XXL Nutrition

Seksschandalen & Zedenzaken

Bezoekers in dit topic

Nee, potenrammen
aap-jpg.jpg
 
België heeft meer inwoners.

:trollfacex:
 
Belgie is relatief klein tov de ostenreich
Wel in verhouding tot hun noorder buren.

Wat bedoelde je trouwens? Dat België een grotere pedo dichtheid heeft per km2?
 
Bedoelde eigenlijk deze persoon. Op de foto nog als onschuldig kapoentje.

3716b2f3f1a834c666cbb33aa7b1efb8.jpg
 
Wel in verhouding tot hun noorder buren.

Wat bedoelde je trouwens? Dat België een grotere pedo dichtheid heeft per km2?
Haha ja daar doelde ik op ja beetje geine
 
  • Like
Waarderingen: 040B
That's a face only a mother could love.
 
Was er ooit niet eens een member met deze ava? :roflol:

joseffritzl.jpg
 
Dit is een serieus topic! Je bagatelliseert kindermisbruik. :mad:
 
Aangeklaagde bokser mept terug met video

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg


763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg


763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg
“Hij heeft me niet alleen op de mond gekust, hij pakte wat later ook nog eens mijn billen vast.” Tijdens een persconferentie speelde journaliste Jenny Sushe vorige week de vermoorde onschuld, na het interview met de Bulgaarse topbokser Kubrat Pulev dat veel ophef veroorzaakte. De Amerikaanse nam een beruchte advocate onder de arm en klaagde de bokser aan voor seksuele agressie. Maar die laatste mept nu terug, in een tweede ronde waarin de bokskamp plots een andere kant uitgaat.

Voor zwaargewicht Pulev was het interview met Sushe na zijn gewonnen bokskamp tegen de Roemeen Bogan Dinu slechts het begin van een lange feestavond. Die eindigde met een afterparty, waarop er tot zes uur ’s ochtends gefeest werd. Eén van de prominente gasten? Jawel, Jenny Ravalo, alias Sushe omdat ze ook aan de bak komt als sushi-chef. In een video gefilmd met gsm is te zien hoe de journaliste van Vegas Sports Daily op iemand uit de entourage van Pulev zit en de man in kwestie trakteert op een lapdance. Een fragment dat Pulev, samen met nog wat foto’s van de bewuste avond, op zijn Facebookpagina postte.

Dan toch niet zo “geschokt” en “vernederd” zoals Jenny in het bijzijn van advocate Gloria Allred opperde, tijdens een speciaal belegd persmoment waarin ze de bokser aan de schandpaal nagelde. “Geen enkele vrouw zou op deze manier behandeld mogen worden”, klonk het onder andere. Daarop stelde de atletencommissie van Californië een onderzoek in. De bokslicentie van Pulev is voorlopig ingetrokken. Op 14 mei volgt een zitting van de commissie waarop ook Sushe present zou zijn.

Voor Pulev was de maat daarmee duidelijk vol. Genoeg geïncasseerd, zelf in de tegenaanval. “Die vrouw is totaal mijn type niet”, stelt hij in een interview met het Duitse Bild. “Ik ben niet bang van haar gerechtelijke stappen. Als me dat uitkomt, zal ik nog video’s posten van haar. Want die heb ik.”

“Ik tref geen blaam”, vervolgt Pulev. “Ik heb in heel mijn carrière al tienduizenden interviews gegeven en iedereen kent me als een vriendelijke en hoffelijke man. Maar zij (Jenny Sushe, nvdr) kwam al tijdens de weging vóór de kamp naar me toe en zei me dat we na mijn mogelijke zege gingen feesten!” In een eerdere Facebookpost kwam Pulev het voorbije weekend al eens terug op het incident. Daarin liet de topbokser, goed voor 27 zeges en amper één nederlaag (tegen Vladimir Klitschko), weten dat hij al die jaren van hard werken niet zou laten afpakken door zoiets.

Uli Wegner, de trainer van Pulev, treedt zijn poulain bij. “Ik stond tijdens het interview in zijn buurt en zag alles gebeuren. Ja, Kubrat gaf een zoen aan die knappe en vriendelijke vrouw. Maar dat was louter een uiting van emotie.”

En ook de vriendin van Pulev steunt haar partner. Andrea Bulgaria postte een foto waarop ze Pulev een zoen geeft in de ring en liet zich ook in niet mis te verstane woorden uit over wat ze van Sushe vindt. “Ik heb al veel gedacht aan de geboorte van de seksuele revolutie onder Marilyn Monroe en Madonna, toen een zoen een teken van liefde, vriendschap en passie was en nog geen seksuele agressie. Hoe kan Sushe nu zelf die video van dat interview postten en zeggen dat ze erdoor geschokt was? Dit is echt een grap. Ach, wat betreft sushi... iedereen vindt dat lekker, maar alleen wanneer de vis vers is en de rijst niet te gaar.”
Je halve tiet staat open!
 
Limburger drogeert stiefdochters met spaghettisaus en daarna verkracht hij hen.

NDHRim4.jpg

Het Antwerpse hof van beroep heeft vandaag een 60-jarige man uit Lanaken, die zijn twee ex-stiefdochters herhaaldelijk verkrachtte, veroordeeld tot tien jaar cel. De man kreeg twee jaar meer dan in eerste aanleg. De slachtoffers kunnen zich van de feiten niets meer herinneren, omdat hun verkrachter verdovende middelen door hun spaghettisaus mengde. Het misbruik kwam pas jaren later aan het licht.

De politie vertelde de slachtoffers, die nu 30 en 36 jaar zijn, in augustus 2016 dat ze seksueel misbruikt waren door de man die ze jarenlang als hun stiefvader aanzien hadden. Toen er bij de man een drugsplantage ontdekt was, hadden de speurders er ook USB-sticks en harde schijven met daarop expliciet beeldmateriaal van het misbruik gevonden. De foto’s en filmpjes, die tussen 2003 en 2006 gemaakt werden, waren opgeslagen in mappen die hij “mijn lekker neuksletje” of “16 jaar en lekker verkracht” had genoemd.

De beklaagde beweerde dat hij met beide slachtoffers destijds een relatie had en dat ze met de seksuele contacten hadden ingestemd. Maar op het beeldmateriaal was duidelijk te zien dat de meisjes buiten westen waren en niet reageerden op de verregaande seksuele handelingen die op hen gesteld werden. Van enige instemming kon bijgevolg geen sprake zijn.

Omdat de oudste zus al meerderjarig was tijdens de feiten, waren deze verjaard. De beklaagde beweerde dat ook haar jongere zus meerderjarig was, en dat de data op het beeldmateriaal niet klopten. Maar dat vond het hof niet geloofwaardig.

Het hof van beroep tilde zwaar aan de feiten. “Beklaagde zag er geen graten in om de minderjarige dochter van zijn ex-partner welbewust verdovende stoffen toe te dienen om haar willoos te maken en allerlei verregaande en perverse seksuele handelingen op te dringen. Hij streefde enkel de bevrediging van zijn seksuele behoeften en fantasieën na.”

De jongste zus kreeg een schadevergoeding van 15.000 euro. Aan de oudste werd 2.000 euro toegekend omdat ze als slachtoffer herkenbaar was op het beeldmateriaal.

“Eerlijk: ik had het liever nooit geweten”, verklaarde één van de zussen eerder over de pijnlijke misbruikzaak.
 
Duitse toeriste (26) verkracht en vermoord op Thais eiland

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg

De 26-jarige Miriam Beelte, een rugzaktoeriste uit Duitsland, werd gisteren dood aangetroffen op het Thaise eiland Ko Si Chang, zo’n 75 kilometer van Bangkok. Dat meldt de Duitse krant ‘Bild’. De jonge vrouw reisde sinds 23 maart door Thailand.

Een toerist trof gisteren het levenloze lichaam aan van de Duitse Miriam Beelte uit Hildesheim. Het lichaam van Beelte, dat bedekt was met bladeren, lag verscholen achter een rots. De kleren van de jonge vrouw waren van haar lichaam gescheurd, zo deelde de Thaise politie vandaag in een persbericht mee. Een wetsarts stelde naast een gebroken been ook ernstige verwondingen aan het hoofd van de twintiger vast. Uit onderzoek bleek dat Beelte verschillende keren met een steen op het hoofd was geslagen.

Kort na de gruwelijke vondst arresteerde de lokale politie een 24-jarige man. Tijdens het politieverhoor bekende hij onmiddellijk dat hij Beelte gisterenochtend achtervolgde, van haar scooter trok en haar brutaal verkrachtte. Toen de jonge vrouw dreigde naar de politie te stappen, raakte de man naar eigen zeggen in paniek. Hij nam een steen en mepte er een aantal keer mee op het hoofd van Beelte, zo verklaarde hij aan de politie. Op het moment van de feiten was de 24-jarige Thai onder invloed van drugs.

De twintiger, die wordt beschuldigd van moord en verkrachting, verblijft momenteel in de gevangenis van Bangkok in afwachting van zijn proces.

Volgens Duitse media doet de moord op de rugzaktoeriste sterk denken aan eerdere zaken op het nabijgelegen eiland Koh Tao. De voorbije jaren werden er maar liefst zeven toeristen dood aangetroffen. De Bitse krant ‘The Mirror’ maakte toen gewag van een “moordeiland”.

De Britse toeristen Hannah Witheridge (23) en David Miller (24) werden vermoord toen ze in september 2014 op weg waren naar hun hotelkamer. De twee hadden elkaar ontmoet in het hotel. Uit de autopsie bleek dat de twee hoofdwonden hadden opgelopen en dat Hannah verkracht was.

De Engelse metser Luke Miller (26) werd op 8 januari 2016 dood in het zwembad van zijn hotel op Koh Tao aangetroffen. Volgens de Thaise politie waren er geen bewijzen dat hij werd gedood.

De Britse Christina Annesley (23) stierf in januari 2015 op het eiland nadat ze alcohol had gedronken terwijl ze antibiotica nam voor een luchtwegontsteking. Haar ouders beschuldigden de Thaise autoriteiten ervan de dood van haar dochter niet te hebben onderzocht.

Op nieuwjaarsdag 2014 werd het lichaam van de 25-jarige Brit Nick Pearsonaangetroffen, drijvend op zee. Volgens zijn ouders werd hij vermoord, hoewel de Thaise politie beweert dat hij van een hoge rots viel en verdronk.

De Russische toeriste Valentina Novozhyonov (23) verdween in maart 2017 uit haar verblijf op Koh Tao en is nog niet teruggevonden.

De 29-jarige Fransman Dimitri Povse werd op nieuwjaarsdag 2015 verhangen teruggevonden in zijn bungalow op het eiland. Zelfmoord, besloten de Thaise autoriteiten, hoewel zijn handen achter zijn rug waren vastgebonden.
 
Zal ik jou eens castreren met een tuinschaar?
Zal ik jou dan eens heerlijk ondersteboven hangen en onderwijl een fles Heineken pils naar binnen schuiven ?
 
Back
Naar boven