- Waardering
- 75
Waarom telkens + 2,5
Verder echt brute training kerel![]()
Thzx nou dat vind ik handig minder kan niet mim is 1,25kg per kant
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom telkens + 2,5
Verder echt brute training kerel![]()
Maar je doet dus gewoon een schijf van 1,25 aan beide kant erbij.
Das toch zelfde dat je dan gewoon 110 maakt ipv 107,5
Jammer van de kwaliteit, maar je DL ziet er netjes uit! Behoorlijk sterk. Wat ie je 1rm?
, nog nooit 1rm gedaan heb geen ideeRug lijkt wat te bollen op de laatste 1/2 reps, of zie ik dat verkeerd? Ziet er verder idd goed uit...
Ok waarom doe je niet 1 rep max try... vermijd je dit een beetje...
nice! Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat je met max 1 rm zou kunnen, maar vind toch wel dat je zalige benentrainingen hebt
! Heb vanaf vandaag door jou mijn deadlifts ook bij beentraining geplaatst
!
Keep up the good work!
bedankt, ja ik ben ook benieuwd wat me 1 rm is volgende week probeer ik wel eens 1 mr tedoen, goed dat je deadlifts in je schema heb gezet, de groote 3 vind ik wel een must voor ieder training schemahaha, nou ja mijn bench is niet echt heel goed hoorLol stond er wel al inmaar bij rug training ipv been training
en kunnen we binnenkort een bench filmpje verwachten?
![]()
, denk dat je eerder squat fimpje tezien krijgt 
Niet rukken aan de stang tijdens het begin van de lift en het heet een DEADlift dus baar na elke rep op de grond laten rusten.
Oh bedankt,ja ik zie het begin ruk in aan de barbell, moet je dan elke keer 1 seconden op de grond laten rusten?
Na elke rep weer beginnen als tijdens startpositie. Probeer je heup tijdens de lift 'erin te gooien' alsof je iemand in zn kontje pakt.
Gewoon aan tikken en gaan maar niet rukken gewoon weer zelfde tempo geloof ik.
En vooral niet trekken met je armen armen gewoon gesterkt(wat je aant begin niet doet dus eerste set)
Verder lijkt het of je hem amper aanraakt ma dat kan aan t filmpje liggen