- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ex van Katja en broer van een andere Römer.Waar moet ik Thijs Römer eigenlijk van kennen? Nooit iets van hem gezien
Wat een niveau van journalisten tegenwoordig, lol.
Verder wel gênant allemaal. Hoewel ik zelf erg anti pedo ben vind ik dit wel allemaal een beetje overdreven. Iemand die zijn leuter in kinderen van 4 steekt zou nooit meer daglicht moeten zien wat bij betreft. Maar een meisje van 16 heeft ook eigen verantwoordelijkheid om niet mee te gaan in dit soort dingen of aan de bel te trekken wanneer het gaande is. Jaren na dato opeens in de slachtofferrol kruipen en in een rechtbank huilverhalen ophangen met “jij liet me dit doen en ik was pas 16” is ook weer zo makkelijk.
Volgens mij waren de meisjes 13, 14 en 15, dacht ik ergens gelezen te hebben.
Sluit me eigen hier bij aan. Natuurlijk is het niet goed maar de meiden hebben hier ook zelf een aandeel in. Thijske zou gewoon beter moeten weten.Wat een niveau van journalisten tegenwoordig, lol.
Verder wel gênant allemaal. Hoewel ik zelf erg anti pedo ben vind ik dit wel allemaal een beetje overdreven. Iemand die zijn leuter in kinderen van 4 steekt zou nooit meer daglicht moeten zien wat bij betreft. Maar een meisje van 16 heeft ook eigen verantwoordelijkheid om niet mee te gaan in dit soort dingen of aan de bel te trekken wanneer het gaande is. Jaren na dato opeens in de slachtofferrol kruipen en in een rechtbank huilverhalen ophangen met “jij liet me dit doen en ik was pas 16” is ook weer zo makkelijk.

Als advocaat met ervaring zal Hiddema er beter kijk op hebben dan Raisa. Bovendien moet Raisa dit wel roepen voor de de bühne, zeker die van haar trouwe kijkers.
En Hiddema doet dit niet voor zijn bühne?Als advocaat met ervaring zal Hiddema er beter kijk op hebben dan Raisa. Bovendien moet Raisa dit wel roepen voor de de bühne, zeker die van haar trouwe kijkers.
Nelson M. is wel van een heel andere orde dan Thijs R.
Hij doet het denk ik omdat hij de drang om mensen te corrigeren niet altijd kan onderdrukken.
Nee, dat denk ik niet: