Username1
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Hallo allemaal, ik heb zojuist mijn eerste schema gemaakt en ik vroeg mij af of jullie nog verbetervoorstellen/tips/kritiek etc. etc.voor mijn schema hebben.
de schema is voor 4x per week (omdat ik 2x per week mma heb, hierdoor heb ik geen tijd) (de andere spiergroepen heb ik er niet tussen staan, deze doe ik los van mijn schema), maar de voedingsgedeelte is voor elke dag. mijn onderkant borstspier is in verhouding groter dan de bovenkant, vandaar wil ik mij richten bovenkant en binnenkant borst.
mijn doel hiermee is om naar een 7-8% vetpersentage te zakken, een mooie streep tussen mijn borstspieren te krijgen(heb ik altijd al gewilt
), een betere conditie te krijgen, en sterkere buikspieren te krijgen i.v.b. met mijn mma training.
07.30uur
2 sneetjes met bruin brood. (kip/kalkoen, vlees, kaas,) glas melk
11.45uur
4 sneetjes bruinbrood (kip/kalkoen, vlees, kaas,) glas melk
15.00uur
2 sneetjes bruinbrood (kip/kalkoen, vlees, kaas,) glas melk
17.00uur
3/4 maaltijd. (geen vettig eten/zo veel mogelijk eiwitten)
19.15uur
5x50 setjes buik toestel
3x15 setjes zijkant buik (rugstandaard, op je zij liggen en met *12kg dumbbell zakken)
3x(tot uiterste) setjes: op de rug liggen voeten 10cm boven de grond (draaien etc.)
1 uur hardlopen 7,5km/u (elke week 0,5km/u omhoog t/m 10km/u)
3x15 setjes binnenkart borst (butterfly) (einde van elke keer gedrukt te hebben, 3sec vasthouden)
3x15 setjes schuin bankdrukken (elke keer afwisselen tussen dumbels/apparaten/schijven)
21.30uur
1/4 maaltijd + glas melk
350mg kwark
22.30uur
slapen
alvast bedankt aan iedereen die zn mening over mijn schema vertelt
cheers

de schema is voor 4x per week (omdat ik 2x per week mma heb, hierdoor heb ik geen tijd) (de andere spiergroepen heb ik er niet tussen staan, deze doe ik los van mijn schema), maar de voedingsgedeelte is voor elke dag. mijn onderkant borstspier is in verhouding groter dan de bovenkant, vandaar wil ik mij richten bovenkant en binnenkant borst.
mijn doel hiermee is om naar een 7-8% vetpersentage te zakken, een mooie streep tussen mijn borstspieren te krijgen(heb ik altijd al gewilt
), een betere conditie te krijgen, en sterkere buikspieren te krijgen i.v.b. met mijn mma training.07.30uur
2 sneetjes met bruin brood. (kip/kalkoen, vlees, kaas,) glas melk
11.45uur
4 sneetjes bruinbrood (kip/kalkoen, vlees, kaas,) glas melk
15.00uur
2 sneetjes bruinbrood (kip/kalkoen, vlees, kaas,) glas melk
17.00uur
3/4 maaltijd. (geen vettig eten/zo veel mogelijk eiwitten)
19.15uur
5x50 setjes buik toestel
3x15 setjes zijkant buik (rugstandaard, op je zij liggen en met *12kg dumbbell zakken)
3x(tot uiterste) setjes: op de rug liggen voeten 10cm boven de grond (draaien etc.)
1 uur hardlopen 7,5km/u (elke week 0,5km/u omhoog t/m 10km/u)
3x15 setjes binnenkart borst (butterfly) (einde van elke keer gedrukt te hebben, 3sec vasthouden)
3x15 setjes schuin bankdrukken (elke keer afwisselen tussen dumbels/apparaten/schijven)
21.30uur
1/4 maaltijd + glas melk
350mg kwark
22.30uur
slapen
alvast bedankt aan iedereen die zn mening over mijn schema vertelt

cheers