Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt een tijd lopen kloten met je bench, maar nu pak je het beter gestructureerd aan. Tietjes komen vanzelf!haha bedankt ach aanleg valt ook wel weer mee, me benen gaan wel lekker maar me borst schaam ik me voor :S
Je hebt een tijd lopen kloten met je bench, maar nu pak je het beter gestructureerd aan. Tietjes komen vanzelf!
De theorie over kuiten is dat je zittend (met die machine) vooral je soleus en staand meer je gastrocnemius pakt... Je zal wel zien welk effect het heeft.

morgen wou ik lb.... doen 
5/10?
En gelukkig train ik ma/wo/vr dus morgen rustdagMaar wel 9 uur sochtends in de kerk zitten, fuu uitslapen is zo lekker
, jarlous mijn rust dag was vandaag :S , nu moet ik morgen van me gewichten afblijven want als ik niet kan trainen moet ik altijd trainen met me dubbels en me halter alleen me halter met gewichten gaat maar tot 80kg .....de helft, jarlous mijn rust dag was vandaag :S , nu moet ik morgen van me gewichten afblijven want als ik niet kan trainen moet ik altijd trainen met me dubbels en me halter alleen me halter met gewichten gaat maar tot 80kg .....
Deload daagje dan maarEn ik bedoelde dat het stuk minder dan de helft was... nvm
![]()

Deload daagje dan maarEn ik bedoelde dat het stuk minder dan de helft was... nvm
![]()
, dan moet ik met een mp beweging 80kg omhoog doen in me neckJah maar heb geen squat rack, dan moet ik met een mp beweging 80kg omhoog doen in me neck
?Train je normaal vrijdag anders kan je toch gewoon alleen de lb training door schuiven?
T was ook maar een soort van voorbeeld eigenlijk maarja ik heb geen idee in m'n buurt wel maar je zal ook buurten hebben waar t wel hoog licht dus heb werkelijk geen idee maar minder dan 5/10 denk ik wel.
Maar kerken zijn saai![]()

Jah maar heb geen squat rack, dan moet ik met een mp beweging 80kg omhoog doen in me neck
Dan squatten hopelijk fail je niet dan 
Yep maar wonderen gebeuren daar ook... ben nog nooit in slaap gevallen maar je zit daar in een soort roes... heel dicht tegen slapen aan lol... en amen is het magische woord dan ben je altijd direct wakker
---------- Post toegevoegd Thu 17 May 2012 om 00:05 ----------
Load die bar op 2 vriezers ofzoDan squatten hopelijk fail je niet dan
![]()
nou ja ik ga denk ik volgend jaar een squatrack kopen enc,