MuscleMeat

Sebastiaan log ( gesloten )

Heel raar idd.. ik heb standing 85 ofzo en sitting 140 komt opzich wel uit omdat bij standing bodyweight erbij zit...

Maar je kuiten kunnen het niet aan of doen je knieen pijn ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Wij hebben deze voor sitting calf raises

ab1r15.jpg

haha bedankt ach aanleg valt ook wel weer mee, me benen gaan wel lekker maar me borst schaam ik me voor :S
Je hebt een tijd lopen kloten met je bench, maar nu pak je het beter gestructureerd aan. Tietjes komen vanzelf!

De theorie over kuiten is dat je zittend (met die machine) vooral je soleus en staand meer je gastrocnemius pakt... Je zal wel zien welk effect het heeft.

Je hebt een tijd lopen kloten met je bench, maar nu pak je het beter gestructureerd aan. Tietjes komen vanzelf!

De theorie over kuiten is dat je zittend (met die machine) vooral je soleus en staand meer je gastrocnemius pakt... Je zal wel zien welk effect het heeft.

jah klopt bech heb ik lange tijd gekloot, maar nu gaat het goed.

Mijn linker kuit is gewoon 2.5cm kleiner dan me rechte :S meet 41,5 43.5cm

---------- Post toegevoegd Wed 16 May 2012 om 23:31 ----------

Morgen is de sportschool dicht:mad::mad: morgen wou ik lb.... doen :(

K*t dat die dicht is ik vind echt nergens op slaan ik bedoel ik denk dat 5/10 van de mensen dr niet meer ingeloven of in ieder geval weinig zal bouwen of gebouwen of winkels open zijn.
Mijn gym is gewoon open alleen heb rustdag dus als t kon had ik geruild:)

5/10?

En gelukkig train ik ma/wo/vr dus morgen rustdag :D Maar wel 9 uur sochtends in de kerk zitten, fuu uitslapen is zo lekker

5/10?

En gelukkig train ik ma/wo/vr dus morgen rustdag :D Maar wel 9 uur sochtends in de kerk zitten, fuu uitslapen is zo lekker

de helft :P , jarlous mijn rust dag was vandaag :S , nu moet ik morgen van me gewichten afblijven want als ik niet kan trainen moet ik altijd trainen met me dubbels en me halter alleen me halter met gewichten gaat maar tot 80kg .....

de helft :P , jarlous mijn rust dag was vandaag :S , nu moet ik morgen van me gewichten afblijven want als ik niet kan trainen moet ik altijd trainen met me dubbels en me halter alleen me halter met gewichten gaat maar tot 80kg .....

Train je normaal vrijdag anders kan je toch gewoon alleen de lb training door schuiven?

Deload daagje dan maar :p En ik bedoelde dat het stuk minder dan de helft was... nvm ;)

Deload daagje dan maar :p En ik bedoelde dat het stuk minder dan de helft was... nvm ;)

T was ook maar een soort van voorbeeld eigenlijk maarja ik heb geen idee in m'n buurt wel maar je zal ook buurten hebben waar t wel hoog licht dus heb werkelijk geen idee maar minder dan 5/10 denk ik wel.

Maar kerken zijn saai:o

T was ook maar een soort van voorbeeld eigenlijk maarja ik heb geen idee in m'n buurt wel maar je zal ook buurten hebben waar t wel hoog licht dus heb werkelijk geen idee maar minder dan 5/10 denk ik wel.

Maar kerken zijn saai:o

Yep maar wonderen gebeuren daar ook... ben nog nooit in slaap gevallen maar je zit daar in een soort roes... heel dicht tegen slapen aan lol... en amen is het magische woord dan ben je altijd direct wakker :)

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 00:05 ----------

Jah maar heb geen squat rack :P, dan moet ik met een mp beweging 80kg omhoog doen in me neck

Load die bar op 2 vriezers ofzo :p Dan squatten hopelijk fail je niet dan :p

Yep maar wonderen gebeuren daar ook... ben nog nooit in slaap gevallen maar je zit daar in een soort roes... heel dicht tegen slapen aan lol... en amen is het magische woord dan ben je altijd direct wakker :)

---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 00:05 ----------

Load die bar op 2 vriezers ofzo :p Dan squatten hopelijk fail je niet dan :p

haha :) nou ja ik ga denk ik volgend jaar een squatrack kopen enc,

Lekker marge kwark alleen ben ik met de kaneel uitgeschoten....

Morgen ochtend benen trainen Dit keer eens niet tot failure wat ik al 5 maanden doe, denk niet dat ik het zo lang dan nog ga vol houden,
volgens mij is elke keer tot failure gaan met deadlifts niet echt goed, vooral waneer je 2 keer per week ub/lb doet

Tis misschien wel slim om af en toe even weekje of dagje rustig aan te doen maar je moet het zelf ook een beetje aanvoelen he

training: 9!
pre-workout: geen
training:10:45-12:00

Wat een training! ging geweldig, deadlifts 7x140kg!

Met squaten ga ik volgenden week 5x5 doen

Heb ook video genomen van 7x140kg deadlift video word binnen paar uur geplaatst

Cardio 5 minuten

parrel Squat:

12x 60kg
12x 80kg
10x 97.5kg +2.5kg
7x 107.5kg +2.5kg

Dead lifts:
(zonder grond te raken)

12x 72.5kg +2.5kg
12x 92.5kg +2.5kg
10x 122,5kg +2.5kg
8x 130kg +5kg
7x 140kg +2,5kg

Lunges:

Niet gedaan dead lifts is killing alweer...

Standing calf raise:

tussen elk setje 12reps zonder gewicht

12x160kg
20x 170kg
20x 185kfkg

Seated calf raise:

gelijk Na laaste setje 35 zonder gewicht killing

20x42,5kg
20x46.5kg
20x48kg beetje slordig :S

cardio: niet meer gedaan

Waarom telkens + 2,5