AndroidHealthClinic

Serie: Dexter

Downloading as we speak :D ben benieuwd. nieuwsgroepen btw.

Al gezien :D

Ik heb zonet het einde van seizoen 7 eens herbekeken zodat ik terug goed kan volgen in het laatste seizoen. Het zal moeilijk worden seizoen 7 te overtreffen. Wat een finale was dat!!!

Vond de terugblik verklarend genoeg om eind s7 niet opnieuw te bekijken.

Leuke aflevering :)

nooit gedacht dat debra zo snel al dood zou gaan

Goede eerst episode. Niet te overdreven, mooie inleiding voor what's coming. Op bepaalde punten anders dan je verwacht als je de trailer hebt gezien van seizoen 8!

Vond hem ook wel aardig.

Alleen had ik een release te pakken waarbij de audio out of sync was (mateloos storend), en zowel ieder stukje naakt, als iedere uitspraak van het woord '****' weggejorist werden. Serie over een seriemoordenaar met liters bloed, maar die preutse Amerikanen moeten dat wel zo nodig wegjorissen :roflol:

Die Debra kan echt zo geil zijn. Alsof ze de D echt craved.

heeft er iemand ergens nl sub gevonden?

relax jongens, ik heb de aflevering nieteens gezien:roflol:

Whahahaha wat een grappenmaker ben jij!
Ik durfde dit topic niet eens meer te openen omdat ik nog meer dingen zou lezen die ik nog niet wilde weten.
Lees ik nu pas dat het een grapje is!

Eerste aflevering was BOOM! 2e Wordt nog veel vetter te zien aan de voorstukjes!!!!!

Snap niet dat iedereen het zo goed vindt. Het is gewoon bijna een comedy nu. Er wordt zoveel naar de makkelijke oplossing gezocht *****ing password* etc.

Nee, het is nog best vermakelijk, maar ze hadden gewoon moeten stoppen na 4 seizoenen.

Terug
Naar boven