Fitness Seller

Serie: Dexter

er zijn tot nu toe 4 seizoenen

Nou, toch maar eens aan't downloaden dan deze serie. Heb eens aflevering 1 gezien van season 1 maar toen niet door gezet. Herkansing.

moet je echt doen rob g
topserie met great characters

er zijn tot nu toe 4 seizoenen

Gaan er meer gemaakt worden?

Nou, toch maar eens aan't downloaden dan deze serie. Heb eens aflevering 1 gezien van season 1 maar toen niet door gezet. Herkansing.

Hehe het is de moeite waard, uitstekend acteerwerk ook, een film of serie komt al snel ongeloofwaardig op me over maar Dexter echt totaal niet, je zit er helemaal in en je probeert je in te leven in het personage van de hoofdrolspeler.

seizoen 5 komt eraan
alleen wanneer ?
joh jij bent pas bij 3
dus je hebt nog effe te gaan
enjoy

tja - dan vrees ik , dat je effe moet wachten
The wire is ook een goeie serie

ben erg benieuwd naar het volgende seizoen. ik geloof dat het in september pas weer begint.

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

Is die serie echt zo goed? Ben hem namelijk van plan om te kijken als ik klaar ben met Lost...

aan de hand van je avatar zie ik dat je al verslaafd bent aan dexter :D

Ik zit nu bij aflevering 8 van seizoen 3, en potverdomme ik erger me al 3 seizoenen lang dood aan die "Debra Morgan" **** wat is zij lelijk en skinnie etc.:mad:, vertel me alsjeblieft dat zij binnenkort dood gaat in de serie :o

Ik zit nu bij aflevering 8 van seizoen 3, en potverdomme ik erger me al 3 seizoenen lang dood aan die "Debra Morgan" **** wat is zij lelijk en skinnie etc.:mad:, vertel me alsjeblieft dat zij binnenkort dood gaat in de serie :o

Nope, jammer.

En ik vind haar wel vet, zeer goeie actrice ook, met dr gescheld enzo.

Dat stuk dat ze thuis komt (als ze ff bij Dexter woont) en die Lila trekt ineens in dr blote t**ten de koelkast open :D

Who the **** are you?!?

Geniaal stuk :D

Ja maar echt godmiljaar, ze ziet er walgelijk uit vind ik :o Dat stoort

Ja maar echt godmiljaar, ze ziet er walgelijk uit vind ik :o Dat stoort

Ik zou d'r ook niet op vallen, maar ze is wel de ideale actrice voor die rol, een mooi meisje moet je er niet neerzetten. Ze moet een beetje als een tough b*ch overkomen, maar niet te potterig, gewoon er tussenin.

In het echt getrouwd met Dexter!

Lelijk is ze absouluut niet, ver bovengemiddeld zelfs.

Ik heb de 1e zeven afleveringen gezien en moet zeggen dat het wel vermakelijk is. Niet echt GOED, maar wel vermakelijk. Aantal karakters in de serie zijn nogal over the top (die badass buffe cop) en maken voorspelbare domme fouten. Het is zeker niet 1 van de meest hoogstaande series imo, maar wel leuk om te zien.

Ik heb de 1e zeven afleveringen gezien en moet zeggen dat het wel vermakelijk is. Niet echt GOED, maar wel vermakelijk. Aantal karakters in de serie zijn nogal over the top (die badass buffe cop) en maken voorspelbare domme fouten. Het is zeker niet 1 van de meest hoogstaande series imo, maar wel leuk om te zien.

Wacht maar tot je wat verder kijkt, seizoen 1 vond ik het minst, ook heel goed, maar seizoen 2 en 3 zijn geniaal, echt een puik staaltje acteerwerk.

En Doakes vond ik in het begin ook wat overdreven, alsof hij het niet meent tegen Dexter, maar die mening veranderd in seizoen 2 wel :D

Ik vind het maar een beetje tegenvallen dat DEXTER. Het is een beetje een wijfenserie man.

welk seizoen zit je

Ik volg niet de hele serie ik heb hier en daar wat meegekeken van seizoen 1 geloof ik. Maar het kon me niet echt boeien.

Terug
Naar boven