Voorarm
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m50
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrij k*t dat ik ze allemaal al gezien heb, zeker gezien het niet zo goed gaat met Michael C Hall.
Wat maakt dat nou weer uit man, ga je dan met een zakdoekje in je hand zitten terwijl je Dexter aan het kijken bent...
Wat? Ik bedoel dat de acteur kanker heeft en er dus denk ik niet snel nieuwe seizoenen zullen verschijnen.
Gaat gewoon door, volgens mij is het niet zo kwaadaardig.

Geen spoilers in dit verhaal:
Ik heb nu gezien t/m season 3 en ik heb nog steeds dezelfde mening.
De serie is bij vlagen erg vermakelijk, maar toch vind ik het geen écht goede serie. Het acteerwerk is aardig, maar de meeste karakters zijn zo'n extreme stereotypen dat het neigt naar een karikatuur.
Het overdreven goede hart van al die coppers wordt ook ooit een beetje irritant. Een Angel Batista en Maria Laguerta bv die echt gewoon té goed zijn voor deze wereld (getuigen hun eeuwige 'ik voel je pijn en ga er weloverwogen mee om' gelaatsuitdrukking). Debra Morgan die met vallen en opstaan zichzelf door stom toeval en tips van haar broer een weg omhoog stuntelt binnen the station.
Mja, het is allemaal niet helemaal geloofwaardig en nogal doorzichtig. MAAR! Maar toch blijf je het kijken. Dus er zit zeker wel wat goed bij deze serie, dat zou ik nooit ontkennen.
Season 1 begint erg traag en het is dat ik zo veel positiefs over deze serie had gehoord dat ik me door de 1e toch wel redelijk saaie en vaak lachwekkende (door bovengenoemde opmerkingen) 7 afleveringen had gevochten. Maar dan ineens vanaf aflevering 8 begint het erg vet te worden. Zo vet dat je met gemak over alle 'fouten' heen kijkt. Season 2 ging vlot door en tegen het einde werd ik ook zeer positief over de serie. Vet season!
Season 3 begon weer sloom waardoor ik weer meer begon te letten en me begon te storen aan veel zaken. Ook hier is het verhaal dat het zo rond aflevering 8 wel weer tof wordt.
Naja, tot nu toe zeker wel een vermakelijke serie, die toch zeker niet het niveau heeft als the Sopranos ofzo. Ik heb echt een aantal momenten gehad dat ik gewoon ontzettend hard in de lach schoot door de stomiteiten in de serie. Maar ik heb ook veel afleveringen gekluisterd zitten kijken. Ben nu season 4 binnen aan't halen, ben benieuwd.
Klopt, je hebt helemaal gelijk, ik stoor me er niet aan, maar het promotiewerk binnen het station gaat té makkelijk, maar daarbuiten is het gewoon zeer vermakelijk, het acteerwerk vind ik super.
Het klopt inderdaad dat bij alle seizoenen de eerste helft nog niet veel bijzonders is, maar dat het erna echt super spannend wordt.
Vele mensen vinden seizoen 4 verreweg het beste, ik zie dat niet echt, maar ik denk dat jij het wel met deze vele mensen eens gaat zijn, het acteerwerk van de nieuwe killer is wel echt heel goed.

prachtig.waar halen jullie de tijd vandaan zeg damn
series kijken is zo tijdrovend niet normaal
vroeger wel series gekeken toen ik nog wel eens een maand niks te doen had ofzo, echt super spannend altijd je moet gewoon doorkijken

Cool ik ben benieuwd. Moet zeggen dat ik van de week wel hard baalde, laatste aflevering season 3 gekeken en wilde natuurlijk nog snel ff de 1e van season 4 kijken. Bleek dat ik dit season nog helemaal niet gedownload had (dacht van wel). Dus nu moet ik weer wachten tot dat binnen is![]()
heb je the wire wel eens gezien rob g
een serie over 5 seizoen - echt top
http://www.youtube.com/watch?v=zmIvu1yg3bU
Hoor ik idd van heel veel mensen. Bijna iedereen die het kijkt is er super enthousiast over. Ik heb zelf een keer 1 episode gekeken maar niet door gezet. Moet er toch eens aan beginnen idd.