google

Shin splints, erg pijnlijk ja als je het forceerd. Advies is ook direct te stoppen als je het voelt opkomen. Ga je door dan jan je dagen lang pijn in je schenen voelen. Heb er zelf ook last van sinds ik bb doe, waarbij het ook komt opzetten na 4 a 5 min hardlopen.

Klinkt als MTSS (shin splints) inderdaad. Je kan proberen om je diepe kuitspieren (soleus) goed te rekken, deze hechten aan op je scheenbeen. Als het niet lukt is het het beste om deze los te laten maken met Dry Needling, meest effectieve methode.

Klinkt als MTSS (shin splints) inderdaad. Je kan proberen om je diepe kuitspieren (soleus) goed te rekken, deze hechten aan op je scheenbeen. Als het niet lukt is het het beste om deze los te laten maken met Dry Needling, meest effectieve methode.

Je bedoelt de achterste scheenbeenspier. Een spier die achter je scheenbeen in je been loopt.

Dat noemt comPartimentsyndroom .
Heb het zelfde gehad en er jaren mee gesukkeld .
Ben er 4 jaar geleden aan geopereerd , dat is de enigste oplossing.
Zoek maar op google

Dit ja. Heb ik helaas ook last van. Geen zicht man, een spierbundel die om de 10 meter tegen een muur moet leunen omdat ie niet kan lopen :mad:.

Ik had deze kramp ook,zowel in schenen als kuiten. Een paar keer dry needling helpt

Terug
Naar boven