XXL Nutrition

Serie: Dexter

Kijk seizoen 1 gewoon helemaal af, seizoen 2 wordt al een stuk leuker

dexter blijft boeien
waar prison break en lost
minder worden , is deze serie
alleen maar beter geworden

dexter blijft boeien
waar prison break en lost
minder worden , is deze serie
alleen maar beter geworden

Indd, al snap ik heel die hype rond seizoen 4 niet echt, maar dat is mijn mening.

Juist om wat jij zegt is Dexter IMO de beste serie die ik tot nu toe heb gezien, plus het acteerwerk is briljant, bij deze serie komt het geen 1 keer in me op dat het allemaal geacteerd is, en dat gebeurt me niet vaak :D

Juist om wat jij zegt is Dexter IMO de beste serie die ik tot nu toe heb gezien, plus het acteerwerk is briljant, bij deze serie komt het geen 1 keer in me op dat het allemaal geacteerd is, en dat gebeurt me niet vaak :D[/QUOTE]

Damn dat dexter is zo'n k*t serie echt voor ****ing losers niet normaal. weer van die fake csi shit

Voor mij is dexter ook 1 van de beste series die ik gezien heb, maar dat komt vooral door seizoen 4.

Ik vond seizoen 1`nog wel wat hebben...maar goed...ik dl-de dat uit de Vs. Dus toen was het nog niet hier en nog heel nieuw. Seizoen twee vond ik op zich nog wel redelijk maar drie was bagger....dus vier ben ik niet meer aan begonnen.

De suspension of disbelief is gewoon te groot.

Laatst bewerkt:
Juist om wat jij zegt is Dexter IMO de beste serie die ik tot nu toe heb gezien, plus het acteerwerk is briljant, bij deze serie komt het geen 1 keer in me op dat het allemaal geacteerd is, en dat gebeurt me niet vaak :D

Damn dat dexter is zo'n k*t serie echt voor ****ing losers niet normaal. weer van die fake csi shit[/QUOTE]

bedankt voor je positieve post-bijdrage in 2010
je bent 29 - word volwassen

Damn dat dexter is zo'n k*t serie echt voor ****ing losers niet normaal. weer van die fake csi shit

bedankt voor je positieve post-bijdrage in 2010
je bent 29 - word volwassen[/QUOTE]

+1 onderbouwen is soms moeilijk voor mensen

idd
als je iets slecht vind oke
dat is smaak en die verschillen
maar reageren als een ventje van 12
het zal wel

Dexter' heeft kanker
'Dexter' heeft kanker

'Dexter' heeft kanker

epa

Dexter-acteur Michael C. Hall (38) heeft in een interview laten weten dat hij in behandeling is voor de ziekte van Hodgkin. Deze niet-dodelijke variant van lymfeklierkanker werd al in een vroeg stadium ontdekt bij de acteur.
'Ik heb geluk gehad dat de ziekte behandelbaar en geneesbaar is', meldt Michael aan people.com. Zijn woordvoerder liet nog weten dat de behandeling op zijn einde loopt en de ziekte bijna verslagen is.

Ondankt zijn ziekte gaat Michael zondag toch naar de uitreiking van de Golden Globes. Hij is er immers genomineerd in de categorie beste acteur in een dramaserie. Zijn vrouw Jennifer Carpenter, die zijn zus speelt in Dexter, zal hem vergezellen op de rode loper.

www.nieuwsblad.be

Vandaag seizoen 4 afgekeken, vreemd einde, ben benieuwd naar het verhaal erachter, ik denk namelijk niet dat Trinity hier achter zit.

Was al even aan het zoeken naar een nieuwe reeks. House laat op zich wachten, lost is mijn ding niet, prison break wordt nogal uitgemolken en 24 is ook altijd hetzelfde.
Heb al veel goeds over Dexter gehoord. Kent er iemand een goede aflevering zodat ik al een ideetje heb over wat het gaat, kan ik direct beginnen downloaden.
natuurlijk karma (de volle 1 punt!)

• Topic Starter Topic Starter
Je kan beter gewoon bij 1 beginnen en een aantal afleveringen bekijken.

Was al even aan het zoeken naar een nieuwe reeks. House laat op zich wachten, lost is mijn ding niet, prison break wordt nogal uitgemolken en 24 is ook altijd hetzelfde.
Heb al veel goeds over Dexter gehoord. Kent er iemand een goede aflevering zodat ik al een ideetje heb over wat het gaat, kan ik direct beginnen downloaden.
natuurlijk karma (de volle 1 punt!)

Lol, het is geen film, ga nou maar gewoon kijken, het is de moeite waard.

Michael C hall heeft dan eindelijk een GOlden Globe gewonnen, hier zijn in ontvangst name, compleet met cancer hat :D.
ZIT EEN HUGE MTF SPOILER IN OVER S4, ALS JE S4 NIET HEBT AFGEKEKEN DONT EVEN CLICK IT

http://www.youtube.com/watch?v=tzYF1HvzjlM

Begonnen met afl 1 nu van seizoen 1.

Zag het op tv was best spannend 1 aflevering. Begin was beetje langdradig maar na 5 of 6 afleveringen wordt het vrij spannend. Ben benieuwd seizoen 2 en 3 staan alvast in de wacht.

ben bijna met prison break klaar, voor de 2e keer.

vond het de 1e keer nog wel leuk, maar nu ik met de vriendin meekijk voor de 2e keer begint het me toch wel te vervelen.

heb hier wel stukjes van gezien, lijkt me wel wat hoop dat ik de eerste seizoenen ook nog op ftd vind.

Ik haat mensen die iets meteen afkappen omdat ze een paar afleveringen niet leuk vinden, ergens las ik dat iemand een paar afleveringen van S2 niet leuk genoeg vond en het seizoen daarom maar heeft over geslagen, terwijl S2 wel de beste is imo, ga dan geen series kijken man.

Begin van seizoen 1 was beetje langzaam en voorspelbaar. Nu is het een super serie.
Dalijk laatste afl van dit seizoen kijken dan meteen verder naar seizoen 2 ben benieuwd.

Jammer genoeg eerst even trainen :D

Terug
Naar boven