AndroidHealthClinic

Schranz Techno uit Duitsland

Manny Ribera zei:
Ja ik heb gehoord dat het daar goed is, wil zeker eens gaan, maar die muziek kun je toch niet echt vergelijken met schranz of wel?
daar ga je inderdaad geen schranz horen... (en maar best imho, tis mijn ding niet)

Fuse wordt toch zelden schranz gedraait.
In de Silo in Leuven worden soms wel stevige feestjes gegeven. Alleen vind je er moeilijk info rond. Meestal hangen er enkel in de grootsteden affiches van op.
Verder zijn er organisaties die zelf feestjes geven, footworxx etc. Gaat vaak door in Oostende.
Maar k ben niet meer zo up to date, vroeger luisterde ik er naar, nu niet meer. Begon te vervelen ;)

Mans zei:
Rush, Surgeon, Sims, Beyer hebben er toch echt allemaal gedraaid.
behalve rush draait geen enkele van die namen schranz. "gewoon" techno, dat wel. (beyer de dag van vandaag zelfs al minimal)

maar toegeven, rush draait schranz en die is er al geweest inderdaad. :)

stace zei:
behalve rush draait geen enkele van die namen schranz. "gewoon" techno, dat wel. (beyer de dag van vandaag zelfs al minimal)

maar toegeven, rush draait schranz en die is er al geweest inderdaad. :)

Ok dan moet ik moet ik mijn definitie van schranz maar 's herzien :)

:D Denk ik ook, bassleader in gent dat zal een feestje zijn om niet te missen

Schranzeeuuhh

Kwan toevallig op deze topic terecht en kon het niet laten om toch ng es mijn stempel te zetten :p
Schranz & HARDTECHNO (en gerelateerde ) zijn idd MASSAS VET!!!
Kun je echt op doorgaan!!! FOOTWORXX ROCKS!!!

Fuse is idd vette tent in Belgium :cool:

Deze music-sT zal alsmaar meer herkenning krijgen... LOVE IT

----ThE ScHrAnZMeIsTeR----

fuse een schranz keet? echt niet. lekkere vette kwaliteitstechno :ds:
Silo ga je idd msschn nog wel van dat gebonk horen. Maar is dan ook eerder een juniepand dan een echte deftige club :rolleyes:

Jammer dat Koloso dicht gegaan is daar draaide ze lekker hard techno.

Iemand van hier ook op de laatste Footworkxx geweest, ik heb het helaas moeten missen.

Ook mensen hier bekend met de techno a la Dj Bam Bam, Kamikaze, Jamie Bissmire, etc?

Terug
Naar boven