Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
non stop chille in Angel zn vreetschuur!ik denk dat niemand elkaar meer vermoord maar dat ze gewoon gezellig samen een ijsje gaan eten
Beetje rare reactie van Hannah op het einde. Denk dat Hannah Dexter vermoordt volgende aflevering
Die man die de verbrande lichamen onderzoekt lijkt me wel een aardige gast trouwens.
Dus je theorie is dat Hannah HET hoofdpersonage vermoord met nog minimum 3 episodes te gaan? Seems legit.
Wel jammer, had Isaac wel met een spetterend einde willen zien vertrekken, zn personage in het begin komt niet overeen met het eind.
Ben benieuwd hoe het met Joey gaat aflopen nu.
:-p[spioler]Wel jammer dat Batista nu dood is.[/spoiler]
Anders zou hij geen aandacht in de serie krijgen inderdaaddie ene FO gast is denk ik de nieuwe moordenaar, die afgebrande lijken als MO
hij heeft wel een vlammende persoonlijkheid.die ene FO gast is denk ik de nieuwe moordenaar, die afgebrande lijken als MO
die ene FO gast is denk ik de nieuwe moordenaar, die afgebrande lijken als MO

Ik vind het einde van Isaac de laatste paar eps zeer zwakjes uitgewerkt gezien de potentie die het karakter had in het begin van het seizoen. Ik had hem veel liever in de een-na-laatste ep op de snijplank gezien.

Iemand aanraders om hier van af te kicken als t uiteindelijk moet? Breaking bad gaat m wss niet worden, heb die 'klik' niet direct.