XXL Nutrition

Serie: Dexter

Snap niet dat iedereen het zo goed vindt. Het is gewoon bijna een comedy nu. Er wordt zoveel naar de makkelijke oplossing gezocht *****ing password* etc.

Nee, het is nog best vermakelijk, maar ze hadden gewoon moeten stoppen na 4 seizoenen.

Trinity was epic.

Vond hem ook wel aardig.

Alleen had ik een release te pakken waarbij de audio out of sync was (mateloos storend), en zowel ieder stukje naakt, als iedere uitspraak van het woord '****' weggejorist werden. Serie over een seriemoordenaar met liters bloed, maar die preutse Amerikanen moeten dat wel zo nodig wegjorissen :roflol:

Same source, volgende keer maar op EVOLVE wachten.

Zeer matig begin, heb van alle voorgaande seizoenen erg genoten maar het is nu toch wel echt effe wennen weer. Zoals hierboven als stond "****ing password" het hele verhaal tot nu toe en Dexter zelf heb er totaal even niks meer mee :s

Ik snap jullie probleem niet kon op de ochtend na de releases gewoon de goeie downloaden. Stel je merkt dat hij out of sync loopt verwijder je hem en download je een betere en blijf je niet kijken en je er aan storen xD

blijft een topserie, 9.0 op imdb na 8 seizoenen.
ben wel benieuwd hoe het gaat eindigen, gaat hij dood, gaat hij vluchten, etc..

Ik snap jullie probleem niet kon op de ochtend na de releases gewoon de goeie downloaden. Stel je merkt dat hij out of sync loopt verwijder je hem en download je een betere en blijf je niet kijken en je er aan storen xD

Was niet erg genoeg om mn nest uit te gaan en nieuwe te dlen.

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 13:19 ----------

blijft een topserie, 9.0 op imdb na 8 seizoenen.
ben wel benieuwd hoe het gaat eindigen, gaat hij dood, gaat hij vluchten, etc..

"Na 8 seizoenen", neuh, moet nog zien. Al vond ik de eerste ep wel leuk, kan alle kanten op.

Ik hoop dat hij op de vlucht gaat.
Maar ik zie zijn zus hem ook nog wel vermoorden :D

ik heb ook meteen een hd versie gepakt zonder problemen.

Ik hoop dat hij op de vlucht gaat.
Maar ik zie zijn zus hem ook nog wel vermoorden :D

Ik ga eisen dat mijn vriendin de laatste aflevering eerst kijkt. Als Dexter zou sterven in de laatste afl zou sterven, dan kijk ik die afl gewoon niet :p. Denk dat de kans wel groot is dat hij sterft. Iemand als Dexter kunnen ze moeilijk een "happy normal life" einde geven.

Ik ga eisen dat mijn vriendin de laatste aflevering eerst kijkt. Als Dexter zou sterven in de laatste afl zou sterven, dan kijk ik die afl gewoon niet :p. Denk dat de kans wel groot is dat hij sterft. Iemand als Dexter kunnen ze moeilijk een "happy normal life" einde geven.

Jawel dat moet!

*Hij leefde nog lang en gelukkig*

Overmorgen weer nieuwe ep toch. Vond eerste wel vet.

Debra wel ik wel eens hard palen.

Terug
Naar boven