MuscleMeat

Serie: Dexter

Echt een slecht seizoen, maar ik moet het einde zien ofc.

die faggotactie was echt volledig out of character en ik heb daardoor moeten overgeven in mn mond. Michael C Hall en zn schrijvers moeten allemaal dood:mad:

---------- Post toegevoegd 11 September 2013 om 17:11 ----------

laatste 2 seizoenen? die faggotry is al sinds Lumen bezig:o

Indd, sinds wanneer bekommert Dexter zich sowieso op een dood, er zijn al talloze meerdere doden gevallen waar Dexter meer om gaf, geen kick geven als je je vrouw dood aan treft maar zo'n seniel oud wijf, boehoehoe.

Belachelijk, ze raffelen 't gewoon zwaar af, doodzonde.

Hele serie is gewoon verdoet. Als ze geen zin meer hadden hun best te doen hadden ze t eerder moeten afronden.

Hele serie is gewoon verdoet. Als ze geen zin meer hadden hun best te doen hadden ze t eerder moeten afronden.

Seizoen 3 6 en 8 waren overbodig imo. Gewoon lekker zoals Breaking Bad, 5 seizoenen, lekker spannend, en klaar wanneer het klaar is.

Net de zit van 50 minuten maar weer uitgezeten omdat ik het heel de week al uitstelde, werkelijk ongelooflijk hoe ze deze serie hebben kapot gemaakt.

We moeten volhouden nu, we zijn er bijna. Sterkte aan iedereen hier tijdens het doorworstelen van de laatste afleveringen!

Ben gestopt halverwege dit laatste seizoen. Wat een enorm triest zooitje hebben ze er van gemaakt :o

Seizoen 4 was een mooi einde geweest.

deze aflevering heeft me zo teleurgesteld dat ik volgende week nieteens meer ga kijken, het boeit me echt geen **** meer wat er nog gebeurt, ik weet toch al dat het reteslecht gaat zijn en dat ik ervan zal moeten kotsen.

edit: na wat opzoek werk te hebben gedaan ben ik erachter gekomen dat Stephenie Meyer het laatste seizoen van dexter heeft geschreven, verklaart veel:)

las net iets op internet. Wat als dit heel dit schijtseizoen gewoon een droom was en dexter ligt dood te bloeden in die container?
Is het enige aanvaardbare einde wat ze nu nog kunnen doen gezien hoe hard ze dit seizoen hebben verdoet.

Wow wat is deze serie verkracht zeg. Alles waar dexter in het eerste seizoen voor stond is gewoon weg. Ben er ook wel klaar mee

las net iets op internet. Wat als dit heel dit schijtseizoen gewoon een droom was en dexter ligt dood te bloeden in die container?
Is het enige aanvaardbare einde wat ze nu nog kunnen doen gezien hoe hard ze dit seizoen hebben verdoet.

Dat einde zou wel aanvaardbaar zijn, maar wie gaat mij al die verloren uren teruggeven die seizoen 8 me heeft afgenomen? Ik overweeg een schadeclaim in te dienen.

t*ring wat slecht, damn. Blij dat het volgende week over is.

**** !!!! wat een ontiegelijke pusssy is dexter geworden:(

Dat einde zou wel aanvaardbaar zijn, maar wie gaat mij al die verloren uren teruggeven die seizoen 8 me heeft afgenomen? Ik overweeg een schadeclaim in te dienen.

zou de troll nog wel kunnen apprecieren. "Haha, dachten jullie even dat dexter hooms is geworden, groenten michael c hall".

Wat als Daniel gewoon zijn split personality is? :\

Dexter ep was imo iets beter als de vorige 2 afleveringen maar nog steeds saai en niets vergeleken wat het ooit was, gelukkig nog maar 1 te gaan.

Terug
Naar boven