Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind de geloofwaardigheid ook een beetje te ver gaan. Travis lijkt wel een of ander super james bond. Hij ondenkt moeiteloos waar dexter is met zijn kind en ontvoert het kind met hetzelfde gemak. Vervolgens ff een sniper ownen die gedraagt als een derderangse straatagent.
Mjah, jammer. Anticlimax. Wel een leuke wending op het eind.

Vind de geloofwaardigheid ook een beetje te ver gaan.Travis lijkt wel een of ander super james bond. Hij ondenkt moeiteloos waar dexter is met zijn kind en ontvoert het kind met hetzelfde gemak. Vervolgens ff een sniper ownen die gedraagt als een derderangse straatagent.
Mjah, jammer. Anticlimax. Wel een leuke wending op het eind.
Hij vond een poster met waarop dexter zijn kind is. Buiten dat hij het rijbewijs gevonden waar het adres op stond. Is enkel een optelsom van feiten, niet echt speurwerk kan je dit noemen.
Bullshitmeter rinkelde te vaak. Kvond dit seizoen ijzersterk tot op het moment dat je de ware travis zag. Toen ging het bergafwaarst.
+1
vanaf dat gellar in die vriezer lag overwoog ik gewoon serieus te stoppen met kijken. slechtste wending ever...
Ik heb alle seizoenen gezien, de een beter dan de ander, maar tot huidig seizoen alles toch wel met plezier gekeken. Dit seizoen halverwege uitgezet en niet meer naar omgekeken. Trucje is uitgewerkt imo.Ik vond het persoonlijk een erg goede wending, maar de afwerking in de afleveringen daarna waren minder. Kvond het nog steeds goed, maar de allerlaatste episode was te.
Ook zo van:"have you guys been inside yet" "no, our whole team of 20 people waited until you were here" Dexter gaat vervolgens als enige en eerste naar binnen terwijl de hele crew daar al een half uur wacht, ze wachten doodleuk nog een minuutje zodat Dexter de muurschildering met een hamer kon bewerken, een luidruchtige hamer.
Op dat moment was het echt "not sure if srs".
Wanneer zou hij zijn sleutels moeten vervangen of kopieren? Als die toch naar binnen kan en hij druk zat was, had makkelijk de volgende dag gekund.
Als een seriemoordenaar je adres en sleutel heeft wil je gewoonlijk het slot van je voordeur veranderen.