Fitness Seller

Sebastiaan log ( gesloten )

Maar je doet dus gewoon een schijf van 1,25 aan beide kant erbij.
Das toch zelfde dat je dan gewoon 110 maakt ipv 107,5

• Topic Starter Topic Starter
Filmpje van deadliften 9x140kg

Ik weet het het zijn niet de goede schoenen was me sport schoenen vergeten heb ik weer....

Ging best zwaar had al 5 setjes gedaan daarom is houding niet 100%

http://www.youtube.com/watch?v=Y2RB7QKUP9M&feature=youtu.be

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 13:41 ----------

Maar je doet dus gewoon een schijf van 1,25 aan beide kant erbij.
Das toch zelfde dat je dan gewoon 110 maakt ipv 107,5

Kijk je doet een setje van 10x100k volgende keer wil je 2.5kg hoger
doe je tog 1,25+1,25kg= 2.5kg = 102,5kg

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit dat filmpje hoor

Jammer van de kwaliteit, maar je DL ziet er netjes uit! Behoorlijk sterk. Wat ie je 1rm?

Rug lijkt wat te bollen op de laatste 1/2 reps, of zie ik dat verkeerd? Ziet er verder idd goed uit...

Ok waarom doe je niet 1 rep max try... vermijd je dit een beetje...

Ok waarom doe je niet 1 rep max try... vermijd je dit een beetje...

Ik ben ub/lb aan doen ik doe eigelijk al teveel sets, maar voor max try moet je tog aardig wat setjes doen,
zelf ben ik niet echt zoon voorstander van de 1 rep maar ik ga het binnen kort eens proberen tot hoever ik kan

Met de One rep max calculator zou ik rond de 190kg kunnen maar daar kan je natuurlijk nooit van uit gaan

Laatst bewerkt:
nice! Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat je met max 1 rm zou kunnen;), maar vind toch wel dat je zalige benentrainingen hebt:D! Heb vanaf vandaag door jou mijn deadlifts ook bij beentraining geplaatst:o!

Keep up the good work;)!

nice! Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat je met max 1 rm zou kunnen;), maar vind toch wel dat je zalige benentrainingen hebt:D! Heb vanaf vandaag door jou mijn deadlifts ook bij beentraining geplaatst:o!

Keep up the good work;)!

:) bedankt, ja ik ben ook benieuwd wat me 1 rm is volgende week probeer ik wel eens 1 mr tedoen, goed dat je deadlifts in je schema heb gezet, de groote 3 vind ik wel een must voor ieder training schema

Lol stond er wel al in ;) maar bij rug training ipv been training:p:D en kunnen we binnenkort een bench filmpje verwachten?;)

Niet rukken aan de stang tijdens het begin van de lift en het heet een DEADlift dus baar na elke rep op de grond laten rusten.

Niet rukken aan de stang tijdens het begin van de lift en het heet een DEADlift dus baar na elke rep op de grond laten rusten.

Oh bedankt,ja ik zie het begin ruk in aan de barbell, moet je dan elke keer 1 seconden op de grond laten rusten?

Gewoon aan tikken en gaan maar niet rukken gewoon weer zelfde tempo geloof ik.
En vooral niet trekken met je armen armen gewoon gesterkt(wat je aant begin niet doet dus eerste set)
Verder lijkt het of je hem amper aanraakt ma dat kan aan t filmpje liggen

Na elke rep weer beginnen als tijdens startpositie. Probeer je heup tijdens de lift 'erin te gooien' alsof je iemand in zn kontje pakt.

Bedankt, haha ik ga het proberen daarom zijn bb zo gewild bij de voruwen XD

---------- Post toegevoegd Sat 19 May 2012 om 18:10 ----------

Gewoon aan tikken en gaan maar niet rukken gewoon weer zelfde tempo geloof ik.
En vooral niet trekken met je armen armen gewoon gesterkt(wat je aant begin niet doet dus eerste set)
Verder lijkt het of je hem amper aanraakt ma dat kan aan t filmpje liggen

Bedankt, wat bedoel je persies met amper aanraakt?

De grond ik laat hem eigenlijk altijd vallen tenminste zo hoort het en dan ga ik weer omhoog maar niet wachten.
gewoon omhoog naar beneden boem weer omhoog

Terug
Naar boven