AndroidHealthClinic

Serie: Dexter

Einde is iig goed genoeg voor een bazen seizoen. Zat er keer aan te komen, ben zeer benieuwd hoe ze het uitwerken.

als het iets crappy-achtigs word in de trand van dat ze samen gaan werken haak ik gelijk af. wel een goeie cliffhanger, maar ik vind het minder irritant dat ik hier heel lang voor moet wachten voor het verder gaat dan bij Sons Of Anarchy.

Als een seriemoordenaar je adres en sleutel heeft wil je gewoonlijk het slot van je voordeur veranderen.

dus dan moet dexter telkens zijn eigen sleutels blijven vernieuwen :trollface:

Er zitten hier en daar wat flaws in de laatste paar afleveringen, maar dat vind ik eigenlijk niet zo erg. Ze gaan duidelijk een andere richting op. Dit is een soort schakelseizoen lijkt het.

De constante worsteling waarin hij zich bevindt, vind ik erg leuk om naar te kijken. Hij heeft zijn kind, die hem op het goede pad houdt, en zijn verleden dat hem laat moorden. Maar hij is allang niet meer de gevoelloze seriemoordenaar, die hij in de eerste seizoenen was.

Met de finale van dit seizoen, lijkt me dat komend seizoen heel anders gaat worden dan we de afgelopen seizoenen hebben gezien.

Ik heb zo'n vermoeden dat Debra het niet meer kan handelen. Ze is verliefd op haar broer en komt er ook nog eens achter dat hij een moordenaar is. Ik denk dat ze de serie verlaat.

Komend seizoen zal die stagaire van Masuka een grotere rol gaan spelen en waarschijnlijk een seriemoordenaar worden. Alles wijst erop. Hij heeft een intense bewondering voor "rockstar" Dexter, die natuurlijk bizar goed is in wat hij doet. Daarna kraakt Dexter zijn shit af. Hij wil waarschijnlijk laten zien dat hij ook een baas is. En dat is 'ie ook, als je de verschillende series bekijkt.

Conclusie: komend seizoen wordt echt ****ing vet.

Wat die stagiaire betreft heb je vast gelijk, maar ik denk echt niet dat Debra de serie verlaat hoor, denk eerder dat ze hem steunt op een of andere manier. Dexter zal uitleggen hoe haar vader hem altijd heeft geholpen en dat hij daarom alle aandacht kreeg enz.

De constante worsteling waarin hij zich bevindt, vind ik erg leuk om naar te kijken. Hij heeft zijn kind, die hem op het goede pad houdt, en zijn verleden dat hem laat moorden. Maar hij is allang niet meer de gevoelloze seriemoordenaar, die hij in de eerste seizoenen was.

persoonlijk werd ik juist moe van het constante gemekker over zijn dark passenger... zeker de eerste paar afleveringen :o

wat betreft die stagair heb je ZEKER gelijk... hij zei ook al dat hij moe was van het spelletjes spelen en het tijd was voor het serieuze werk

Hoe kwam Travis nou eigenlijk aan die hand???

Hoe kwam Travis nou eigenlijk aan die hand???
Die stagiaire heeft het in een pakketje naar Dexter zijn adres gestuurd, waarna Travis hem opende.

Denk overigens dat we nu 1000 gesprekken gaan krijgen tussen Debra en Dexter aangezien ze altijd zo boos was dat Dexter niets bij haar kwijt wou.

Slecht, heel slecht.

Laatste 10seconden zorgen er alleen wel voor dat ik volgend seizoen weer wil kijken.

Die stagiaire heeft het in een pakketje naar Dexter zijn adres gestuurd, waarna Travis hem opende.

Denk overigens dat we nu 1000 gesprekken gaan krijgen tussen Debra en Dexter aangezien ze altijd zo boos was dat Dexter niets bij haar kwijt wou.

Hij pleegt gewoon een moord. Waarom zou ze gelijk de conclusie trekken dat hij een seriemoordenaar is?

Daar ben ik van bewust, maar dat hij meteen inzoomt op zo'n klein kaartje terwijl heel de deur bezaaid was met allerlei onzin, hij dacht dat niemand thuis was, een supergrove fout als inbreker, maar kwam er mee weg.
omdat de camera enkel op die kaart inzoomt betekent het niet dat het menselijke oog ook zo traag is. Als je irl naar een prikbord kijkt met veel shit op kan je op 1 sec alle nuttige dingen eruit vissen:)
En vervolgens kind meenemen, moeiteloos. Sniper uitgeschakeld alsof het niks was.
sniper? tuurlijk was hij wat zwaarder bewapend met een colt, maar ben vrij zeker dat het maar gewone flikken waren op die skyscrapers. Het is natuurlijk wel onzin dat er maar 1 man per dak was, maar dan nog, wat heb je liever? dat dexter als enige op magische wijze weet waar travis zich zal bevinden? of op deze manier dat miami metro ook een idee had, maar gewoon overmeesterd werd?
Altijd jammer dat alles goed gaat tot de laatste aflevering, dan gaat alles in 5 min naar de t*ring.
vergeleken met het einde vd andere seizoenen vind ik dit nog de op 1 na sterkste laatste aflevering (enkel die van seizoen 1 was beter afgewerkt)
Ik vond het persoonlijk een erg goede wending, maar de afwerking in de afleveringen daarna waren minder. Kvond het nog steeds goed, maar de allerlaatste episode was te.
Ook zo van:"have you guys been inside yet" "no, our whole team of 20 people waited until you were here" Dexter gaat vervolgens als enige en eerste naar binnen terwijl de hele crew daar al een half uur wacht, ze wachten doodleuk nog een minuutje zodat Dexter de muurschildering met een hamer kon bewerken, een luidruchtige hamer.

Op dat moment was het echt "not sure if srs".

dat was idd bullshit, maarja de auto die hij gestolen had vlak bij een crimescene en vervolgens gecrashed had in dat kamp van Jordan chase vorig jaar + debra die binnenkwam terwijl hij en lumen achter een plastiek gordijn staan was 10x zo slecht:D
beter gewoon niet een gezicht van dexter erop schilderen, als ze vervolgens geen weg weten met de opgebouwde spanning:)

Deze show is zo ****ing epic.

grwelijk einde ook van het seizoen,, fuarckk nu weer 1jaar wachten qq.

@Angelus, wat dacht je van het einde van de Trinity killer? Ik viel toen van mijn stoel af bijna.

Kijk nu afl 12, die Doakes is zo lauw :roflol:
Mothafackaaa.

@Angelus, wat dacht je van het einde van de Trinity killer? Ik viel toen van mijn stoel af bijna.

Kijk nu afl 12, die Doakes is zo lauw :roflol:
Mothafackaaa.

vond ik ook een schijteinde, zoveel zaken wezen in dexter zn richting:D En vooral na wat er bij seizoen 2 allemaal is gebeurt. Doakes had dexter beschuldigd van de bayharber butcher te zijn, en met al die "toevalligheden" in de volgende seizoenen zou je denken dat iemand die oude beschuldiging nog eens opvist.
Vooral bij seizoen 5, toen Quinn naar laguerta ging met "ik denk dat dexter kyle butler is" en ze dat gewoon volledig negeerde, dit terwijl doakes in seizoen 2 naar haar gebeld om te zeggen dat dexter de dader was, en ze hadden daarenboven nog een hele voorgeschiedenis samen.

Doakes heeft dat toch nooit echt 100% duidelijk verteld. Enkel wel dat hij een heel sterk vermoeden had dat het iemand was binnen het team, enkel wou hij het persoonlijk vertellen.

Stuk met Quinn heb ik even gemist, kan ik mij niet meer herinneren. Even opzoeken.

Doakes heeft dat toch nooit echt 100% duidelijk verteld. Enkel wel dat hij een heel sterk vermoeden had dat het iemand was binnen het team, enkel wou hij het persoonlijk vertellen.
volgens mij had hij telefonisch dexter beschuldigd (not 100% sure, meer dan 2 jaar geleden)
Stuk met Quinn heb ik even gemist, kan ik mij niet meer herinneren. Even opzoeken.
hij was toch met die foto naar Jonah mitchell langsgegaan en dat was toch de aanleiding om die Liddy kerel in te huren om dexter te onderzoeken:)
toen hij ermee naar laguerta ging werd hij geschorst en toen debra de reden van zn schorsing te weten kwam maakte ze het uit.
Daarom heeft hij toch de rest van het seizoen dexter's rommel lopen opruimen, zoals liddy's moord:)

Ah ja, dat weet ik nog wel ja.

Ben wel benieuwd, in seizoen 7 zal iig alles wel weer aan bod komen wat we hebben gezien of gemist :D

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 23:34 ----------

"Later Debra discovers that Quinn was suspended by LaGuerta for investigating Dexter"

Enkel een vermoede wat weinig zegt, maar uiteindelijk wel op ze plaats zal vallen.

Wat ik ook heb gehoord van iemand anders dat het uiteindelijke ekte ekte einde is:
Dat hij word opgepakt, zal wal wel jammer zijn. Beter eindigt die als een baas net zoals in Breaking Bad

ga niet op de spoiler klikken, maar hoe kan iemand dat weten, heeft hij net niet voor 3 nieuwe seizoenen getekend ofzoiets?:scratch:

Ja vond het ook al gaar, geloof het ook niet.

Betreft Doakes:
http://dexter.wikia.com/wiki/James_Doakes

Ik kan het nergens vinden dat hij Laguerta heeft gebeld om te zeggen dat Dexter de dader was.

ben er 90% zeker van dat hij dexter openlijk beschuldigd had en dat ze het gewoon als zielige poging om zn eigen hachje te redden afschilderden, maar ga het seizoen er niet voor opnieuw kijken:P

Reden waarom ik denk dat het enkel tegen laguerta was is omdat anders lundy wel wat verder had zitten zoeken naar dexter:D

ben er 90% zeker van dat hij dexter openlijk beschuldigd had en dat ze het gewoon als zielige poging om zn eigen hachje te redden afschilderden, maar ga het seizoen er niet voor opnieuw kijken:P

Reden waarom ik denk dat het enkel tegen laguerta was is omdat anders lundy wel wat verder had zitten zoeken naar dexter:D

Kan het op de wikipedia ook nergens vinden. Doakes werd vermoord door de sletss van Dexter (Dat gekke wijf) Doakes heeft wel verteld dat Dexter de serie moordenaar was, maar daarvoor had hij niet de kans om dat ook aan Laguerta te vertellen.

Terug
Naar boven