XXL Nutrition

Sebastiaan log ( gesloten )

Ik vind je dips zo slecht nog niet hoor?
Je bor is overigens echt sterk

dipping is het zelfde als dips? :D en hoe doe je het voor het extra gewicht bij te nemen:p?

Trouwens hoe content ben je nu eigenlijk van je schema up/lb?
Keep up the good work sebastiaan!;)

trouwens ook al ben je dood, probeer je toch zover te krijgen om die lunges erbij te doen! I know the feeling, maar jezelf gewoon pushen:p

• Topic Starter Topic Starter
dipping is het zelfde als dips? :D en hoe doe je het voor het extra gewicht bij te nemen:p?

Trouwens hoe content ben je nu eigenlijk van je schema up/lb?
Keep up the good work sebastiaan!;)

trouwens ook al ben je dood, probeer je toch zover te krijgen om die lunges erbij te doen! I know the feeling, maar jezelf gewoon pushen:p

Jah dipping is het zelfde als dips,

Ik gebruik een belt met een keeting er aan, je kan ook rug tas pakken en gewicht in doen heb ik eens een keer op youtube gezien, alleen nog nooit geprobeerd,

Jah ik vind ub/lb zker een goed schema, alleen het is wel killing want het is 2 keer per week squaten en deadliften, resulaten boek je zeker!

Jah klopt lunges ga ik proberen er na toen alleen na deadlifts zijn je polsen en je rug best moe, en met lunges pak je tog weer 16-20kg dumbbells voel je best goed in polsen/ handen

Ik ga denk ik vandaag voor het eerst een training skippen, heb gister iets van 100 tegels versjouwdt van 25-30kg per stuk... was op mijn rust dag dus ik heb nu beetje last van me schouders/ knieen ik weet eigelijk niet of ik gewoon moet gaan training of 1 dag over slaan

Als je tweifelt sla een dagje over, gun je lichaam de rust die het nodig heeft want zoals je zegt is het een zwaar schema!:D en verschuif je schema gewoon met een dag:p

trouwens een tip voor je lunges om je armen niet te gebruiken, gebruik een barbell! en zet die zoals bij squats op je traps;), je gaat je core veel meer gebruiken en je gaat je armen "niet" gebruiken:D! Zo doe ik ze ook al een tijdje;)

Als je tweifelt sla een dagje over, gun je lichaam de rust die het nodig heeft want zoals je zegt is het een zwaar schema!:D en verschuif je schema gewoon met een dag:p

trouwens een tip voor je lunges om je armen niet te gebruiken, gebruik een barbell! en zet die zoals bij squats op je traps;), je gaat je core veel meer gebruiken en je gaat je armen "niet" gebruiken:D! Zo doe ik ze ook al een tijdje;)

ja ik denk dat ik dat ga doen, bedankt ja ik heb het al vaker gezien barbell en dan lunges er mee doen thx!

morgen benen ga eens kijken of ik heel de training kan opnemen ga ik ff hardcore vandaag tog exsrta rust dagje en daarna za, zo en ma niet sporten :S maandag gym gesloten alweer........

training: 8.7

Wow wat een warme dag eerst na school naar rotterdam 4 uur reizen in de trein op een dag:mad: al 2 jaar lang, toen zweete ik al toen ik in de sport school stond nog niks gedaan

Eerste setje squats kon je al bijna onder squat rek gaan zwemmen....

was een lekker training niet tot failure gegaan i.v.m hitten

Cardio 5 minuten

parrel Squat:

12x 70kg
12x 80kg
8x 90kg - 2 reps
5x105kg
5x105kg
5x105kg

Donderdag 5x5 squaten 105kg 5x5 elke week + 2,5kg
niet gehaald te warm volgende week donderdag doen

Dead lifts:

Warming up
12x 70kg
10x 90kg

8x110kg
7x120kg
6x135kg

Lunges:

30 stappen 14kg
30 stappen 16kg

Standing calf raise:

tussen elk setje 12tot 25 reps zonder gewicht

20x160kg
15x160kg
14x 155kg

Seated calf raise:

.

12x45kg
13x40kg
12x35k
35x bw standing calf raise manier

cardio: niet meer gedaan

Lekkere training bij ons hebben zo'n windmolen in krachthonk neergezet dan pik ik die altijd snel in en zet die overal neer waar ik ben:$

Lekker bezig geweest! Komt wel goed met die benen :D

waren die lunges met dumbbells of barbell:p? En je kan zwaarder aan als gewicht!;)
titel verandert?:o

Terug
Naar boven