Hallo allemaal,
Oomdat ik er niet veel ervaring met trainen heb ik een schema van de sticky geplukt. (je moet ergens beginnen) Ben stage aan het lopen en hier is een sportcentrum dus dat betekent dat ik elke dag wel een uurtje kan trainen. Ik heb ook de soorten oefeningen van de sticky gehaald en kijk wel hoe het gaat. Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk hoeveel soorten oefeningen ik per spiergroep moet doen. In de sticky staat bijvoorbeeld
SCHOUDERS
1. Military press 3-4 sets, reps 10-5
2. Dumbbell lateral raises 3-4 sets, reps 10-5
3. Bent over lateral raises 3 sets, reps 10-5
Hoeveel verschillende soorten oefingen kun/mag je doen per spiergroep. Is het de bedoeling alle 3 de oefeningen in 1 dag te doen, of iedere week een andere? Ook is het een beetje uitvissen met welke gewichten ik aan de slag moet, ik houd aan: de volgende dag spierpijn is goed (klopt dit?)
Ook het eten gaat steeds beter. Ik weeg ongeveer 62 kilo en ben 1.80 lang. Ik was dus niet zo’n grote eter… Eet nu over de dag door plusmin 15 bruine boterhammen (vroeger 6
) varierend van pindakaas tot ham/kip. En na de training 2 bananen en yoghurt met eiwitpoeder. ‘s avonds normaal avondeten (zo veel als ik kan)en yoghurt en voor ik ga slapen koolhydraden shake met yoghurt. Verder eet ik alles wat ik te pakken. Ook drink ik natuurlijk water (>2 liter). Aan mijn eitwitten kom ik wel…koolhydraten misschien niet. Ik hoop dat jullie me nogtips kunnen geven mbt tot training en/of voiding
Groeten Daan
trainingsschema
Dag1: rug
Dag2: borst + buik
Dag3: benen (incl. kuiten)
Dag4: schouders
Dag5: armen
Dag6: RUST
Dag7: RUST
Dag8: herhaling schema
Oomdat ik er niet veel ervaring met trainen heb ik een schema van de sticky geplukt. (je moet ergens beginnen) Ben stage aan het lopen en hier is een sportcentrum dus dat betekent dat ik elke dag wel een uurtje kan trainen. Ik heb ook de soorten oefeningen van de sticky gehaald en kijk wel hoe het gaat. Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk hoeveel soorten oefeningen ik per spiergroep moet doen. In de sticky staat bijvoorbeeld
SCHOUDERS
1. Military press 3-4 sets, reps 10-5
2. Dumbbell lateral raises 3-4 sets, reps 10-5
3. Bent over lateral raises 3 sets, reps 10-5
Hoeveel verschillende soorten oefingen kun/mag je doen per spiergroep. Is het de bedoeling alle 3 de oefeningen in 1 dag te doen, of iedere week een andere? Ook is het een beetje uitvissen met welke gewichten ik aan de slag moet, ik houd aan: de volgende dag spierpijn is goed (klopt dit?)
Ook het eten gaat steeds beter. Ik weeg ongeveer 62 kilo en ben 1.80 lang. Ik was dus niet zo’n grote eter… Eet nu over de dag door plusmin 15 bruine boterhammen (vroeger 6
) varierend van pindakaas tot ham/kip. En na de training 2 bananen en yoghurt met eiwitpoeder. ‘s avonds normaal avondeten (zo veel als ik kan)en yoghurt en voor ik ga slapen koolhydraden shake met yoghurt. Verder eet ik alles wat ik te pakken. Ook drink ik natuurlijk water (>2 liter). Aan mijn eitwitten kom ik wel…koolhydraten misschien niet. Ik hoop dat jullie me nogtips kunnen geven mbt tot training en/of voidingGroeten Daan
trainingsschema
Dag1: rug
Dag2: borst + buik
Dag3: benen (incl. kuiten)
Dag4: schouders
Dag5: armen
Dag6: RUST
Dag7: RUST
Dag8: herhaling schema

ben ik nou gwoon raar of hebben jullie dat ook?