MuscleMeat

Seksschandalen & Zedenzaken

1. Nederland straft zwaar tov met ons omringende landen;
2. 80% van de daders in dit soort zaken is geen pedofiel, dat wil zeggen: die stoornis is er niet;
3. Die 1 dag cel is er puur om het taakstrafverbod te omzeilen;
4. Als rechters een lagere straf opleggen dan hangt dat niet alleen af van de straf, maar ook van wat volgens de rechter bewezen is. Als de OvJ een straf eist bij moord, maar rechter acht slechts doodslag bewezen dan zal de straf lager uitvallen;
5. Een taakstraf is bij first-offenders gebruikelijk;
6. Thijs Römer is een onaangenaam mens en een hypocriete deuger: z'n tweets over Volkert en pedo's in de VS bovenop hoe hij zo ongeveer iedereen de schuld geeft van zijn daden, behalve zichzelf.

EDIT: @ 2. Strict genomen zal het afhankelijk van de leeftijd in dit geval geen pedofilie zijn, wel een variant daarvan, maar dat wordt wel heel erg mierenneuken.

Laatst bewerkt:
Waar moet ik Thijs Römer eigenlijk van kennen? Nooit iets van hem gezien

Wat een niveau van journalisten tegenwoordig, lol.

Verder wel gênant allemaal. Hoewel ik zelf erg anti pedo ben vind ik dit wel allemaal een beetje overdreven. Iemand die zijn leuter in kinderen van 4 steekt zou nooit meer daglicht moeten zien wat bij betreft. Maar een meisje van 16 heeft ook eigen verantwoordelijkheid om niet mee te gaan in dit soort dingen of aan de bel te trekken wanneer het gaande is. Jaren na dato opeens in de slachtofferrol kruipen en in een rechtbank huilverhalen ophangen met “jij liet me dit doen en ik was pas 16” is ook weer zo makkelijk.

Verder wel gênant allemaal. Hoewel ik zelf erg anti pedo ben vind ik dit wel allemaal een beetje overdreven. Iemand die zijn leuter in kinderen van 4 steekt zou nooit meer daglicht moeten zien wat bij betreft. Maar een meisje van 16 heeft ook eigen verantwoordelijkheid om niet mee te gaan in dit soort dingen of aan de bel te trekken wanneer het gaande is. Jaren na dato opeens in de slachtofferrol kruipen en in een rechtbank huilverhalen ophangen met “jij liet me dit doen en ik was pas 16” is ook weer zo makkelijk.

Volgens mij waren de meisjes 13, 14 en 15, dacht ik ergens gelezen te hebben.

Sluit me eigen hier bij aan. Natuurlijk is het niet goed maar de meiden hebben hier ook zelf een aandeel in. Thijske zou gewoon beter moeten weten.
Ben je getrouwd met Katja schuurman in haar prime ga je dit doen :roflol:

Elk kutje went na verloop van tijd 🥲

• Haha
Waarderingen: Vonk
Pijnlijke burn van de Hiddemeister.

Aldus de advocaat van de pedo Nelson M
Als advocaat met ervaring zal Hiddema er beter kijk op hebben dan Raisa. Bovendien moet Raisa dit wel roepen voor de de bühne, zeker die van haar trouwe kijkers.

Nelson M. is wel van een heel andere orde dan Thijs R.

Als advocaat met ervaring zal Hiddema er beter kijk op hebben dan Raisa. Bovendien moet Raisa dit wel roepen voor de de bühne, zeker die van haar trouwe kijkers.

Nelson M. is wel van een heel andere orde dan Thijs R.
En Hiddema doet dit niet voor zijn bühne?

Dit is wel heel erg!

Zelfs @Vonk weet dat het "verrijkt" is.
:trollface:

Dat zal ie niet leuk vinde

Screenshot_20230808_134116_Teletekst.jpg

Masturbatietips :roflol: wat een doorgesnoven mafkees

Terug
Naar boven