Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zalige serie. Een roerloze onbewogen stoïcijnse flikkering tussen rood en blauw in een mathematisch gecalculeerd brein ontdaan van zelfreflectie die daarbij ware romantiek onvoorwaardelijk heeft omarmd. Onvervalst karakter die Dexter, naturelle lust zonder de artificiële weg van kwalificaties en handdrukken aan te nemen als evident. Niet denken dat je bent maar weten dat je bent.
Enkel uitverkochte karakters dromen van een medaille of trofee, een ware slager heeft die bevestiging enkel in z'n inheemse gedachten bron nodig.
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
ook net laatste aflevering van seizoen 4 gezien. WTF!!!
Wanneer komt seizoen 5?

4de seizoen vond ik echt goed. Hij neemt net meer afstand van zijn 'mathematisch gecalculeerd brein dat ontdaan is van zelfreflectie'. Hij trekt zichzelf constant en twijfel en dat maakt het net interessant.

morgen is die dus te downen? vet gek
hier kan je trouwens alle series en dexter season 1 tot 4 terug kijken
enjoy
http://www.cucirca.com/2009/06/13/watch-dexter-online/
wat doe je in dit topic dan blijf dan wegDat iedereen er zo blij mee is, vind er niet veel aan...heb season 1 niet eens volgehouden.
sopranos blijft nog steeds nummer 1 voor mij.
Dat iedereen er zo blij mee is, vind er niet veel aan...heb season 1 niet eens volgehouden.

Dat iedereen er zo blij mee is, vind er niet veel aan...heb season 1 niet eens volgehouden.