MuscleMeat

Serie: Banshee

Zonde, het is wel een vette serie maar niet zoals the Sopranos nee.

Ik heb de sopranos niet gezien, maar dit valt sws niet te vergelijken. Persoonlijk is dit wel samen met Arrow en The Following mijn favoriet. In aflevering 5 zat er ook weer een geniaal stukje, die zie je ook in de trailer het kwam me al bekend voor. Ik zal het nog niet direct verklappen voor diegene die nog moeten kijken

This week an all new episode of banshee :)

http://www.youtube.com/watch?v=Ro-T1ErEnrc

Laatst bewerkt:
Dan wordt het hoog tijd dat je The Sopranos gaat kijken.

• Topic Starter Topic Starter
Mm smaken verschillen I guess. Wat had je dan van the Sopranos verwacht? Vollop actie ofzo? Als je er eenmaal in zit is het echt zo vet.

Dan zou ik het toch nog een kans geven

dat ik nu pas topic over banshee zie,heb alle eps gezien en vind ik de vetste serie van dit seizoen,zelfs beter dan the following en arrow. Lekker brute actie, mooi wijven,mooie coïtusscenes, geweldig:D

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 21:39 ----------

Absoluut anders, maar er staat ook alleen makers van dat zegt nog niks over de serie zelf. Vind het ook nogal raar want volgensmij is true blood niet echt één van hun betere series.

true blood is zeker wel 1 van hun betere series, het is niet voor niks dat van de zomer seizoen 6 alweer begint.

Good guy mode: ik wacht wel tot deze serie op Veronica uitkomt over 2 jaar. Dan lekker aflevering 1 en 2 kijken, daarna wordt aflevering 5 uitgezonden, dan 3 maanden niks en dan misschien aflevering 3...

maar serieus ga m ff downloaden klinkt vet.

gvd Willem, hater.

The Sopranos vond ik echt geen hol aan. Eerste 2 afleveringen gekeken, de derde geprobeerd uit te zitten maar kon het niet opbrengen. Viel halverwege letterlijk bijna in slaap.

Dude, dat jij, als mede-gangster, de Sopranos niet weet te waarderen, kan ik niet begrijpen.

zijjn er maar 5 eps?

tot nu toe wel ja,zaterdagochtend staat de 6e ep online.

t*ring gek die gevecht scene in ep 3 met die afro is te erg gewoon

heerlijk serie btw

Leuke serie, vandaag aflevering 6 nog even checken.

Net aflevering 6 gezien, was weer awesome

Terug
Naar boven