AndroidHealthClinic

Serie: Dexter

Breaking Bad is echt geniaal, direct downloaden!

k ga nu de meest recente epside kijken met een bakkie kwark :) dexter is awesome! (en wat een recovery van Micheal C. Hall na zijn kankerbestrijding! je ziet er niks van terug)

ik kan Boardwalk Empire ook aanraden. makers van Sopranos geloof ik. boeiende characters en verhaal.

Boardwalk Empire ook goed inderdaad, is wel wat ''trager'' als Dexter

Ok, ja weet ik veel, eerlijk gezegd nog nooit iets over gehoord.

9,4 op IMDB en "crime" als genre, zal wel goed zitten, is al een 5min aan het downloaden :)

epic plaatje ook http://www.imdb.com/title/tt0903747/
1ste seizoen is mss wat langzaam van start. Maar naarmate de seizoen vorderde word het echt uber goed.

Breaking Bad is echt geniaal, direct downloaden!
+++

k ga nu de meest recente epside kijken met een bakkie kwark :) dexter is awesome! (en wat een recovery van Micheal C. Hall na zijn kankerbestrijding! je ziet er niks van terug)

ik kan Boardwalk Empire ook aanraden. makers van Sopranos geloof ik. boeiende characters en verhaal.
Boardwalk Empire lijkt me 3x stront, heb het paar keer meegekeken met mijn ouders. Lijkt me 3x niks.

Boardwalk Empire moet je ook echt volgen om het mooi te vinden, af en toe wat kijken zal niks aan zijn nee.

true, het gaat meer om het verhaal

The Wire is op afstand de beste tv show. :)

Maar is wel een serie die je niet zomaar ff af en toe kan kijken met een zotte kop. Je moet met je hoofd erbij blijven en veel kijken in 1x! In 1 aflevering gebeurt letterlijk evenveel als in 4 breaking bad afleveringen, ook echt heel hoge productiewaarde.

Eerste paar afleveringen geven de indruk dat de serie pretentieus is, maar niks is minder waar. :)

Niet voor iedereen trouwens!

ik heb juist seizoen 1 afgekeken van dexter en ik vind het echt geweldig tot nu toe, ontknopig was ook nice, benieuwd wat er nog gaat komen..
maar waarom moest hij nu zijn broer vermoorden :( ik had ze liever een evil duo zien vormen ofzo

Wat een k*tseizoen :). Ik had er vertrouwen in eerste paar eps, maar daarna valt de writing uiteraard gewoon uit elkaar en houden we een k*tsoep over die nergens meer op slaagt. Echt jammer, S1-4 waren echt van topniveau.

Einde is sick

Vanavond even kijken. Eerst Homeland afkijken.

Laatste aflevering is vrij slap ja. Z'n portemonnee en sleutels verloren enzo en hij vervangt geen sleutels o.i.d.. Achja einde is vrij bizar, maar dit was toch de laatste van dit seizoen? Jammer dat het dan niet verder gaat volgende week want ben wel heel benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
Einde zou voor een interessant volgend seizoen kunnen zorgen, dit seizoen was wat zwakjes.

Laatste aflevering is vrij slap ja. Z'n portemonnee en sleutels verloren enzo en hij vervangt geen sleutels o.i.d.. Achja einde is vrij bizar, maar dit was toch de laatste van dit seizoen? Jammer dat het dan niet verder gaat volgende week want ben wel heel benieuwd.
Wanneer zou hij zijn sleutels moeten vervangen of kopieren? Als die toch naar binnen kan en hij druk zat was, had makkelijk de volgende dag gekund.

Einde zou voor een interessant volgend seizoen kunnen zorgen, dit seizoen was wat zwakjes.
Seizoen vond ik juist baas, mss niet even goed als Icetruck killer, Bay Harbor Butcher of Trinity maar zwakjes verre van dat.

Ben zeer benieuwd hoe het volgende seizoen loopt, ik denk
Dat debra haar broer wel vergeeft of iig niet arresteert, enkel zal ze uiteindelijk ook weer achter komen dat hij de gene is van Bay Harbor Butcher en dat zal weer een nieuwe wending geven. Had het paar post hierboven al vermeld dat dit zou komen. Ben zeeeeeer benieuwd :D

Laatst bewerkt:
Word dexter na seizoen 1 beter of is dat het beste seizoen? Het trekt me nog niet echt namelijk.

Word dexter na seizoen 1 beter of is dat het beste seizoen? Het trekt me nog niet echt namelijk.

Word beter, maar als je het 1ste seizoen niks vind kan je mss beter stoppen. Je moet het idee en de hoofdpersoon wel wat vinden, wil je de rest van de seizoenen leuk vinden.

Word beter, maar als je het 1ste seizoen niks vind kan je mss beter stoppen. Je moet het idee en de hoofdpersoon wel wat vinden, wil je de rest van de seizoenen leuk vinden.

Mwah, niks vinden is misschien een groot woord. Ik vind het niet saai, maar ik sta ook niet te springen om de volgende aflevering te kijken.

Terug
Naar boven