daann01
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.514
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie log, ik ben in!
@OffTopic
tijdens mijn cut eet ik 2637 kcal
19y / 91kg / 1m83 / 16%
272gr carbs
76gr vet
202 gr eiwitten
is dit goed? want ik las dat jij juist laag in carbs zit en ik vroeg me af waarom
Bedankt voor je reactie, 't is mooi dat je alles zo goed kan uitleggenIk kan niet voor jou bepalen wat goed of slecht is. Dit is geheel persoonlijk. Ieders lichaam werkt op een andere manier. Voor jou kan een high carb dieet goed werken, voor een ander niet. Dit is geheel afhankelijk van je metabolisme en je dagelijkse activiteit.
Ik eet het liefst low carb, high fat en high protein als ik ga cutten. Dit werkt voor mijn lichaam beter. Ik voel me dan ook een stuk beter tijdens mijn werk. De after dinner dip die ik krijg als ik carbs eet tijdens mijn werk (ik zit de hele dag op kantoor) is voor mij niet te doen. De manier waarop je lichaam energie haalt uit vetten heeft een heel ander effect en in mijn optiek een fijner effect. Je moet hier maar eens wat studies over nalezen.
Als ik carbs eet, dan moet ik ze wel utiliseren. Zodoende neem ik ze alleen in de ochtend bij ontbijt (kleine hoeveelheid) en rondom mijn trainingen.
Waar ik voornamelijk naar kijk is naar mijn dagelijkse activiteiten en op basis daarvan bepaal ik waar ik mijn carbs plaats. Heb je een lichamelijk actieve job (in de bouw bijv.), dan kan je de carbs veel beter gebruiken en verwerken en dus ook vaker per dag eten. In mijn geval is dit niet zo.
Daarbij moet je je goed realiseren wat carbs met je lichaam doet. Daarmee doel ik op de aanmaak van insuline en de pieken van dit hormoon die ontstaan na toedienen van carbs. Je moet je afvragen of je deze pieken de gehele dag nodig hebt en zo niet, wat dit op lange termijn voor je gezondheid kan betekenen.
Succes met je cut!

Ik doe t zo; 5ml spuit, 2ml bac optrekken met groene naald, dan mixen in glaasje met HCG.Thanks voor de tip. ! Dit ga ik in het vervolg doen. Ik heb nu 5000iu in 1ml bacterieel water gedaan en verdeeld over 2 slin spuitjes. Maar het optrekken vanuit een grotere spuit is idd wel wat makkelijker.
). Ik zal dus ook iets meer vocht hebben vastgehouden vannacht.
Ik ben van mening dat lange esters betere resultaten geven. Test is test en nandrolon is nandrolon dat begrijp ik alleen dank ik dat stabielere bloedwaardes ook belangrijk zijn.
Hoe denk jij hierover
Weer een heerlijk uitgebreid verslag. Als ik het goed begrijp heeft de gear tot nu toe vooral veel invloed op het dagelijkse leven.
Zou je ons misschien een inzicht kunnen geven in je schema qua oefeningen en je huidige kracht stats trouwens? Ik ben heel benieuwd waar je momenteel staat.
). Ik had ook niet meer verwacht aangezien ik me had voorgenomen mijn calorie inname niet te verhogen. Ik heb over de groei van de afgelopen week dus niets te klagen. Zeker als ik kijk naar de mini "dip" van afgelopen week.
!het is zinloos om zo veel 340 gram aan eiwit te eten, je gaat het eiwit overschot toch gebruiken om glucose van te maken, dus je kan beter gewoon wat meer carbs toevoegen ipv eiwit.Ik hoop op deze manier mijn vet% in bedwang te kunnen houden. In de eerste week is dit gelukt. Ik heb een kantoorbaan en zit ik de gehele dag op een stoel. Ik heb gedurende de dag dus geen carbs nodig.
Het plan is eigenlijk om in de eerste vier weken nog iets te zakken in vet% door een high protein + high fat dieet aan te houden. Deze week zal ik mijn cardio en vetten nog iets verhogen om te kijken of ik iets kan zakken in vet%. In week 1 is het op hetzelfde niveau gebleven. Ik geeft mezelf nu nog drie weken om max 2% te zakken, wat mogelijk moet zijn icm de verhogingen van mijn cardio. Na deze periode ga ik mijn carbs wat opschroeven gedurende 6 weken. De verhoudingen zullen dus nog wat veranderen gedurende deze 10 weken. Mogelijk verlaag ik dan ook mijn eiwitten en vetten.
Het dieetprincipe heb ik overigens van een programma van Ben Pakulski. Ik heb een dieetplanner van hem aangeschaft een paar jaar terug en tot nu toe bevalt dit me prima. Echter moet ik volgens deze dieetplanner zelfs nog meer proteïne eten, namelijk 340 gr per dag. Dit artikel volgt dat principe ook een beetje: http://www.musculardevelopment.com/...ilding-muscular-development.html#.WAXi1PmLRpg
.