Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind je dips zo slecht nog niet hoor?
Je bor is overigens echt sterk
en hoe doe je het voor het extra gewicht bij te nemen
? 

dipping is het zelfde als dips?en hoe doe je het voor het extra gewicht bij te nemen
?
Trouwens hoe content ben je nu eigenlijk van je schema up/lb?
Keep up the good work sebastiaan!
trouwens ook al ben je dood, probeer je toch zover te krijgen om die lunges erbij te doen! I know the feeling, maar jezelf gewoon pushen![]()
en verschuif je schema gewoon met een dag
, je gaat je core veel meer gebruiken en je gaat je armen "niet" gebruiken
! Zo doe ik ze ook al een tijdje
Als je tweifelt sla een dagje over, gun je lichaam de rust die het nodig heeft want zoals je zegt is het een zwaar schema!en verschuif je schema gewoon met een dag
trouwens een tip voor je lunges om je armen niet te gebruiken, gebruik een barbell! en zet die zoals bij squats op je traps, je gaat je core veel meer gebruiken en je gaat je armen "niet" gebruiken
! Zo doe ik ze ook al een tijdje
![]()
al 2 jaar lang, toen zweete ik al toen ik in de sport school stond nog niks gedaanLekkere training bij ons hebben zo'n windmolen in krachthonk neergezet dan pik ik die altijd snel in en zet die overal neer waar ik ben:$
waren die lunges met dumbbells of barbell? En je kan zwaarder aan als gewicht!
![]()
titel verandert?![]()

Bedankt, jah bij ons naast squat rek kan je veiligheids deuren openzetten ook wel chill

Das relaxt ja buiten trainen lijkt me echt zo nice man![]()

Buiten trainen is beter en lekkerder, behalve in de winter![]()
Als het warm is ( bij ons in de gym) is het zo benauwt... zo als deze dagen is het bij ons binnen niet tehouden
Oohke nee zo'n manier dacht mss voor je lichaam ma goed.