Fitness Seller

Serie: Dexter

Maak me er niet druk om hoor, maar vind 't gewoon niet realistisch :p

Gelukkig blinkt de serie verder wel uit in realisme :roflol:

edit:
Even ter verduidelijking: Dexter is een show over een seriemoordenaar, die heeft geleerd weg te komen met zijn moorden dankzij zijn stiefvader, een politieman. Hij heeft een broer, ook seriemoordenaar, maar in tegenstelling tot Dexter vermoordt deze broer slechte mensen. Dexter's halfzus, die evenals hij bij de politie werkt, wordt verliefd op deze broer en zij verloven zich. Vervolgens vermoordt Dexter zijn broer, redt zijn zus, en later blijkt dat zijn halfzus verliefd op hem is. Hij heeft ondertussen een relatie met een vrouwelijke seriemoordenaar en drie kinderen van een vrouw die vermoord is door weer een andere seriemoordenaar.

En dan vind jij het ongeloofwaardig dat een gangster homo is?

Supergrappig.

Laatst bewerkt:
Gelukkig blinkt de serie verder wel uit in realisme :roflol:

edit:
Even ter verduidelijking: Dexter is een show over een seriemoordenaar, die heeft geleerd weg te komen met zijn moorden dankzij zijn stiefvader, een politieman. Hij heeft een broer, ook seriemoordenaar, maar in tegenstelling tot Dexter vermoordt deze broer slechte mensen. Dexter's halfzus, die evenals hij bij de politie werkt, wordt verliefd op deze broer en zij verloven zich. Vervolgens vermoordt Dexter zijn broer, redt zijn zus, en later blijkt dat zijn halfzus verliefd op hem is. Hij heeft ondertussen een relatie met een vrouwelijke seriemoordenaar en drie kinderen van een vrouw die vermoord is door weer een andere seriemoordenaar.

En dan vind jij het ongeloofwaardig dat een gangster homo is?

Supergrappig.

Top vergelijking, zijn ook beiden van even groot belang. En het is btw de adoptiezus van Dexter, het zijn geen bloedverwanten.

De serie gaat over een seriemoordenaar dus wat wil je. Een zware maffiabaas die iemand verplicht om zichzelf door zn hoofd te schieten 'want anders schiet hij em door zn hoofd+vermoord ie zn familie' die later homo blijkt te zijn en zelf ineens een kwetsbaar iemand wordt, heeft voor mij geen toegevoegde waarde aan de serie.

Maar zo erg zit ik er niet mee hoor, alleen het had van mij niet gehoeven.

Top vergelijking, zijn ook beiden van even groot belang. En het is btw de adoptiezus van Dexter, het zijn geen bloedverwanten.

De serie gaat over een seriemoordenaar dus wat wil je. Een zware maffiabaas die iemand verplicht om zichzelf door zn hoofd te schieten 'want anders schiet hij em door zn hoofd+vermoord ie zn familie' die later homo blijkt te zijn en zelf ineens een kwetsbaar iemand wordt, heeft voor mij geen toegevoegde waarde aan de serie.

Maar zo erg zit ik er niet mee hoor, alleen het had van mij niet gehoeven.

Je hebt gelijk, adoptiezus, geen halfzus.

Ik wilde alleen maar aangeven dat Dexter geen realistische serie is, en dat dat voor mij dan ook geen beoordelingscriterium is.

welke vette serie is wel realistisch ? :roflol:

Het heeft imo niet veel met het realisme van de serie te maken maar met een eigenschap die niet past bij het karakter. Ze hadden het gewoon helemaal niet ter sprake moeten brengen.

ik vond het juist wel een gave wending

Vandaar de "imo" Ik snap niet wat er gaaf aan is.

Ook als het geen toevoeging is?

Bijna op het einde van season 3. Tot nu toe vind ik dit echt een van de betere series die ik tot nu toe gezien heb

Breaking Bad

Dacht eerst dat die Viktor zijn zoon was. Btw. ik irriteer me mateloos aan Laguerta hoe ze Angel uitspreekt, en dat gezeik rondom Hannah wanneer gaat hij die h**r eindelijk eens vermoorden.

nee man,hannah moet blijven!

Terug
Naar boven