MuscleMeat

Schouderpeesontsteking voor kuur

Kalasjnikov

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m70
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Beste BB'ers

Ik heb al een tijdje last van pijn in mijn schouder, deze week naar het ziekenhuis geweest en heb blijkbaar een schouderpeesontsteking. Een ontsteking is het niet echt maar meer een slijtage door een onsteking.
Ik was net van plan te gaan kuren, maar ik twijfel of ik de kuur nog zou doen.

Dokter heeft me wat oefeningen gegeven om de kleine spiertjes in mijn schouder te versterken zodat de "ontsteking" kan genezen.

Als ik de kuur dan toch doe en de schouderoefeningen doe die mn dokter heeft gezegd,
zou het dan enig kwaad kunnen volgens jullie?

Ik weet dat ik hier niet echt op de juiste plaats zit met deze topic, maar wou even jullie mening weten.
Thx

had ook beetje last van schouders en tog beginne kuren
als ik jou was zou ik het niet doen :P

't Lijkt me sterk dat het slim is om er AAS naast te zetten. Zullen nu wel 100 berichten komen dat je Deca en Anavar erbij moet laten lopen maar goed.

Ik zou gewoon wachten tot je klachtvrij bent en dan ON gaan.

• Topic Starter Topic Starter
't Lijkt me sterk dat het slim is om er AAS naast te zetten. Zullen nu wel 100 berichten komen dat je Deca en Anavar erbij moet laten lopen maar goed.

Probleem is dat ik 2 maanden geen borst/schouder mag trainen ook, ik kom gek :mad:
Was van plan om sust/tren/bold te zetten

Wachten tot volledig herstel. Dan pas kuren! Anders ga je spijt krijgen

Ik ben geen arts.Snap het advies wel, en ook van iedereen hier boven.
Zat zelf ook met een schouder blessure(misschien niet zo heftig als jou?)
Maar kon niet banken, geen schouder pres.
Heb me training helemaal aangepast zodat schouder echt goed warm is.
Je kent ze wel die gasten,binnen komen en koud ff flink gaan banken.(fout! Mening)
Nu is banken voor borst me laatste oefening juist en ellebogen iets meer naar binnen.
Goeie pomp en kan borst goed pakken,
Avondje zwemmen werkte ook goed voor me.
Maar goed ik ben wel de kuur in gegaan en geen spijt gehad.
Test bold.
Stom?Misschien wel.Maar ik heb meer het id dat het me juist wel geholpen heeft.

Zo nu mag iedereen me onderuit halen :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben geen arts.Snap het advies wel, en ook van iedereen hier boven.
Zat zelf ook met een schouder blessure(misschien niet zo heftig als jou?)
Maar kon niet banken, geen schouder pres.
Heb me training helemaal aangepast zodat schouder echt goed warm is.
Je kent ze wel die gasten,binnen komen en koud ff flink gaan banken.(fout! Mening)
Nu is banken voor borst me laatste oefening juist en ellebogen iets meer naar binnen.
Goeie pomp en kan borst goed pakken,
Avondje zwemmen werkte ook goed voor me.
Maar goed ik ben wel de kuur in gegaan en geen spijt gehad.
Test bold.
Stom?Misschien wel.Maar ik heb meer het id dat het me juist wel geholpen heeft.

Zo nu mag iedereen me onderuit halen :p

Wel dat is wat ik bedoel, dokter heeft me oefeningen mee gegeven om thuis de kleine spiertjes in mijn schouder te trainen die wat zwakker ontwikkeld zijn.

Misschien als ik kuur en die oefeningen doe, dat mn kleine spier in de schouder sneller ontwikkelt en mijn pees ook sneller zal gaan genezen?
Maar wel k*t dat ik mn borst en andere schouderspieren niet meer mag trainen voor de komende 2 maanden..

Wel dat is wat ik bedoel, dokter heeft me oefeningen mee gegeven om thuis de kleine spiertjes in mijn schouder te trainen die wat zwakker ontwikkeld zijn.

Misschien als ik kuur en die oefeningen doe, dat mn kleine spier in de schouder sneller ontwikkelt en mijn pees ook sneller zal gaan genezen?
Maar wel k*t dat ik mn borst en andere schouderspieren niet meer mag trainen voor de komende 2 maanden..

Ik heb echt op sissy gewichten gezeten toen.
Maar toch gezorgd voor een prikkel en pomp.Zorg dat het gewoon echt lekker warm is.
Ff goed opwarmen dus.En je voelt zelf ook wel wat je niet kan.
Neem gewicht waar je bv easy 15/20 reps kan doen.
Je hoeft niet te knallen als een debiel.maar stil staan is ook niet nodig vindt ik.
Zie het als revalideren,wat nie gaat gaat niet!
En ik blijf erbij.Zwemmen.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:07 ----------

Nee joh. Bold :p

Rare diagnose. Hoe hebben ze vast gesteld dat je slijtage hebt?
Als er slijtage is dan komt dat niet meer goed lijkt mij, want kraakbeen groeit niet zo even aan.

Welke beweging(en) doen pijn wanneer je zonder gewicht je arm beweegt?
En op welke plek doet het dan pijn?

Het klinkt als een impingement syndroom. Het bekende rotery cuff verhaal.

pas je oeveningen aan op je blessure, mocht het nogsteeds pijn doen dan geen aas nemen. mocht het beter gaan kan je t overwegen.

Terug
Naar boven