- Waardering
- 1.623
Ik dacht dat domme vragen niet bestonden, maar damn dit komt in de buurt.
Breaking Bad + Dexter echt wel 2 beste serie's eveaaah.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat domme vragen niet bestonden, maar damn dit komt in de buurt.
Breaking Bad + Dexter echt wel 2 beste serie's eveaaah.

1ste seizoen is mss wat langzaam van start. Maar naarmate de seizoen vorderde word het echt uber goed.Ok, ja weet ik veel, eerlijk gezegd nog nooit iets over gehoord.
9,4 op IMDB en "crime" als genre, zal wel goed zitten, is al een 5min aan het downloaden
epic plaatje ook http://www.imdb.com/title/tt0903747/
+++
Boardwalk Empire lijkt me 3x stront, heb het paar keer meegekeken met mijn ouders. Lijkt me 3x niks.k ga nu de meest recente epside kijken met een bakkie kwarkdexter is awesome! (en wat een recovery van Micheal C. Hall na zijn kankerbestrijding! je ziet er niks van terug)
ik kan Boardwalk Empire ook aanraden. makers van Sopranos geloof ik. boeiende characters en verhaal.

Het einde einde wel ja, maar ik vond de laatste episode niet zo bijzonder, had er meer van verwacht tbh.
Wanneer zou hij zijn sleutels moeten vervangen of kopieren? Als die toch naar binnen kan en hij druk zat was, had makkelijk de volgende dag gekund.Laatste aflevering is vrij slap ja. Z'n portemonnee en sleutels verloren enzo en hij vervangt geen sleutels o.i.d.. Achja einde is vrij bizar, maar dit was toch de laatste van dit seizoen? Jammer dat het dan niet verder gaat volgende week want ben wel heel benieuwd.
Seizoen vond ik juist baas, mss niet even goed als Icetruck killer, Bay Harbor Butcher of Trinity maar zwakjes verre van dat.Einde zou voor een interessant volgend seizoen kunnen zorgen, dit seizoen was wat zwakjes.

Word dexter na seizoen 1 beter of is dat het beste seizoen? Het trekt me nog niet echt namelijk.
Word beter, maar als je het 1ste seizoen niks vind kan je mss beter stoppen. Je moet het idee en de hoofdpersoon wel wat vinden, wil je de rest van de seizoenen leuk vinden.