XXL Nutrition

Serie: Dexter

Damn, net laatste aflevering gekeken van seizoen 4 wat was dat een onverwacht einde, maar wat een geniale serie zeg. Niet normaal :D

Nu wachten tot 26 september

Ik heb de serie binnen, ik ga morgen beginnen met kijken.

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :fuu:
ook net laatste aflevering van seizoen 4 gezien. WTF!!!
Wanneer komt seizoen 5?

Zalige serie. Een roerloze onbewogen stoïcijnse flikkering tussen rood en blauw in een mathematisch gecalculeerd brein ontdaan van zelfreflectie die daarbij ware romantiek onvoorwaardelijk heeft omarmd. Onvervalst karakter die Dexter, naturelle lust zonder de artificiële weg van kwalificaties en handdrukken aan te nemen als evident. Niet denken dat je bent maar weten dat je bent.

Enkel uitverkochte karakters dromen van een medaille of trofee, een ware slager heeft die bevestiging enkel in z'n inheemse gedachten bron nodig.

Zalige serie. Een roerloze onbewogen stoïcijnse flikkering tussen rood en blauw in een mathematisch gecalculeerd brein ontdaan van zelfreflectie die daarbij ware romantiek onvoorwaardelijk heeft omarmd. Onvervalst karakter die Dexter, naturelle lust zonder de artificiële weg van kwalificaties en handdrukken aan te nemen als evident. Niet denken dat je bent maar weten dat je bent.

Enkel uitverkochte karakters dromen van een medaille of trofee, een ware slager heeft die bevestiging enkel in z'n inheemse gedachten bron nodig.

4de seizoen vond ik echt goed. Hij neemt net meer afstand van zijn 'mathematisch gecalculeerd brein dat ontdaan is van zelfreflectie'. Hij trekt zichzelf constant IN twijfel en dat maakt het net interessant.

Laatst bewerkt:
4de seizoen vond ik echt goed. Hij neemt net meer afstand van zijn 'mathematisch gecalculeerd brein dat ontdaan is van zelfreflectie'. Hij trekt zichzelf constant en twijfel en dat maakt het net interessant.

Ik weet niet welke serie jij hebt gekeken? :rolleyes:

Ik weet niet welke serie jij hebt gekeken? :rolleyes:

Hij bedoelt de innerlijke dialoog die Dex in gedachten voert om z'n exit veilig te stellen of te genieten van z'n genialiteit.

En denk maar niet dat Dex zomaar gaat vervallen in twijfel, de schrijver(s) die dit soort scripts voor hun rekening nemen zullen op veel meer onvoorspelbare wijze scenario's in elkaar weten te schuiven, weer van elkaar los te koppelen en ergens onder weten te schuiven.

Vaak weet ik van alle series de noot van de scriptschrijver(s) te kraken alvorens de film of serie is geëindigd. Bij deze blijf je in luciditeit kijken omdat je weet dat in gedachten op zaken vooruitlopen geen zin heeft. Dat maakt deze serie echt geniaal.

Buuuuuuuuuuuuuuuuump

Over 4 dagen kunnen we Afl 1 van seizoen 5 downloaden! :D
Zondag 26 september begint het weer in amerika.

Hier alvast een trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=CUbCMbW-BRE

Ben zeer benieuwd, heb er zin in! :D

aighttttttttttt zondag baassssssssssssss

Vet! zsm kijken

Oh jammer, xvid versie :(

Wacht wel tot maandag.

Dat iedereen er zo blij mee is, vind er niet veel aan...heb season 1 niet eens volgehouden.

sopranos blijft nog steeds nummer 1 voor mij.

Dat iedereen er zo blij mee is, vind er niet veel aan...heb season 1 niet eens volgehouden.

Die series zijn totaal niet te vergelijken imo.Maar goed ieder z'n smaak, alhoewel ik de soprano's ook altijd wel graag gekeken heb.:)

Met elk seizoen word het beter. Seizoen 1 is wat sloom in het begin, maar blijft een geniale serie!

Is beetje als prison break, wordt wat uitgemolken. Sommige dingen zijn te toevallig en gebeuren te vaak. Alleen is bij dexter de verhaallijn beter en wordt het niet uitgemolken vind ik.

Je moet er iig maar van houden, genoeg mensen vonden seizoen 1 geniaal bij Prison Break en stopte daarmee, ik kon iig ook geen genoeg van prison break krijgen hoe uitgemolken het ook werd.

Terug
Naar boven