- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, toch maar eens aan't downloaden dan deze serie. Heb eens aflevering 1 gezien van season 1 maar toen niet door gezet. Herkansing.
seizoen 5 komt eraan
alleen wanneer ?
joh jij bent pas bij 3
dus je hebt nog effe te gaan
enjoy

Is die serie echt zo goed? Ben hem namelijk van plan om te kijken als ik klaar ben met Lost...

Ik zit nu bij aflevering 8 van seizoen 3, en potverdomme ik erger me al 3 seizoenen lang dood aan die "Debra Morgan" **** wat is zij lelijk en skinnie etc., vertel me alsjeblieft dat zij binnenkort dood gaat in de serie
![]()

Ja maar echt godmiljaar, ze ziet er walgelijk uit vind ikDat stoort
Ik zit nu bij aflevering 8 van seizoen 3, en potverdomme ik erger me al 3 seizoenen lang dood aan die "Debra Morgan" **** wat is zij lelijk en skinnie etc., vertel me alsjeblieft dat zij binnenkort dood gaat in de serie
![]()
Ik heb de 1e zeven afleveringen gezien en moet zeggen dat het wel vermakelijk is. Niet echt GOED, maar wel vermakelijk. Aantal karakters in de serie zijn nogal over the top (die badass buffe cop) en maken voorspelbare domme fouten. Het is zeker niet 1 van de meest hoogstaande series imo, maar wel leuk om te zien.