- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee kans is te groot dat het klopt50 euro op vogel is de seriemoordenaar, any takers?
50 euro op vogel is de seriemoordenaar, any takers?
Mmm de hand die het pistool vasthield op die camerabeelden was te groot voor een vrouw denk ik. Wel zou het kunnen dat ze een soort leger van psychopaten heeft die ze manipuleert net zoals ze bij Dexter probeert.
Die hele Vogel is geen zak aan zeg, ik ben bang dat dit een teleurstellend laatste seizoen gaat worden.
Mmm de hand die het pistool vasthield op die camerabeelden was te groot voor een vrouw denk ik. Wel zou het kunnen dat ze een soort leger van psychopaten heeft die ze manipuleert net zoals ze bij Dexter probeert.
Hoezo kan je dan geen torrenr vinden. ****timkuik.orgHoezo kan je dan geen torrenr vinden.
Ot: Toen harry het wist pleegde hij toch zelfmoord? Na 1 moord welteverstaat. Toen hij het zag kon hij niet met zichzelf leven..
was niet na 1 moord, dexter had al verschillende moorden gepleegd. Was toen hij voor de eerste keer ZAG hoe dexter het deed. (die ene nurse die harry vergiftigde in seizoen 1 was dexter's eerste slachtoffer, pas 1 jaar later had harry zelfmoord gepleegd als ik het me goed herinner)
Je hoort Harry ook op tape tegen Vogel zeggen dat Dexter alweer iemand heeft vermoord. Dit keer een drugdealer(?). Dus duidelijk dat voor Harry's dood Dexter al meerdere moorden had gepleegd want hij gebruikt het woord 'again'.